וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד מדברת על התקיפה: "הייתה לי זכות מלאה להגיב כפי שהגבתי"

29.9.2016 / 10:28

הטופמודל שהותקפה בשבוע האופנה של מילאנו על-ידי מטרידן הסלבס ויטלי סדיוק, דיברה עם לינה דנהאם עבור מגזין DAZED והדפה ביקורות כלפיה: "אני רוצה שנערות יראו את הווידיאו ויידעו שיש להן זכות מלאה להגן על עצמן בסיטואציה דומה". אל תתעסקו עם ג'יג'י

צילום מסך

בווידיאו: צפו בתקרית התקיפה.

לינה דנהאם: "בתנועה אחת מהירה, ללא עזרת המאבטחים, ג'יג'י הבהירה שהיא לא רכוש של אף אחד"

התרחשויות מחוץ לתצוגות בשבועות האופנה הן כידוע חלק מההצגה, אבל תקרית שאירעה לפני כמה ימים במילאנו הייתה חריגה ומדאיגה - כזכור, ג'יג'י חדיד הותקפה על-ידי ויטלי סדיוק, מטרידן סלבס ידוע לשמצה.

במה שהיה מחדל אבטחה חמור, סדיוק הצליח להגיע אל הדוגמנית, להפתיע אותה מאחור ולהניפה בחוזקה. אבל ג'יג'י, באופן מדהים, הגיבה מהר. סדיוק חטף ממנה מרפק בפרצוף והוברח מיידית בצעקות. הטופמודל בת ה-21 הוכיחה שהיא יודעת להגן על עצמה במקום שבו האבטחה כושלת. אגב, גם אחותה הצעירה ,שהייתה לצידה, לא איבדה את העשתונות וניסתה לסייע לג'יג'י להשתחרר מאחיזתו של התוקף.

התקרית אירעה ביציאה מתצוגת מקס מארה וזמן קצר לפני תצוגת מוסקינו. מיותר לציין שג'יג'י תפקדה מצוין ובמקצועיות בתצוגה הזאת ובכל התצוגות האחרות בהן היא לקחה חלק מאוחר יותר. נותר רק לתהות איך דבר כזה קרה? סדיוק אמור להיות מוכר לגורמי האבטחה. בעברו של האוקראיני בן ה-27 סדרת הטרדות והיטפלויות לידוענים רבים. בין היתר בראד פיט, וויל סמית, מדונה, בראדלי קופר, אמריקה פררה, מירנדה קר, ועוד. אתמול (ד') בפריז הוא שוב הצליח לנצל פירצת אבטחה רגעית, הצליח להתקרב לקים קרדשיאן מחוץ למסעדה וניסה לנשק את ישבנה. אבל במקרה הזה הוא נהדף על-ידי מאבטח.

תקיפת הדוגמנית ג'יג'י חדיד במילאנו בזמן שבוע האופנה על ידי ויטלי סדיוק, ספטמבר 16. יו טיוב, צילום מסך
ג'יג'י מגנה על עצמה בכל הכוח. רגע התקיפה/צילום מסך, יו טיוב

ג'יג'י דיברה על התקיפה בריאיון עם לינה דנהאם עבור מגזין הסטייל הבריטי DAZED. בשיחה היא הגיבה למספר גורמי תקשורת שביקרו את התנהגותה, במיוחד טבלואידים. ה"סאן" הבריטי למשל, דיווח על התקרית תחת הכותרת: "לא התנהגות לדוגמא", וגם הוסיף: "ג'יג'י חדיד מצליפה במעריץ שמנסה לחבק אותה".

"למען האמת, הרגשתי שהייתי בסכנה והייתה לי זכות מלאה להגיב כפי שהגבתי", היא אמרה לדנהאם. "יותר מהכל, אני רוצה שבנות יראו את הווידיאו ויידעו שיש להן זכות להיאבק בחזרה בסיטואציה דומה. הגנה עצמית היא חשובה. ברגעים מסוימים תגובת השרירים טבעית יותר מקיפאון. בטחון ביכולת עצמית להגנה נובעת מחינוך עצמי וזהו יתרון ענק בסיטואציה מסוכנת".

ובעוד שהסאן מצא לנכון לבקר את ג'יגי, לינה דנהאם כותבת ב-DAZED: "למעשה, זוהי דוגמא למיליוני המעריצות של ג'יג'י ולמיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות: אם גבר תוקף אותך, את רשאית בהחלט להיאבק בחזרה, כולל מרפק לפרצופו, כמו שהיא עשתה. בתנועה אחת מהירה, ללא כל עזרה של המאבטחים, ג'יג'י הבהירה שהיא לא רכוש של אף אחד".

ג'יג'י חדיד בתצוגת אביב 17 של מוסקינו בשבוע האופנה של מילאנו, ספטמבר 16. GettyImages
בתצוגה שהתקיימה זמן קצר אחר-כך לא היה שום סימן. ג'יג'י על המסלול של מוסקינו/GettyImages

ג'יג'י בשבועות האופנה, אביב 2017

עם דונטלה ורסצ'ה בבקסטייג' תצוגת ורסצ'ה במילאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully