וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהשסע עבר מהשמלה ליחסים: ניתוח אופנתי של הנישואין הפוטוגניים ביקום

תמר מרקוביץ'

21.9.2016 / 9:59

אחרי ימים זהובים של שיזוף קליפורני בהם היה סימבה כל אמריקאי, הוא זכה לעלייה חדה במפלס הסטייל והסקסאפיל כשהילדה הכי יפה ורעה וטובה גם יחד חברה אליו. האפלה המושכת שלה הפכה אותו לרוקנ'רול, כשם שהמיינסטרימיות שלו עשתה לה פלאים. בראנג'לינה, גרסת השטיח האדום

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews

בווידיאו: עד כמה בראנג'לינה היו רומנטיים? המומחים מנתחים.

איך אפשר לשכוח שלפני שהתאהב במליפיסנט המורכבת היה נשוי בנג'מין באטן לחברה הכי טובה של כולנו?

יש אנשים יפים ויש אנשים כריזמטיים. היפים הם אלו שחנן אותם הטבע בסימטריה מושלמת, הכריזמטיים הם כמובן אלו שניחנו בכרומוזום איקס, באישיות הכה ממגנטת המביאה את הבריות לרצות אותם קרוב, בדרך כלל קרוב מאוד מאוד. בקיצור - הכריזמטיים הם הסקסיים. אין בהכרח סינכרון בין השניים, ואם לומר את האמת המצב אפילו הפוך. מעטים הם האנשים היפים אבסולוטית שגם ניחנו בסקסאפיל שמשפריץ מהאזניים. ואם לומר אמת נוספת - ככל שהם מעטים, יש אפילו פחות זוגות כאלו שניחנו בכל סוגי האטרקטיביות. אבל עד היום תמיד היו לנו את בראד ואנג'לינה, ההוכחה שיש כאלו שאוכלים את העוגה ודווקא משאירים אותה שלמה.

בעצם לא תמיד. איך אפשר לשכוח שלפני שהתאהב במליפיסנט המורכבת היה נשוי בנג'מין באטן לחברה הכי טובה של כולנו? אותם ימים זהובים של שיזוף קליפורני ושיער מנצנץ שמש. הימים שבהם פיט היה סימבה הכל אמריקאי וג'ן היתה השמש בעצמה. הימים שבהם כל אישה הרה מצפון ועד תימן קראה לבת שלה אמה, על שם בתה הטלוויזיונית של אניסטון, רק כי הזכירה לתת מודע הקולקטיבי את אפשרות הצאצאית המושלמת שאולי תגיע יום אחד ותיבדל לחיים ארוכים. אניסטון היתה לוהטת, אבל לא יפהפיה, ופיט היה החתיך שבאדם, הגבר שבצלמו צריך היה להיוולד הבעל של הבובה ברבי. מין בדיחה של אלוהים על שלמות גנטית. וגם סקסאפיל היה לו. ולמרות זאת, אפילו הוא זכה לעלייה חדה במפלס הסקסאפיל כאשר התברר שהילדה הכי יפה ורעה וטובה גם יחד בעולם מתעניינת בו.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום בשנת 2012. GettyImages
מעטים הם האנשים היפים אבסולוטית שגם ניחנו בסקסאפיל שמשפריץ מהאזניים ובכריזמה משכרת חושים. בראנג'לינה והשסע המפורסם בטקס האוסקר/GettyImages
הערפדית המוזרה חתמה את תקופת השערוריות. הסטייל הגותי התחלף באלגנטי

אנג'לינה ג'ולי היא באמת יצור חד פעמי בדורה. היופי הנדיר שניחנה בו הוא רק מצע לאישיות כה מסקרנת ואינדיבידואליסטית ושאר החומרים שמהם עשוי כרומוזום איקס. כשהאפלה המושכת שלה חסתה בכנפיה על הגולדן בוי, הפך הנער לגבר. זה עשה לו רק טוב. הפנים היפות התחספסו עם זקן ששיווה לו רק יותר כריזמה וכמה שנים אחר כך סחף את המין הגברי כולו לגדל שיער פנים היפסטרי. השיער צמח, הטוקסידו הקלאסי נשאר אבל נוספו לו אביזרים אדג'יים יותר כמו משקפי סבנטיז או מפית קטנה בדש. בראד של אנג'לינה הפך להרבה יותר רוקנ'רול, יותר אינדי, מבראד החתיך שהיה לפניה.

באותו האופן המיינסטרימיות שלו עשתה טוב לאנג'לינה. הנערה המוזרה והיפה, הערפדית שנושאת את דם בעלה בשרשרת, האישה שמרגישה בנוח לנשק את אחיה היפה על שפתיו מול כל אמריקה, חתמה את תקופת השערוריות שלה ברומן הסוער עם פיט למורת רוחם של הצהובונים. גם הסטייל הגותי התחלף באאוטפיטים אלגנטיים ביותר, לרוב בשחור או בצבעוניות אחידה של ניוד, כסוף או צבע קלאסי אחר.

אנג'לינה ג'ולי בפסטיבל קאן ה-61, מאי 2008. Gareth Cattermole, GettyImages
ג'ולי בשיא הריונה, בשמלת האלה היווניה בצבע אזמרגד ירוק. פסטיבל קאן, 2008/GettyImages, Gareth Cattermole
אותה הופעה משותפת בטוקסידו אחיד היתה ההוכחה שהשניים האלו יכולים לצאת מכל דבר, וכשידם על העליונה

אחת ההופעות המשובחות אי פעם של ג'ולי על השטיח האדום היתה דווקא שמלת האלה היווניה בצבע אזמרגד ירוק, בשיא הריונה. בכלל, התפקיד שמילאה המשפחה שיצרו פיט-ג'ולי בקסם שיצרו יחד, מבהיר שוב את היכולת הפלאית של הזוג לרקוד על כל החתונות. המושג "משפחה" מעולם לא היה סקסי כל כך כמו בעשור הראשון של שנות ה-2000. את אחת ההפקות המשובחות בהיסטוריה של מגזין w, בה הוצגו בראד ואנג'לינה כפנטזיה המושלמת של משפחה מרובת ילדים עם ההורים הסקסיים בתבל, צילמו השניים ממש דקה לאחר גירושיו הרועשים מאניסטון כשהשניים הציגו עצמם בתקשורת כידידים. ההפקה היתה מעין נבואה שהגשימה את עצמה, והשבט המגניב שיצרו יחד כנראה העלה את מפלס הילודה במערב והפך את השאיפה לארבעה ילדים ומעלה לשאיפה סקסית לגיטימית.

למעשה האיזון שהעניקו אחד לתדמיתה של השנייה ולהפך הפכו את הזוג לקובע טרנדים. אותה הופעה משותפת בטוקסידו אחיד על אחד מהשטיחים האדומים היתה ההוכחה שהשניים האלו יכולים לצאת מכל דבר, וכשידם על העליונה. חליפת הג'ינס המשותפת לבריטני וג'סטין בתחילת המאה עוד הידהדה כמיגרנה נוראית בראשי משטרת האופנה כשהעיזו ג'ולי ופיט להלך בחליפות טוקסידו תואמות, ולהיראות לא דביליים כמו שזה נשמע אלא לוהטים כמו דובאי באוגוסט.

מה הלאה? איך ייראה הסטייל של השניים עכשיו כשיחזרו לשוק הפנויים-פנויות? אנחנו מהמרים על אנג'י שלוקחת את כל מה שקיבלה מפיט וממשיכה הלאה לעתיד שכולו המשך שיק לא מתאמץ ולוהט. ומה יהיה על בראד פיט? הוא כנראה יישאר יפה כשהיה, ואם נשפוט על פי ההיסטוריה שלו, הסטייל שלו יושפע מגברת פיט הבאה, שכנראה תגיע מהר מכפי שנרצה לחשוב.

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. מערכת וואלה!
גם בלוק תואם הם הצליחו לא להיראות דביליים אלא נוטפי סטייל/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully