וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הזה יגרום לכם לפחד לנצח ממסכות פנים

18.9.2016 / 5:06

צעירה פרסמה בטוויטר שלה סרטון בו היא נראית מסירה מסכת פנים שחורה שהזמינה מהאינטרנט. אולם המסכה סירבה להתקלף וגרמה לריינור להרבה כאב וייסורי חרטה. בשביל להיות יפה צריך לסבול? לא עד כדי כך

twitter

כתוב בעור: נערה מארה"ב שיתפה בטוויטר סרטון מצמרר (ומצחיק) של ניסיונה הכושל להסיר מסכת פנים שהזמינה ברשת. הוידאו הכואב הפך ויראלי במהירות שיא וקיבל יותר מ-55,000 תגובות ו-85,000 לייקים תוך פחות מ-24 שעות.

קאשט ריינור בסך הכול רצתה להיפטר מהשחורים שלה והחליטה להשתמש במסכה השחורה של חברת פילאטן. לדבריה היא עקבה אחר ההוראות והשאירה את מסכת הפחם על עורה במשך שעה תוך שהיא נמנעת ממגע עם השפתיים והגבות. אולם כפי שאתם רואים, הדברים לא הלכו כמתוכנן.

לאחר בדיקה שערכו באתר "ליפסטיק", התברר כי הזמן המירבי להשארת המסכה על הפנים הוא רק 30 דקות וכנראה מכך נובע הכאב של ריינור. באמזון התכשיר זכה בעיקר לתגובות חיוביות, על אף שחלק מהמגיבות הודו כי ההסרה שלו אינה נוחה.

הסרת מסכה שחורה. צילום מסך
מה רע במסכת אבוקדו ביתית?/צילום מסך

אז אולי ריינור טעתה, אבל מה כדאי לעשות אם נקלעתן למצב דביק ומציק שכזה? "ניתן להסיר את רוב המסכות בעזרת שטיפה במים קרים ותכשיר עדין לניקוי העור", הסביר הדרמטולוג ג'ושוע זייכנר.

על אף הסבל שהיה כרוך בהתנסות עם המסכה, ריינור סיפרה כי תמשיך להשתמש בה כי אהבה את התוצאות. היא בטח גם מאלה שחובבות שעווה.

עוד באותו נושא

מה יהיה הסוף? חזאית נוספת סבלה מתאונת מלתחה בשידור חי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully