וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים הקטנים שיעזרו לך להתלבש כמו הכוכבות הגדולות

31.10.2016 / 0:04

כוכבות הוליוודיות תמיד נראות נפלא על השטיחים האדומים, אבל מה שמעניין באמת הוא דווקא הסטייל שלהן ביומיום. ואין שום סיבה שגם אתן לא תתלבשו ככה

כוכבות הוליוודיות תמיד נראות נפלא על השטיחים האדומים, אבל מה שמעניין הוא דווקא הסטייל שלהן מחוץ לשטיח האדום בתמונות פפראצי אפשר לראות את הסגנון הייחודי של כוכבות רבות בלוקים יומיומיים שכל אחת יכולה ללבוש. החלטנו לשאוב מהן השראה למראות שונים וקיבצנו מספר כוכבות עם סטייל מיוחד ופריטים דומים שתוכלי למצוא בחנויות בעונה הקרובה.

ג'יג'י חדיד. GettyImages
ג'יגי חדיד. אל תוותרי על נעלי עקב/GettyImages
רונית יודקביץ - קרייזי ליין. דודי חסון,
רונית יודקביץ בטוטל לוק ג'ינס לקרייזי ליין קולקציית סתיו-חורף 2016/17/דודי חסון

ג'יג'י חדיד – לדוגמנית העל העסוקה סגנון בוהימי ייחודי, בתמונות היום יום שלה נראה שהיא יכולה להפוך כל יום להפקת אופנה עם שילובים מעניינים שנראים חסרי מאמץ אבל מלאים בשיק.

אם גם את רוצה להפוך את הרחוב לשטיח האדום הפרטי שלך טוטאל לוק ג'ינס הוא הדרך. המראה מחמיא לרוב מבני הגוף ונראה לא מתאמץ אך עם זאת אופנתי ונכון. אם תרצי להיראות כמוה תבחרי בג'ינס כהה וחולצת ג'ינס דקה שתהיה בהירה בכמה טונים. בנוסף, אל תוותרי על נעלי עקב, הן גורמות לכל המראה להיראות נשי ומושקע יותר.

רעיון נוסף לשדרוג לוק של ג'ינס ונעלי עקב הוא ג'קט קליל בצבע בהיר שיהפוך את המראה לאופנתי מבלי להתאמץ. זהו גם פתרון מעולה לעונת המעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רונית יודקביץ - קרייזי ליין. דודי חסון, מערכת וואלה!
מראה קליל ומהודק. קרייזי לין קולקציית סתיו-חורף 2016/17/מערכת וואלה!, דודי חסון

אנג'לינה ג'ולי - אחת הנשים היפות בעולם מתהדרת בסטייל פשוט ונטול מאמץ. היא לובשת המון שחור ונצמדת לסגנונות קלאסיים, אך עם זאת תמיד עם טוויסט מגניב. במקרה הזה המראה הוא פשוט לכאורה, חצאית שחורה באורך הברך וחולצת משי רכה, אבל אם תרצי להוסיף נגיעה של סגנון אישי את יכולה להתחכם עם חצאית עור שתשבור את הסגנון הנשי.

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי. תמיד בסטייל/GettyImages
גלית גוטמן קרייזי ליין. דודי חסון,
גלית גוטמן, קולקציית קרייזי ליין לסתיו-חורף 2016/17/דודי חסון

קייט מידלטון - אחת הנשים המרשימות בעולם מוכרת בזכות הסטייל המאופק, הקלאסי והנקי שלה. כל פריט שהיא או ילדיה לובשים הופך מיד לסנסציה אופנתית ואוזל מהמדפים.

השילוב של שמלה באורך שמתאים למבנה שלך יחד עם מעיל ארוך בגזרה ישרה יאריך את המראה הכללי וישדר סטייל על זמני. זהו לוק פשוט ולא מתאמץ ויחד עם זאת כזה שיחמיא לרוב הנשים.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון. סטייל על זמני/GettyImages
קרייזי ליין - גלית גוטמן חורך 2017. דודי חסון,
גלית גוטמן במעיל מחויט עם רוכסנים למראה קלאסי. קולקציית סתיו-חורף 2016/17 לקרייזי ליין/דודי חסון
וואלה! NEWS בשיתוף קרייזי ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully