וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן פנטזיה: ויקטוריה סיקרט מציגה חזייה בשלושה מיליון דולר

27.10.2016 / 11:52

כמדי שנה, זמן קצר לפני התצוגה השנתית שלה, ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית מציגה את "חזיית הפנטזיה" - עיצוב בלתי פרקטי בעליל בעלות שערורייתית. הפעם נבחרה להציג אותה יסמין טו?ק?ס, דוגמנית כהת עור הורסת, שגם תלבש אותה בתצוגת שתתקיים בחודש הבא בפריז

victoria secret

בווידיאו: הדוגמנית יסמין טוקס מציגה את "חזיית הפנטזיה" ל-2016.

מזג האוויר אולי מתקרר, אבל גזרת ההלבשה התחתונה מתחממת. זה הזמן ל"חזיית הפנטזיה". כזכור, בכל שנה מספר שבועות לפני התצוגה השנתית שלה, ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה סיקרט מציגה את החזייה היוקרתית החדשה. כידוע, מדובר בגימיק יחצ"ני המושך תשומת לב רבה הודות לעיצוב ראוותני שנוצר בעבודת יד ממושכת ותג מחיר גבוה במיוחד. השנה - שלושה מיליון דולרים!

החזייה עוצבה על-ידי אידי בורדו, מעצב תכשיטים ואקססוריז אמריקאי צעיר, שנודע בהשראות מפיסול מודרני ועבד בעבר בבתי האופנה מרקזה, אלטוזארה ופרואנזה סקולר. החזייה שזכתה לשם Bright Night ("לילה מואר"), היא חזיית פוש-אפ המשובצת ביהלומים ו- 9,000 אבני ב??ר?ק?ת. כ-700 שעות נדרשו להכנתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כהת העור השלישית להציג את "חזיית הפנטזיה". יסמין טוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוקס תציג אותה בתצוגה השנתית של ויקטוריה שתתקיים ב-5 בדצמבר בפריז. לאחר ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר בשנה שעברה, הפנים החדשות והמסקרנות בתצוגה הפעם הן של בלה חדיד. הדוגמנית בת ה-20, אחותה הקטנה של ג'יג'י, תטופף בתצוגה לצד ותיקות ויקטוריה כמו אלסנדרה אמברוסיו, אדריאנה לימה, ועוד. אגב, ג'יג'י-קנדל לא ייעדרו מהתצוגה גם השנה.

בסרטון שצולם במיוחד עבור אתר מגזין ווג, הציגה טוקס את החזייה באחוזה ההיסטורית המפוארת-משומרת, "בית בליירסדן" בניו-ג'רזי. היא מהלכת כמו שרק היא יודעת בשבילי גן ומסדרונות האחוזה. הצגה רשמית של החזייה התקיימה אתמול בסניף הדגל של ויקטוריה סיקרט בשדרה החמישית בניו-יורק.

הדוגמנית יסמין טוקס באירוע חשיפת את חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016. GettyImages
הצגה רשמית של "חזיית הפנטזיה" אתמול בניו יורק/GettyImages
הדוגמנית יסמין טוקס באירוע חשיפת את חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016. GettyImages
חזיית פוש-אפ המשובצת ביהלומים ו-9,000 אבני ב??ר?ק?ת/GettyImages

יסמין טו?ק?ס, 24, נולדה וגדלה בהנטינגטון ביץ', קליפורניה. היא עסקה בעבר בהתעמלות והייתה פעילה גם בכדורעף וכדורסל, לפני שהחלה לדגמן בגיל 16. היא התגלתה בשואורום של אמה, סטייליסטית של ידוענים. כילדה היא מצאה השראה בסופרמודל שהייתה לאושיית טלוויזיה טיירה בנקס. מוצאה אפריקאי, ברזילאי וקריבי, מעורב. ב-2010 היא לקחה חלק בקמפיינים מרכזיים של uggs וגאפ וב-2011 בקמפיינים של בתי אופנת על, בהפקות אדיטוריאליות ובתצוגות שבועות האופנה.

היא הייתה אחת מעשר הדוגמניות החדשות בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט ב-2012. בשנה שעברה הפכה להיות "מלאכית" בחברה (סוג של דוברת). בן זוגה בארבע השנים האחרונות הוא הדוגמן הדני טובאיס סורנסון. השניים הופיעו יחד השנה בקמפיין הבושם Eternity Now של קלווין קליין.

הדוגמנית יסמין טוקס בהכנות לקראת צילומי חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016. GettyImages
טוקס בהכנות לקראת צילומי חזיית הפנטזיה/GettyImages
הדוגמנית יסמין טוקס בהכנות לקראת צילומי חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016. GettyImages
כ-700 שעות נדרשו להכנתה/GettyImages
הדוגמנית יסמין טוקס מדגמנת את חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016. GettyImages
הדוגמנית יסמין טוקס מדגמנת את חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2016/GettyImages

לקראת התצוגה, היא התייעצה עם לילי אולדרידג', דוגמנית מנוסה בוויקטוריה שהציגה בשנה שעברה את חזיית הפנטזיה. "שאלתי את לילי, 'איך אני הולכת על המסלול, מה את הרגשת?' היא אמרה לי, 'בכיתי קצת לפני, אבל את חייבת לנשום ולהירגע'".

מבין הדוגמניות שהציגו את "חזיית הפנטזיה", רק שתיים היו כהות עור (טיירה בנקס וסליטה איבנקס). טוקס היא השלישית. היא מצטרפת לרשימה ארוכה ומרשימה הכוללת את ג'יזל, קלאודיה שיפר, היידי קלום, קרולינה קורקובה, קנדיס סוונופול, ועוד.

יסמין טוקס בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, ניו יורק, נובמבר 15. GettyImages
יסמין טוקס בתצוגת ויקטוריה סיקרט בשנה שעברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully