וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתירי את הפטמה בעשרות אלפי דולרים: שערורייה בשבוע האופנה של פריז

29.9.2016 / 8:23

הפאשן וויק הצרפתי רק נפתח, וכבר מעורר סערה עם אקססורי יוקרתי שגונב את ההצגה. המעצב החדש של סן לורן לקח את הטרנד המטאלי והמנצנץ צעד אחד קדימה, עם שמלה נועזת ומדבקה לכיסוי הפטמה המשובצת אבני קריסטל. פמיניזם או פרובוקציה?

צילום מסך

בווידיאו: צפו בתצוגה המלאה.

שבוע האופנה הפריזאי - האחרון מבין חודש האופנה הבינלאומי - ידוע כבר שנים כמעניין ביותר מבין הארבעה, ונראה שגם השנה הוא לא מאכזב. כבר ביומו הראשון התעוררה שערורייה זוהרת ויוקרתית, תרתי משמע, במסגרת תצוגת האופנה של המותג הצרפתי הבועט סן לורן.

על המסלול, שהציג את הקולקציה לאביב-קיץ 2017, התהלכה שרשרת דוגמניות בביגוד שקוף ובפטמות חשופות, לא משהו חדש בתצוגות אופנה. אך בין שלל הפטמות היתה אחת שבלטה ועוררה סערה. בינקס וולטון, אחת מדוגמניות המסלול היותר עסוקות בשנה האחרונה, גנבה את ההצגה עם "ניפ סליפ" בשמלת עור שחורה א-סימטרית בגזרת סטרפלס ומיני, חושפת שד, כשהפטמה מכוסה באקססורי השערורייתי - מדבקה מנצנצת הבנויה מאבני קריסטל. אמנם מטאלי, נוצץ וכל מה שבלינג מהווים חלק מטרנד חזק מאוד בעונת האביב הבאה, אך זוהי בהחלט דרך מקורית להמחיש את המגמה בצורה שתעורר תשומת לב ראויה.

תצוגת האופנה של סן לורן לאביב 2017 בשבוע האופנה של פריז, ספטמבר 2016. GettyImages
הדוגמנית בינקס וולטון עם האקססורי היוקרתי. סן לורן לאביב 2017/GettyImages

הרשת כצפוי הגיבה בהתאם וסיקרה את אותה פטמה אומללה בשלל דיווחים ופרשנויות. להעצמת אפקט הבאזז, העלתה בולטון לעמוד האינסטגרם שלה תקריב של המדבקה היוקרתית. הקלוז אפ חשף כי האביזר עשוי מאבני סברובסקי ומעוצב בצורת לב.

תצוגת האופנה של סן לורן התקיימה לראשונה ללא המנהל האמנותי האיקוני, האהוב והמוערך הדי סלימאן, שהודיע באפריל האחרון על פרישתו. לתוך נעליו הגדולות והמאוד שיקיות נכנס המעצב הבלגי אנתוני וקרלו, וזה כאמור היה מופע הבכורה שלו. אם זה במודע או אם ללא כל כוונה, זו היתה דרך להסית תקשורתית את תשומת הלב מהבגדים עצמם, משהו שכנראה הפעם עובד לטובתו של וקרלו, לאור האכזבה העצומה מהרכש הטרי של בית האופנה.

עוד באותו נושא

מעורר הדים: עשרת הישגיו המבריקים של הדי סלימאן

לכתבה המלאה
תצוגת האופנה של סן לורן לאביב 2017 בשבוע האופנה של פריז, ספטמבר 2016. GettyImages
מה יגידו מובילות המאבק לשחרור הפטמה הנשית?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully