וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה למדנו מטקס האמי? הלוקים שיזכו אותך במראה מוצלח

20.9.2016 / 9:51

אחרי שסקרנו את המתרחש על השטיח האדום של הטקס - על שלל זוועותיו והצלחותיו - זה הזמן להפנים את התובנות האופנתיות וליישם אותן בעצמנו. איתרנו עבורכן את הפריטים להרכבת הלוקים הטובים, מהשמלה המנצנצת במינון הנכון דרך השחור המתוחכם ועד הנעל שתעבוד טוב עם הכל

אתמול (ב') לפנות בוקר התקיים בארה"ב טקס האמי, אחד האירועים החשובים ביותר בעונת הטקסים הנוכחית וזה שנותן לנו לראות את כל כוכבי הטלוויזיה שאנחנו אוהבים במקום אחד.

נכון שעל השטיח האדום ראינו בעיקר שמלות ערב וחליפות טוקסידו, אבל אין ספק שמאחורי כל שמלה מסתתרת מחשבה על הגזרות, הטרנדים והצבעים שהולכים לעבוד חזק בעונה הקרובה. דווקא מהשמלות האלו אפשר להבין איך תיראנה המגמות האופנתיות שילוו אותנו בחורף.

כתפיות ספגטי

שמלה של קסטרו. טל קרת, מערכת וואלה!
שמלה של קסטרו ב-159 שקלים במקום 199 שקלים/מערכת וואלה!, טל קרת

האופנה, שמתכתבת מצוין עם גל שנות התשעים שסחף אותנו לאחרונה, פשוטה ליישום ונראית טוב על כולן. כתפיות הספגטי חוזרות אלינו ונותנות את האפשרות להיראות אופנתיות בלי להתאמץ יותר מדי.

רק שימו לב – הן נראות הכי טוב בלי כתפיות של חזייה שמבצבצות מתחת.

סטרפלס

סטרפלס H&M. יח"צ,
שמלת סטרפלס של H&M/יח"צ

כמו במקרה של כתפיות הספגטי הדקות, גם הסטרפלס חוזר. אנחנו רואים יותר ויותר כוכבות לובשות את הגזרה שלא באמת מחמיאה לכולן. בניגוד לגופיות שמושכות את העין לאזור המחשוף - הסטרפלס מאפשר לך למשוך בתחכום את תשומת הלב דווקא לאזור עצמות הבריח שלך וזה נראה טוב עם שרשראות עדינות או שרשרת קולר.

משחקי שקיפות של שחור

שמלת מנגו.
שמלה של מנגו ב-299 שקלים

השחור תמיד נחשב אלגנטי והוא גם הצבע השולט במלתחה של רוב הנשים. כמובן שהשמלה השחורה הקטנה היא עדיין הפריט החשוב ביותר בארון שלך, אבל אפשר לרענן ולהכניס עניין עם משחקים של שקיפות, טקסטורות ואורכים שונים.

אדום

שמלת מנגו אדומה.
שמלה של מנגו ב-299 שקלים

אי אפשר להתעלם מתהלוכת השמלות האדומות בטקס השנה. אדום הוא צבע שלעולם לא יוצא מהאופנה ונראה טוב על כל סוגי העור. בניגוד לשמלה השחורה שנותנת לך מראה אלגנטי ועל זמני, האדום אומר "אני כאן".

אם את מפחדת ללבוש שמלה בצבע אדום את תמיד יכולה להוסיף אקססוריז אדומים ואפילו אודם כדי לשדרג את הלוק שלך ברגע.

סנדלי רצועות עדינים

שמלה של קסטרו. יח"צ,
סנדלים של קסטרו/יח"צ

אחרי שראינו אינספור סנדלי גלדיאטור ועקבים שגונבים את ההופעה, הפעם הכוכבות מראות לנו שהפשטות היא הדרך הנכונה - הסנדלים האלו מאריכים את הרגל ומתאימים לכל לוק - החל מג'ינס קרוע וגופיה ועד לשמלת ערב מפוארת.

פאייטים ונצנצים

H&M שמלת פאייטים. הנס מוריץ, מערכת וואלה!
שמלה של H&M ב-399 שקלים/מערכת וואלה!, הנס מוריץ

הכוכבות לבשו שמלות נוצצות בצבעים מטאליים - כסוף, זהב וברונזה. אם את רוצה לתרגם את הטרנד לחיי היומיום שלך אל תפחדי לזהור. את לא חייבת שמלה ארוכה ונוצצת, את יכולה להשקיע בשמלת מיני שתגנוב את ההצגה או להכניס נגיעות של זוהר עם חצאית או חולצת פאייטים.

ג'ני דנסון בשיתוף עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully