וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נחשף: ככה תדעו מה החיוך שלכם אומר עליכם

17.10.2016 / 6:38

מסתבר שישנם סוגים רבים של חיוכים ושמחה היא רק סיבה אחת להם. המומחית לקריאת פנים מסבירה מה החיוך מספר על האישיות שלנו ולמה כדאי לנו להיזהר מאנשים שחושפים רק את השיניים העליונות

אנשים מחייכים/יוטיוב

אנשים מחייכים כל הזמן, אולם לא תמיד בדיחה טובה או שמחה הן הגורם לכך. שחצנות, מבוכה ופחד יכוליםגם הם למרוח חיוך על פנינו.

סוג החיוך שאנחנו עוטים על עצמנו אומר הרבה על האישיות שלנו. המומחית לקריאת פנים, ג'יין האנר פה בשביל לפענח בשבילנו את הנפוצים שבהם:

חיוך בפה פתוח

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
קמטוטים בעיניים יזהו חיוך אמיתי./GettyImages

חיוך בפה פתוח, כשהשפתיים נמתחות לצדדים והשיניים נחשפות מצביע על חום, ביטחון עצמי ואנרגיה חיובית.

"החיוך הזה מראה יותר מחברותיות, הוא יכול להצביע על התרגשות אמיתית או צחוק שבא מהלב", אמרה האנר. "אפשר לזהות את החיוך גם בזכות הקמטוטים שמופיעים בצידי העיניים ומוכיחים שמדובר בחיוך כן".

חיוך בשפתיים צמודות

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
יכול להצביע על מגוון רגשות./GettyImages

החיוך הזה הוא נפוץ מאד ומאחוריו יכול לעמוד טווח רחב של רגשות - מביישנות ועד פחד. בחיוך הזה השפתיים צמודות זו לזו ונמתחות לצדדים כשהן מסתירות את השיניים.

"חיוך אמיתי מערב הן את שרירי הפה והן את שרירי העיניים. בחיוך הזה רק הפה זז כך שסביר שאינו אותנטי. זה סימן לכך שאינך רצוה לחייך באמת", אמרה האנר.

שיניים חבויות עשויות להעיד על דברים אחרים שאתם רוצים להסתיר. אמנם חלק מהאנשים לא חושפים שיניים כי הם מתביישים בהן, אך אחרים אולי חשים מספיק ביטחון כדי לא לחשוף את כל הקלפים שלהם.

חיוך בהפניית ראש

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
ביישנות או פלרטוט?/GettyImages

החיוך הזה מתאפיין בהטייה של הראש כלפי מטה ולעיתים יד מכסה על הפה. "כשמישהו מסתכל למטה בזמן שהוא מחייך זה יכול להיות סימן לביישנות או חוסר ביטחון, במיוחד עם היד מעורבת", הסבירה האנר.

החיוך הזה יכול להעיד גם על מבוכה, או שהוא נעשה בצורה מכוונת כדי להיראות מפתים יותר.

חצי חיוך

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
זה לא אמיתי./GettyImages

חצי חיוך בו צד אחד של הפנים מורם והצד השני נשאר קפוא יכול להיות מבלבל והוא עשוי להעיד על חוסר ביטחון בדבר מה. "החיוך הזה מראה שאתה לא באמת מתכוון אליו. זו רק הצגה של נימוס והצד שלא זז מראה איך באמת אתה מרגיש".

כמו כן חיוך כזה יכול להעיד על גישה צינית וביקורתית כלפי האדם שמולך וחוסר שביעות רצון.

חיוך זחוח

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
מתנשא לפניך./GettyImages

בחיוך כזה השפתיים לחוצות יחד או מעט פתוחות, כאשר צד אחד של הפה מורם מעט. חיוך כזה הוא ההיפך משמח ומלמד על חוסר שביעות רצון, יהירות ותחושת עליונות.

"אם אתה משתמש בחיוך הזה לעיתים קרובות יתכן שהילדות שלך לא היתה מאושרת. הוא מראה על אדם שלא חש שביעות רצון לעולם ונמצא בתחושת אכזבה תמידית מהאנשים סביבו", הסבירה האנר. "אם אתה משתמש בו רק מדי פעם כנראה שאינך מרוצה מהסיטואציה שאתה נמצא בה או התנהגות האדם שמולך".

חיוך חושף שיניים עליונות

מה החיוך שלך אומר עליך. GettyImages
מסתירה משהו?/GettyImages

כאשר השפה העליונה מתרוממת וחושפת רק את השיניים העליונות הדבר יכול להצביע על חוסר ביטחון או אג'נדה נסתרת. "השרירים סביב העיניים לא זזים בסוג כזה של חיוך, כלומר הוא מבוים ולא אמיתי", הוסיפה האנר.

  • עוד באותו נושא:
  • חיוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully