וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת לפגוש ערבים אחרים": ג'יג'י חדיד מתחברת לשורשים

19.10.2016 / 8:20

הטופמודל, בתו של פלסטיני-אמריקאי, ביקרה בדובאי במסגרת קידום הקולקציה שלה עם טומי הילפיגר והקסימה את המארחים: "דודה שלי והבני דודים שלי חיים פה", היא גילתה בריאיון ל"חדשות המפרץ" וגם דיברה על האחות הקטנה בלה, על החבר זאיין מאליק ועל פילוסופיית העבודה שלה

צילום מסך
ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
ג'יג'י בביקור בקניון "פאשן קאטווק" בדובאי/צילום מסך, פייסבוק
אמירה על מוצאו "המזרח-תיכוני" של בן זוגה הובילה לתגובות כעוסות ברשת, כיוון שהוא למעשה פקיסטני, ופקיסטן כמובן היא מדינה בדרום-מרכז אסיה, ולא במזה"ת

לאחר השקתה הבינלאומית בחודש שעבר בשבוע האופנה של ניו-יורק, קולקציית השת"פ של ג'יג'י חדיד וטומי הילפיגר עושה את דרכה לשוק חשוב מעבר לאוקיינוס - לדובאי, אחת משבע האמירויות באיחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. כאזור סחר חופשי ומרכז עסקי ותיירותי בינלאומי, דובאי מהווה יעד קידום מכירות חשוב לכל מותג אופנת-על. במסגרת קידום הקולקציה בשוק החשוב של דובאי, הגיעה ג'יג'י חדיד בעצמה לנסיכות שיותר משמחה לארח את הטופמודל - בתו של מוחמד חדיד, אייל נדל"ן פלסטיני-אמריקאי יליד נצרת. הדוגמנית בת ה-21 הקסימה את מארחיה עם טבעה החם והבלתי אמצעי.

היא נפגשה עם מעריצים שנבחרו מראש באירוע VIP סגור בקניון פאשן קאטווק המפורסם, ביקרה בנקודות תיירות איקוניות בדובאי. בין היתר, היא יצאה לשיט ביאכטה יחד עם שש מובילות דעה מקומיות (מה שמכונה influencers) וגם העניקה ריאיון מיוחד ל-Gulf News, העיתון הנפוץ ביותר בשפה האנגלית במפרץ הפרסי. בריאיון היא דיברה על שגרת חייה האינטנסיבית כדוגמנית עסוקה, על אחותה הקטנה בלה, על הצוות שלה, על פילוסופיית העבודה שלה ועוד. אמירה על מוצאו "המזרח-תיכוני" של החבר שלה זאיין מאליק הובילה לתגובות כעוסות ברשתות החברתיות, כיוון שמאליק למעשה פקיסטני, ופקיסטן היא מדינה בדרום-מרכז אסיה, ולא במזרח-התיכון. מכל מקום, לפי דיווח רשמי של טומי הילפיגר, כמחצית מן הקולקציה נמכרה תוך מספר ימים בנסיכות.

להלן היילייטס מתוך הריאיון:

ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
דובאי מהווה יעד קידום מכירות סופר-חשוב לכל מותג אופנת-על/צילום מסך, פייסבוק
ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
כבשה את הנוכחים עם טבעה החם והבלתי אמצעי./צילום מסך, פייסבוק
"אני אוהבת להיות פה ואני אוהבת ללכת למקומות שמזכירים לי את הצד של אבא שלי במשפחה"

על הסטטוס שלה כסלבריטי:

"אני עדיין לא תופסת את זה. כאילו, אני עדיין בהלם כשמגיעים כל-כך הרבה אנשים רק כדי לראות אותי. לפעמים אני שואלת 'למה?'. ברור שאני אסירת תודה על הכל, אבל כששואלים אותי אם אני מבינה את עוצמת העניין הזה, אני עונה שלא ממש, אם להיות כנה. אבל אני מניחה שזה דבר טוב".

על הביקור במפרץ הפרסי:

"אפשר לעשות פה הכל. יום אחד אפשר לעשות צניחה חופשית, יום אחר סקי ואחר-כך ללכת לטייל במדבר. בנוסף, דודה שלי וכל הבני דודים שלי חיים פה".

על החיבור שלה למוצאה:

"אני אוהבת להיות פה ואני אוהבת ללכת למקומות שמזכירים לי את הצד של אבא שלי במשפחה. במיוחד אני אוהבת לפגוש ערבים אחרים. יש כזאת תחושה של משפחתיות, בין אם אתה קרוב משפחה או לא. כשמישהו ניגש אליי ואומר לי: 'אני פלסטיני' ונוצר קשר, זה יפה'".

ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
בשיט יאכטה בדובאי עם מעריצות מקומיות/צילום מסך, פייסבוק
ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
"אני אוהבת להיות פה". ג'יג'י על רקע קו הרקיע המפורסם של דובאי/צילום מסך, פייסבוק
"כולם תמיד שואלים אם יש יריבות (עם בלה), אבל המצב הכי טוב שיש, כי המראות שלנו שונים לגמרי. אני מתחרה, אם בכלל, בבלונדיניות אחרות בתעשייה"

על מוצאו של החבר שלה זאיין מאליק:

"החבר שלי הוא גם חצי מזרח-תיכוני. זה קשר שאתה עושה וזה ממש קול. קשה להסביר, אבל אתה מרגיש כשאתה בין אנשים דומים לך".

על TommyXGigi - קולקציית השת"פ עם טומי הילפיגר:

"באוגוסט שנה שעברה, דיברתי עם אנשי טומי הילפיגר על צילום קמפיין למותג. בפגישה עם טומי, הוא הבחין שאני אדם יצירתי ואהב את תשומת הלב שלי לפרטים. ככל שהוא הכיר אותי, הוא הבין שאנחנו יכולים לעשות משהו יחד. אני מתחברת למותג באופן טבעי ובקלות. אני אוהבת את הבגדים וחשבתי שאני יכולה להביא יותר תחושת רחוב לבגדים. גם הייתה תוכנית מצוינת לשיתוף הפעולה - סיור ומפגשים עם מעריצים. הכל תוכנן יפה".

על מה שנדרש ממנה במסגרת העבודה על הקולקציה:

"בפגישה אחת נשארתי שמונה שעות. פשוט לא רציתי ללכת. אבל זה בדיוק מה שאני. אני לא הולכת עד שכל פרט טופל, עד שאני יודעת שהכל מושלם. בעונה הקודמת כל הקולקציה הייתה ימית, אז עכשיו רצינו להמשיך עם אותו נושא. אבל רציתי הרבה סגנון וינטג'. הסתכלתי הרבה בתמונות ארכיון והחזרתי הרבה גזרות, טלאים, כפתורים וחבלים. ניתן לי הרבה ספייס וממש הקשיבו לרעיונות שלי, ויותר מהכל, גרמו לי להרגיש שהם רוצים להוציא הכל לפועל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוחמד חדיד, בלה חדיד ויולנדה חדיד, הוריה ואחותה הצעירה של ג'יג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אתה מרגיש כשאתה נמצא בין אנשים שדומים לך". עם החבר זאיין מאליק/מערכת וואלה!, צילום מסך
"המטרות שלי הן להיות נחמדה, לעבוד קשה וליצור לי חברים. מהיום הראשון, זאת הייתה הפילוסופיה שלי"

על שגרת העבודה שלה והצוות שלה:

"אני מלאת תודה על צוות שיודע כמה חשוב לנוח לפעמים. אם עבדתי חודש ברציפות בשבועות האופנה, אז אני לוקחת כמה ימי חופש, מה שמאפשר לי לשוב לעבודה לעוד שלושה שבועות. ימי חופש חשובים לא רק לצבירת אנרגיה, אלא גם לשמור על ריגוש לגבי דברים. טוב לעבוד קשה, אבל אם לא נחים, מאבדים כוח. ואם אין לך צוות שמקשיב לך או מתייחס אליך כמו אל בן-אדם, אז זה ממש לא קול".

על הלימודים שלה (פסיכולוגיה קרימינלית):

"אמא שלי (יולנדה חדיד) רצתה שיהיה לי משהו למקרה שאשנה את דעתי על דוגמנות או שלא אצליח".

על אחותה הצעירה בלה חדיד:

"כולם תמיד שואלים אם יש יריבות, אבל המצב הכי טוב שיש, כי המראות שלנו שונים לגמרי. אני מתחרה, אם בכלל, בבלונדיניות אחרות בתעשייה. אני מאושרת שהיא מצליחה. זה תמיד מנחם לראות אותה ולהיות איתה בשבועות האופנה. כל-כך הרבה בנות הן לבדן. אז כשיש משפחה, זה מדהים".

על הפילוסופיה שלה בעבודה:

"תמיד אמרתי כשהתחלתי לעבוד שהמטרות שלי הן: להיות נחמדה, לעבוד קשה וליצור לי חברים. מהיום הראשון, זאת הייתה הפילוסופיה שלי. אם את הולכת לעבודה ומתחבר למישהו או לכמה אנשים, אלו הקשרים שיובילו אותך קדימה. את יכולה להיות הכי יפה בעולם, אבל אם קשה לעבוד איתך, זה לא יימשך עוד הרבה. אני רוצה שהם יילכו הביתה ובארוחת ערב יגידו שהפתעתי אותם עם טבע נוח. ואולי יום למחרת יגיע הקמפיין הבא. ככה יוצרים הזדמנויות".

ג'יג'י חדיד בביקור קידום מכירות קולקציית השת"פ שלה עם טומי הילפיגר בדובאי, אוקטובר 16. פייסבוק, צילום מסך
עם מעריצה מקומית/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הפייסבוק של העיתון Gulf News/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully