וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה לחורף 2017: המעילים הנכונים, גרסת הכוכבות

1.11.2016 / 8:01

גם אתן חשות קרייבינג לטמפרטורות נמוכות שיצדיקו את הסטייל? לגל גדות יש טרנץ' קצרצר, לקים יש צמר דק, ג'יג'י עם פוף שמיכתי, ריהאנה אוחזת בשניים מפרווה, רוזי הנטינגטון-וויטלי הלכה על סאטן קימונו ודקוטה פנינג עם דגם עור מהסיקסטיז. מה בשבילכן?

אתר רשמי

בתמונות ראשונות שזלגו לרשת מסט צילומי "אושן 8", נראו שתי כוכבות הסרט קייט בלאנשט וסנדרה בולוק במעילים שעושים לנו חשק לחורף. הטייק הנשי לטרילוגיית "אושן" המצליחה עם ג'ורג' קלוני ובראד פיט, הוא כמובן סרט פשע, אבל המראות המוקפדים של שתי זוכות האוסקר במעילי טרנץ' (בולוק) ומנומר (בלאנשט), עוררו באזז מתמשך בכל הנוגע לאופנה האטרקטיבית בתמונות, ובפרט למעילים. תמונות נוספות של כוכבת אחרת בסרט, הלנה בונהם קרטר, במעיל שחור עם נופך ויקטוריאני, בכלל עורר תהיות האם מדובר ב"סרט על מעילים?"

אם בדרך מוזרה כלשהי עדיין לא התעורר בכן החשק להחליף למלתחת העונה הקרה, התמונות של הכוכבות במעיליהן ברחובות ניו-יורק ללא ספק ירימו קרייבינג רציני לטמפרטורות נמוכות המצדיקות את הסטייל. תמונות רחוב עדכניות של דוגמניות וכוכבות נוספות מגלות מראות השראתיים לא פחות; לגל גדות יש טרנץ' קצרצר, לדקוטה פנינג יש עור שנות ה-60, לקים קרדשיאן צמר דק, לריהאנה שניים מפרווה, לרוזי הנטינגטון וויטלי סאטן קימונו, לג'יג'י חדיד פוף שמיכתי חמים, לקייט מידלטון אלגנטי-ייצוגי, לקארה דלווין שחור-קלאסי ועוד. התקררות מזג האוויר, בואו נודה על האמת, טומנת בחובה אופציות למראות מלאי שיק, וקודם כל, הזדמנויות פז למעילים הורסים. לוח השראה.

סנדרה בולוק וקייט בלנשט בצילומי הסרט אושן 8, ניו יורק, 26 אוקטובר 16. splash
סנדרה בולוק וקייט בלאנשט מעוררות באזז סביב המעילים על סט צילומי הסרט "אושן 8"/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully