וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוחות חדשים על המדפים לקראת החגים: חלק א

15.9.2016 / 12:30

לזה של טומי הילפיגר יש את הקסם של ג'יג'י, של קלווין קליין מתוחכם ביותר, ליידי מיליון החדש בסכנת השאלה לתמיד על-ידי חמותכם, הוגו בוס לא מאפשר התעלמות, הקרטייה לגברים מספק עמידות מפוארת והבקבוקון של בריטני ספירס הכי יפה - דבר הנסיינים

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: ג'יג'י חדיד בקמפיין בושם The Girl של טומי הילפיגר

גם אם נתעלם מהאובססיה הקלה שפיתחנו לג'יג'י חדיד, שיתוף הפעולה שלה עם טומי הילפיגר בא לנו טוב גם בפורמט בושם. איננו ברווזות פותות, הו לא, וכבר שבענו הודעות לעיתונות על יחסי פרזנטורית-בושם. רק שבאופן מפתיע, הפעם הניחוח מצליח לשקף היטב את סוד קסמה של מי שמוכרת אותו: רענן, אוורירי, נקי על גבול מרכך הכביסה, לא מתאמץ, וכייפי לחלוטין בכל שעות היום וגם הלילה – מה שמקנה לו בקלילות את תואר מצטיין העונה.

טומי הילפיגר, THE GIRL, מחיר: 199 שקלים לתכולת 100 מ"ל (מחיר השקה, עד סוף ספטמבר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טומי הילפיגר, THE GIRL, מחיר: 199 שקלים לתכולת 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנסיונרית שיקית? מכירה אחת? מתארחת אצלה בחג? גם בחג השני? לוקחת ממנה קופסאות פלסטיק מלאות באוכל לכל השבוע הביתה? הסתדרתן. בית פאקו ראבן, פנסיונר שיקי בעצמו, ארגן לך הצעה למתנה, ולה את הניחוח המושלם לשנה החדשה. LADY MILLION PRIVE חולק עם קודמיו בסדרת ONE MILLION פופולרית את אותו דנ"א, המראה והארומה. ריחות הדבש ופריחת התפוז התעצמו והתווספו אליהם ניחוח עצי וגם קקאו, שיוצרים יחד ריח עשיר, חם ועמוק יותר, שמתמזג עם העור ולא משתלט עליו. הנסיינית ה' כשלעצמה לא נוטה להתחבר לריחות אינטנסיביים שכאלה, אבל מצאה את עצמה בוחרת בו שוב ושוב, בעיקר בשעות הערב, עד שאמה גילתה את הבושם, הסניפה והשאילה אותו לתמיד. אמא ה' מדווחת על תגובות נלהבות גם אצל החברות, ככה שיש לנו בינגו מושלם בגזרת קהל היעד.

פאקו ראבן, Lady Million Prive, מחיר: 469 שקלים לתכולת 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאקו ראבן, Lady Million Prive, מחיר: 469 שקלים לתכולת 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא שהגדרות של ג'נדר חשובות לנו, אבל הנסיינית ש' פשוט לא הצליחה להחליט אם האופוריה החדש של קלווין קליין מתאים לנשים או דווקא לגברים: "מתוחכם באופן מבלבל. מצד אחד, מתקתק ופירותי, ומצד שני יש בו נגיעות של חריפות. עם ההתזה, הניחוח חזק ומשמעותי, אבל אחרי שעה מתאדה. שני התווים הדומיננטיים אותם הרחתי בתחילה התערפלו ונעלמו אחרי זמן קצר יחסית, וכל מה שנשאר הוא ריח קליל מאד מאד. דאונר נוסף: כבר אחרי השימוש הראשון הבקבוק התחיל להרגיש שמנוני, כאילו לא נסגר כראוי. רגשות מעורבים"

קלווין קליין, Deep Euophoria, מחיר: 299 שקלים לתכולת 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלווין קליין, Deep Euophoria, מחיר: 299 שקלים לתכולת 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני ספירס, מה נותר לנו מדמותה האייקונית? השקת בושם חדש, פעמיים בשנה, מסורת שתמשיך כנראה גם אחרי שמטאור ענק יפגע בכדור הארץ והאנושות כולה תיכחד. הנסיינית ה' מעדכנת שהמהדורה החדשה מוצלחת מהקודמות בקולקציית ה- FANTASY שהיו בחלקן מתקתקות מדיי. אבל בואו נרגיע: הריח אמנם משופר, אך רחוק מלהיות מושלם: "הבושם הזכיר לי ריח חלל מכונית של נהגת עם תאבון בריא, שלא לומר בולימיה. ריח מתוק של קרמים ותחליבים, שאריות קפה וניל קר שנשכח מאתמול, ביס אחרון מעוגיה, גלעין של אפרסק, קליפה של קלמנטינה, קרקרים, סוכריות קרמל ומסטיקים פירותיים. במילים אחרות - קצת יותר מדי בבקבוק קטן אחד. מכלול הריחות מתקתק ומעט מריר, משדר ילדותיות ונשיות בו זמנית, ומתאים לנערות שיוצאות למסיבה ורוצות להרגיש בוגרות יותר. הבקבוק היפה שקוף ומהודר בחיתוך יהלום, עם פקק ורדרד בחיתוך דומה. באופן יחסי, הוא עשוי להיחשב אלגנטי".

בריטני ספירס, RIVET SHOW, מחיר: 199 שקלים לתכולת 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריטני ספירס, RIVET SHOW, מחיר: 199 שקלים לתכולת 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריית הבושם שנשבר בקפיצה מהגובה שבין ההבטחה המפורשת לשיכרון חושים לבין איך שהוא מריח באמת, זוכה ההוגו בוס החדש. "בושם הגון", קובעת הנסיינית ש'. "אבל איפה הוא ואיפה הניחוח הפתייני והמשכר שמבטיחה ההודעה לעיתונות. מה כן? נשי מאד, פירותי-פרחוני, במתיקות מעודנת ומתאים לשימוש יום יומי. בן זוגי התלהב וגם החברות במשרד. ריח שקשה להתעלם ממנו".

הוגו בוס, THE SCENT FOR HER, מחיר: 620 שקלים לתכולת 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוגו בוס, THE SCENT FOR HER, מחיר: 620 שקלים לתכולת 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח, אחד גם לגברים, בחסות הנסיין הפייטן ד': "האריזה המפוארת שבה מגיע ה-L'ENVOL DE Cartier, בושם הגברים החדש של ענק התכשיטים הצרפתי-שוויצרי, מבטיחה לא מעט, כשהבקבוק עצמו נראה מעניין לא פחות. אחרי פתיחת הקופסה המהודרת מתגלה מוצר מסקרן, שמשלב עיצוב קלאסי-ישן עם חדש. עם ההתזה הראשונה איימה הציפייה העצומה להתחלף באכזבה, כשהגוף הדיף ריח מעושן, מהסוג שאני, לפחות, מתעב במיוחד. אבל די מהר הוא הפך לניחוח עצי מתקתק ונעים. אישית, הוא הזכיר לי את L'Homme של איב סן לורן, מהבשמים האהובים עלי. ה-L'ENVOL DE Cartier מספק עמידות מפוארת, וצלח ריצת ערב ומקלחת. לפעמים, מסתבר, הנוצץ הוא בהחלט זהב".

L'ENVOL CARTIER, מחיר: 610 שקלים לתכולת 100 מ"ל (בקבוק ניתן למילוי). 450 שקלים למילוי בלבד. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
L'ENVOL CARTIER, מחיר: 610 שקלים לתכולת 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully