וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחבקי את הטרול שבך: קולקציית איפור שאי אפשר להתעלם ממנה

7.9.2016 / 9:52

נראה כי העולם הולך להיות הרבה יותר ורוד בקרוב, וגם כחול וצהוב - כי הטרולים חוזרים אלינו מהניינטיז. הבובות הצבעוניות מגודלות השיער מהוות השראה לליין איפור חדש ותוסס (צלליות ניאון, מישהי?). כשיגידו לכן שאתן נראות כמו טרול, קחו את זה כמחמאה

קולקציית האיפור של מאק בהשראת טרולים.
22 מוצרים שונים בקולקציית איפור חדשה ותוססת של מאק

די בטוח שאוכלוסיית הטרולים בעולם מתמוגגת מנחת בימים אלו. זוכרים את החבר'ה הקטנים עם השיער הארוך והצבעוני ועם העיניים המעורפלות שלא ממצמצות באופן מטריד? אז הם חזרו. פרץ הנוסטלגיה לשנות ה-90 שכבש את העולם בכלל ואת עולם האופנה בפרט, החזיר אותם אל הכותרות. ופה המקום להבהיר נקודה חשובה: זה די ברור שיש טרולים איפשהו בעולם. הם חצי חמודים, חצי מפחידים אבל מה שבטוח הם קסומים.

היצורים המוזרים הפכו למקור השראה ולדמויות מדוברות ופופולריות, והכוונה לא רק לסרט הטרולים הגדול הצפוי להגיע בקרוב וסביר להניח שיגרום אושר להרבה אנשים. אנחנו מדברים על קולקציית איפור תוססת שהשיק מותג הקוסמטיקה מאק - בהשראת הבובות הערומות שהן אולי משונות אבל גם מעוררות חושים והתרגשות, וזה הרי מה שאיפור יכול לעשות.

קולקציית האיפור של מאק בהשראת טרולים.
צלליות לעיניים בגווני ורוד וכתום עזים

על מזל, השראה ומה שביניהם

היצורים המסנוורים בעצם נוצרו בשנת 1959 בדמות הבובה הצבעונית שאומצה בשמחה על ידי הילדים ברחבי העולם, אבל טרולים היו פה מאז ומעולם. מקורם במיתולוגיה ובאגדות עם נורדיות וסקנדינביות, בהמשך הם הופיעו בהרבה ספרי פנטזיה ובסרטים מאותו הז'אנר, אך הם בעצם מצויים בכל העולם הקסום והמיתולוגי שבו אין גבול לדמיון.

כמו כל יצור מיתולוגי יש סביבם אגדות והשערות, בהקשר למראה שלהם, לתכונות שלהם וכל אחד העניק להם כוחות קסם אחרים. גם ג'יי קיי רולינג שיבצה אותם בספרים שלה, שם הם גדולים, טיפשים ומסריחים. אבל עם כל הכבוד להארי פוטר וחבורתו הטרולים הצבעונים, הערומים ומגודלי השיער, הרבה יותר מוצלחים. הם, מסתבר, מעניקים מזל.

ולא רק מזל גם השראה, וכך שמו במאק את אור הזרקורים, פעם נוספת, על הטרולים. המותג שחוגג את תרבות הפופ והפנטזיה, מעורר את הצבעוניות הקסומה לחיים בקולקציה אקלקטית ועשירה במוצרים ובפיגמנטים. הקולקציה שהגיעה לארץ בימים אלו היא אחת המדליקות והמסעירות שיצרו במאק עד היום, ויש לה תחרות לא קטנה עם שיתופי פעולה קודמים של המותג ועם השראות מסוגננות אחרות, כמו למשל קולקציית המלחים הבלתי נשכחת. ישנם כמה סוגי אנשים שעומדים להתמוגג מנחת, שלא לומר להשתגע מהופעתם של הטרולים - ילידי תחילת הניינטיז שגדלו לצדם, אוהדי הפנטזיה והיצורים המיתולוגים הקסומים, אך בעיקר כל חובבות הסטייל והיופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בטריילר לסרט "טרולים"

טרול-שיק

גם אם אתן בעניין יצורים מיתולוגים וגם אם פחות, אתן מוזמנות להתרגש ולהתאפר עם האוסף המושלם, ויוצא הדופן. המוצרים בו, בדיוק כמו היצורים עצמם, שובבים ומלהיבים והם יטריפו את החושים, במיוחד את של מי שאוהבת צבעים בולטים ומגוונים. סוג של לונה פארק על שולחן האיפור.

בקולקציה הקסומה יש 22 מוצרים שונים, אז בהחלט יש משהו מתאים לכל אחת. היא כוללת שפתונים בארבעה גוונים חדשים עם שמות מסקרנים ומצחיקים: צהוב ליים שקוף, ורוד לוהט מסוכר, קרם אלמוג (שהוא ורוד בהיר יותר) וכחול עשיר שהשם הרשמי שלו הוא טרול של חצות. הצבע הזה מעורר את התחושה של פנטזיה לילית ובטוח שימשוך מבטים מעריצים שהוא יהיה על השפתיים.

הצלליות לעיניים גם הן מסקרנות, בגווני ורוד עז (ניאון מישהי?), שחור, לבן, צהוב חרדל וכחול קובלט. ובדיוק כמו הבטן המקושטת בתכשיטים של כל טרול וטרול גם הצלליות מעושרות באפקטים זוהרים, כמו הבזקי פנינה בצללית הוורודה, נצנצי כסף בשחורה, ונצנוץ עדין יותר בצללית הלבנה.

עוד מוצרים בליין הם מברשת איפור מעוצבת, גליטר – אבקת נצנצים גרוסים, בוהקים ובוהקים במיוחד, וארבעה גווני גלוסים לשפתיים . ליפ גלוסים הם מוצרים יעילים במיוחד, הם לבישים ומתאימים לשימוש בשעות היום. הגלוסים בגוונים החדשים והטרוליים אידיאלים לכל מי שמעוניינת בטוויסט של נועזות במראה שלה.

מוצר נוסף שכלול בקולקציה ונתן מענה לעוד מגמה מאוד עכשווית שאי אפשר שלא לשים לב אליה, הוא ספרי צבע לשיער. בטוח שכולכן מודעות לכך שהדבר הכי חם עכשיו הוא שיער ורוד או כחול. המראה השתלט על אופנת הרחוב ועל ראשיהן של הדוגמניות, הכוכבות ושאר אושיות האופנה - תנו הצצה לחשבונות האינסטגרם שלהן.

הספריי יאפשר לכן לצבוע פס אחד או כמה קצוות שיער. אפשר גם לצבוע את כל השיער ולהראות כמו בובות החלומות. כי בעצם קנדל ג'נר או ג'ורג'יה מיי ג'אגר מעולם לא היו מודל הסטייל שלנו, עמוק בפנים היו אלה בובות הטרול המגניבות. נכון?

קולקציית האיפור של מאק בהשראת טרולים.
מראה משונה, אבל מעורר חושים

טיפ טיפת מזל. כי לא צריך יותר

האוסף חוגג, כאמור, את סרט הטרולים שצפוי להיות גורם ההיסטריה הבא, וזכה לדיבוב של ג'סטין טימברלייק, אנה קנדריק, זואי דשנל וגוון סטפני. הוא יגיע לבתי הקולנוע בקרוב ויש לשאר שביחד עם גל הנוסטלגיה שסחף את העולם הוא ימשוך את תשומת ליבם של מעצבים ומותגים אחרים. עולם הסטייל צפוי להתחדש בגל של מוצרים נוספים בהשראת הגמדים הקטנים והתזזיתיים האלו.

המוצרים של מאק הם ללא ספק ההתחלה מצוינת למגמה המדליקה. היא אופטימית, נועזת וגם לא מעט מוטרפת, כי ככה זה כשמדובר ביצורים קסומים - אין עליהם שליטה. אבל מה שבטוח היא תביא מזל לכולן. ועכשיו כשמישהו יגיד לכן שאתן נראות כמו טרול, תדעו שזאת בעצם המחמאה הכי גדולה שיכלתן לקבל.

קולקציית האיפור של מאק בהשראת טרולים.
סוג של לונה פארק על שולחן האיפור
טרולים עזריאלי.
הניינטיז חוזרות ובגדול
וואלה! NEWS בשיתוף עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully