וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה הזו מחליפה צבעים בלחיצת כפתור? האמת נחשפת

6.11.2016 / 6:27

סרטון של שמלה חדשה שבלחיצת כפתור משנה את צבעה כבש את הרשת ואת ליבנו. אבל אולי מדובר בסך הכול בתעלול ממוחשב? היוצרים החליטו לגלות את האמת

Showpo

תשכחו מהעידן בו ויתרתן על שמלה כי הצבע שלה לא התאים לכן או התקמצנתן לקנות עוד אחת בצבע שונה. הבשורה החדשה בעולם האופנה מגיעה מבוטיק האונליין "Showpo", שעיצב שמלה שמשנה את גווניה בלחיצת כפתור.

בסרטון מהמם מנכ"לית האתר ג'יין לו הציגה את הבד, שמשנה את צבעו מכחול לורוד תוך שניות בודדות. "זה הולך להיות הדבר הבא", היא אומרת.

הוידאו השאיר את הצופים פעורי פה וגם מעט חשדניים מהקסם שראו לפניהם. "אני מצטערת, אבל זה נראה מזויף", כתבה אחת הגולשות. אולם בבוטיק הבטיחו כי העיצוב החדשני הוא תולדה של תשוקתם לטכנולוגיה וקדמה. "ג'יין תמיד רצתה להיות לפני כולם בכל הנוגע לטכנולוגיה. היא לא מתחרה בשוק - היא שולטת בו", אמרה דוברת המותג.

אבל אז התפרסם ההסבר...

אז כן. זו מתיחה. אבל עם סיבה טובה מאחוריה. המעצבת הסבירה שהטכנולוגיה הזו לא קיימת, וזו רק הייתה דרך לגרום לאנשים לדבר על האפשרות של טכנולוגיה כזו בעתיד וכיצד להגיע לשם. המתיחה נעשתה בשיתוף מכון STEM האוסטרלי, שמקדם לימודי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. לדברי היוצרים, הם מעוניינים שהצופים יבינו איזה עתיד יכול להיות לנו אם יותר סטודנטים ילמדו מדעים וטכנולוגיה.

עוד באותו נושא

ניסתה ללבוש 100 שכבות של בגדים - וזה נגמר רע מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully