וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי תלמדו שכל המוסיף גורע? השטיח האדום של טקס האמי

19.9.2016 / 10:37

הנשיות והשיק שליוו אמש את הטקס הנוצץ הוכיחו שמעצבי-העל לא שומרים את ביצי הזהב שלהם דווקא לאוסקר. אך לצד ההצלחות נוטפות הסטייל, היו כמה שחקניות יפות עם טעם טוב לבושות בזוועות שממש חובה להתעכב עליהן. רשמים מהשטיח האדום

רויטרס

טקס האמי לפרסי הטלוויזיה הוא כבר מזמן לא הגרסה הנחותה של הטקסים ההוליוודיים המדרגים את תחום הקולנוע, שהיה נחשב בעבר יוקרתי וזוהר יותר. פלטפורמות הצפייה הביתית הביאו לכך שבשנים האחרונות מירב התקציבים מושקעים בהפקת סדרות רשת או טלוויזיה איכותיות עם כוכבים נוצצים. בהתאם, הכוכבות שמגיעות לשטיח האדום של האמי הן איי-ליסטיות שמחוזרות על ידי מיטב המעצבים ובתי האופנה הגדולים, שמצידם לא שומרים את ביצי הזהב דווקא לאוסקר.

הנשיות והשיק שליוו אמש את השטיח האדום ה-68 של טקס האמי הוכיחו זאת היטב. בנוסף, פשוטי העם, כמונו, שרואים את הסדרות המועמדות ברצף אל תוך הלילה, מסוקרנים לחזות בלייב באותן שחקניות שמגלמות את הדמויות שהפכו לחלק מחיינו לתקופה מסוימת. אז מי דפקה הופעה ומי פישלה? הנה הכוכבות המעניינות.

סופיה ורגרה

סופיה ורגרה בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
סקס-אפיל במפגע אופנתי וולגרי/GettyImages

הדיווה מ"משפחה מודרנית" הביאה אמש את הסקס אפיל המוכר שלה אל השטיח האדום, עטוף בשמלה הדוקה מבית ורסצ'ה. השילוב האמורפי בין גוון הפודרה לכסוף שמדמה ניסיון להדגיש קימורים נשיים לא עבד לטובתה הפעם. גם האיבזור בתכשיטים של לוריין שוורץ הוסיף בלאגן מיותר לכל המפגע הוולגרי שהתלבש על ורגרה. מה שמוביל למסקנה הידועה: כשהחושניות נמצאת בילט אין באישיות ובמראה - כל המוסיף גורע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

היידי קלום

היידי קלום בטקס האמי. GettyImages
ניסתה את כל הטרנדים החמים בבגד אחד, ופישלה/GettyImages

בחיים האמיתיים קלום היא סוג של סופר וומן. היא מתחזקת קריירה מכובדת, ארבעה ילדים, חופשות אקזוטיות וכל זה כשהיא נראית עדיין כמו טופמודל למרות שמזמן חצתה את מחסום גיל ה-40. את אותו הקונספט פחות או יותר היא יצקה בשמלה שבחרה ללבוש - כל הטרנדים החמים בבגד אחד. לנז'רי? צ'ק. קאט אאוט? גם. א-סימטריה, גוון מטאלי, כתפיית ספגטי ושסע - ברור. אבל מה שעובד בחיים לא תופס בבגדים. פייר, הזדעזנו.

קלייר דיינס

קלייר דיינס בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
אם הייתה מוותרת על מקלחת השיזוף ותוספת הבד בחזה, הכל היה נראה אחרת/GettyImages

עוד זוועה שחייבים להתעכב עליה היא קלייר דיינס בשמלה מוזהבת מבית שקיפרלי. אם דיינס הייתה מוותרת על השנ"צ הארוך מתחת למקלחת הצבע במכון השיזוף ועל תוספת הבד במחשוף שמזכירה לנו חזייה לשד שלישי (מטריד) - הכל היה נראה אחרת. השיער מושלם, הזהב של השמלה, עגילי היהלום הצמודים והאיפור הטבעי. חבל.

קירסטן דאנסט

קירסטן דאנסט בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
שמלה שמצליחה להיות שיקית וסקסית בו?ז/GettyImages

אחת הפייבורטיות שלנו בכל הזמנים מוכיחה שוב שהיא מלכת הסטייל עם שמלה שמצליחה להיות שיקית וסקסית בו"ז. הניואנסים הקטנים בשחור על שחור, משחקי השקיפויות, המחשוף אל מול הכתפיות הרחבות והבלונד הגלי משלימים את הנתונים הטבעיים של דאנסט ההורסת לכדי מראה מעורר קנאה.

סופי טרנר

סופי טרנר בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
הרמוניה מעודנת/GettyImages

סאנסה סטארק שלנו זנחה את השיער הכתום לטובת פלאטין שמשתלב בהרמוניה מעודנת עם שמלת תחרה שחורה של ולנטינו. יצא לה אלוהי.

קירסטן בל

קריסטן בל בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
לקחה סיכון והצליחה/GettyImages

קירסטן בל לקחה סיכון והצליחה עם שמלה יוצאת דופן של זוהיר מוראד. רקמת הפרחים על רקע גוון ניוד, מחשוף מכובד והמון נפח בחלק התחתון עבדו בהרמוניה עם הבלונד וטקסטורות השיער המתנפנפת. האיבזור המינימלי השלים את הלוק לכדי שלמות מהפנטת.

שרה פולסון

שרה פולסון בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
השמלה נראית וואו, וזה עוד לפני שהתעכבנו על השיער והעגילים הגיאומטריים/GettyImages

שרה פולסון היא עוד אחת שלקחה סיכון והצליחה להיות אחת הפייבוריטיות אתמול בערב עם שמלת נוקאאוט מבית פראדה. האיזון המושלם מתקבל באדיבות שרוולי ה-3/4 אל מול מחשוף הוי העמוק, החיתוך הגבוה במותן והבד המנצנץ בירוק אמרלד. וזה עוד לפני שהתעכבנו על השיער והעגילים הגיאומטריים. וואו.

אנג'לה באסט

אנג'לה באסט בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
מינימליזם מדויק ושילוב צבעים מרהיב/GettyImages

באסט הלכה על קונספט פשוט לכאורה, עם שמלה צהובה בעיצוב כריסטיאן סיריאנו. השימוש הנדיב בבד בחלק העליון עם גזרת האלכסון החובקת בחלק התחתון הפכה את המינימליזם הזה למדויק. את הסטאנינג הסופי השלים שילוב הצבעים המרהיב שהתקבל מגווני העור, השיער והשמלה.

מישל דוקרי

מישל דוקרי בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2016. GettyImages
נשארת ליידי בריטית גם על השטיח האדום/GettyImages

כוכבת "דאונטון אבי" נשארת ליידי בריטית גם על השטיח האדום ומציגה לוק מודרני בשמלת ראפלס לבנה עם גימורים שחורים של אוסקר דה לה רנטה. את הטאץ' הסופי נותנים הדיטיילים הקטנים - האורך הקצר מקדימה שחושף סנדלים מינימליסטיים, החגורה, השיער הצידי והתכשוט העדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully