וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: יובש, לחות ומה שביניהם - לא למטרוסקסואלים בלבד

4.9.2016 / 11:52

גברברים מחוספסים עם עור יבש ורצון כללי להשתפר, איתרנו עבורכם תכשירי קוסמטיקה שיצילו אתכם בסוף הקיץ: קרם דאודורנט לרגליים, תרסיס מי מעיינות לפנים, ג'ל גרגרים להסרת התאים המתים, קרם מתמציות מלפפונים, בושם בניחוחות מהריביירה ומכונת תספורת קומפקטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברים יקרים, כך תצילו אתכם מעצמכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוגוסט אמנם הסתיים אבל החום והשלכותיו עדיין כאן. אתם רוצים לצאת מהבית, ועור הפנים חשוב לכם? אז במיוחד בשביל אלו הסובלים בעונה החמה, קבלו כמה פתרונות שיעזרו לכם להעביר את התקופה עד לבואו של הסתיו בקלות ובלחות.

1. NEROLI PORTOFINO ACQUA של טום פורד

הבושם החדש של המעצב האמריקאי האהוב מתבסס על טהרת הריביירה האיטלקית, ומביא ניחוחות של ים ושמיים כחולים בשילוב של שמני נרולי והדרים פריכים עם לימון, מנדרינה וברגמוט סיציליאניים. 580 שקלים ל-50 מ"ל.

להריח או להבריח? אז נכון, כיאה למיסטר פורד, הבשמים שלו יקרים, אבל נראה שכל התזה שווה כל שקל. וגם, מספיק התזה או שניים בשביל שהבושם יישאר על גופכם לאורך זמן. בקיצור, השקעה משתלמת.

2. מקדם הגנה ברונז גודס של אסתי לאודר

חברת הקוסמטיקה הוותיקה שלפה במיוחד לקיץ החם את התשובה המתוחכמת לכל מי שרוצה להשתזף, אבל עדיין להיראות נוצץ ולא מזיע. 160 שקלים ל-50 מ"ל.

למרוח או לברוח? מקדם ההגנה של אסתי לאודר מורכב משילוב של תמציות פירות, פרחי יסמין ונרקיס לצד שמן קוקוס, המסייעים לקבלת מראה זוהר. אם לא די בכך, הם גם מועשרים בטכנולוגיה מתקדמת של הגנה מהשמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

3. קרם דאודורנט לרגליים של איב רושה

חברת הקוסמטיקה הבינה שדאודורנט אמנם שימושי לבית השחי, אבל היי, מה קורה כשאתם מורידים נעליים ואנשים סביבכם מעקמים את הפרצוף? בדיוק בשביל יש דאודורנט שיעלה לכם רק 35 שקלים ל-50 מ"ל.

למרוח או לשכוח? ברור שתמרחו, מה אכפת לכם להריח טוב גם בכפות הרגליים. וכולנו יודעים מה קורה כשמסתובבים ברחובות העיר בנעליים סגורות ביום קייצי.

4. תרסיס מים לפנים של וישי

וישי ידועים בעיקר בזכות מי המעיינות שלהם, כך שתרסיס מים קומפקטי לתיק הוא תשובה מצוינת למי שרוצה רענון באמצע היום. 39 שקלים ל-150 מ"ל.

לרסס או סתם מבאס? מכירים את זה שחם לכם באמצע היום וכל מה שאתם רוצים זה משב רוח מרענן? אז הספריי הזה הוא הוא הפתרון המושלם. מדובר בתרסיס שהוא 100% מי מעיינות ללא חומרים משמרים העוזר בהרגעת העור.

5. Beauty of Capri של דולצ'ה גבאנה

הבושם החדש של צוות המעצבים האיטלקי שיצא במהדורה מוגבלת, מורכב מניחוחות של שמני הדרים שהופקו מקליפתו של האתרוג, שמחוזקת בתפוז מריר וברגמוט סיציליאני. 590 שקלים ל-125 מ"ל.

להתיז או להבריז? נראה שצמד המעצבים אף פעם לא מפספס בכל הנוגע למחלקת הבישום. ובכל זאת, מדובר במהדורה מוגבלת, לא תיקנו?

6. בושם אברקומברי אנד פיץ'

חברת ההלבשה הכי אמריקאית שיש משווקת את הבושם המפורסם שלה גם בישראל, ומזכירה לכם למה אתם כל כך מכורים אליו. 299 שקלים ל-100 מ"ל.

להתיז או להבריז? מי שכבר מכור, יודע שמדובר באחד הבשמים היותר פופולאריים בקרב גברברי העולם. עם ניחוח קליל וקייצי, הבושם של חברת ההלבשה פשוט מריח טוב על כל אחד.

7. ג'ל גרגרים של בודי שופ

ג'ל גרגרים המועשר בוויטמינים בעל ניחוח רענן, יעזור לכם בהסרת התאים המתים ויעניק לגופכם מרקם חלקלק. 40 שקלים ל-240 מ"ל.

לשפשף או לצפצף? אחרי יום קשה, מתיש וחם במיוחד – הגוף שלכם זקוק לפינוק של ממש. ג'ל הגרגרים מעניק, מלבד ריח מושלם, גם מגע נעים ולא מחוספס מדי, כך שאתם זוכים בפינוק של פילינג מבלי להרגיש שמישהו קרצף לכם את הצורה.

8. קרם לכפות הרגליים של CDN

רשת מכוני הטיפוח יצרה קרם מיוחד לכפות הרגליים הגבריות, שיעזור לכם להעביר את הקיץ עם כמה שפחות עור מת כשאתם מסתובבים בכפכפים. 98 שקלים ל-430 מ"ל.

ללטף או לחפף? הקרם המיוחד מורכב בעיקר מתמציות מלפפונים שמעניקות לכף הרגל מרקם עדין ונעים. אם אתם מהגברים שהולכים בכפכפים וסובלים מעור מת – אין לכם מה להתלבט. קרם המלפפונים לגמרי יעזור לכם להרגיש רכים ונעימים.

9. מכונת תספורת של רמינגטון

קורה לכם לפעמים שאתם ממהרים לעבודה וחייבים להתגלח, אבל לא תסחבו עכשיו עם מכונת תספורת בגודל של הראש שלכם? יופי, כי מעכשיו אתם יכולים לשכוח מזה – רמינגטון הוציאה מכונת תספורת בגודל כף יד, שאפשר כמובן גם לקצץ איתה את השערות על הפנים. 349 שקלים ואתם מסודרים.

לספר או לוותר? אם אתם אנשי עסקים שהלוק הכללי שלהם חשוב להם – אז ברור שתקנו. בכל זאת, מדובר במכשיר יעיל שיכול לסייע לכם במצבים הכי מבאסים.

10. סבון פנים של שיסיידו

התכשיר המקציף של חברת הקוסמטיקה מכיל גרגירים כתומים של חומצה היאלורונית הנמסים בזמן המגע בעור ומספקים לו תנאים אופטימאליים בזמן הניקוי. מחיר: 445 שקלים.

להקציף או להשמיץ? אחרי לא מעט סבונים שהוקצפו על הוודג', אפשר לקבוע שהסבון של שייסידו הוא ללא ספק אחד הטובים שנוסו. שווה מאוד.

11. קרם דיווין לאוקסיטן

בית הטיפוח הצרפתי מציע לכם קרם לחות במרקם קליל שיעזור לכם להעביר את הקיץ מבלי להרגיש שאתם הולכים עם יציקה על הפנים, במחיר של 479 שקלים.

למרוח או לברוח? נכון, המחיר קצת בשמיים, אבל גם המרקם מרגיש אותו דבר. הקרם בעל 5 הפטנטים משלב בין סגולות האנטי-אייג'ינג של פרח האימורטל ובין מקדם הגנה SPF 20, ועוזר להילחם בסימני הזדקנות העור.

12. אל תספר לחברה: טיפול המסכות המומלץ של חווה זינגבוים

אחת הקוסמטיקאיות היותר מוכרות במדינה הוציאה טיפול חדש שמתבסס על מספר שלבים:

1. ניקוי העור עם סבון
2. מריחה של מסיכת מויסטור פאוור להעלאת רמת הלחות
3. מריחה של אקסטרקט אנטי-אוקסידנט, המגן על העור מפני נזקי השמש
4. מריחה של מסיכת זהב הממריצה את מחזור הדם
5. מריחה של תערובת אקסטרקט קיו 10 ואקסטרקט אידיבינון
6. לסיום, מריחה של מסכת פירמינג פאוור לחידוש ומיצוק העור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully