וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים, נפלה עטרת ראשכם

3.11.2016 / 11:39

ווג בריטניה, אחד המגזינים הנחשבים והמשפיעים בתחום האופנה, מכריז על מותו של המחשוף. במאמר מיוחד הוא קורא לנשים לארוז את חזיית הפוש-אפ ולהשוויץ במקום בכתפיים או ברגליים. עד כמה זה הולך להשפיע על השטיחים האדומים, על הקמפיינים ועל הלבוש של הכוכבות?

אתר רשמי

בווידיאו: הנשים שחיסלו את המחשוף. הצצה למלתחה הפרטית של עורכות ווג בריטניה.

אחרי ויכוחים בלתי נגמרים בנוגע לסוגייה האם הציצים יצאו מהאופנה או שמדובר בלוק נצחי, מגיע ווג בריטניה - אחד הנחשבים והמשפיעים מבין מגזיני האופנה בעולם - ומכריז חד משמעית: זהו סופו של המחשוף. במאמר שמתפרסם בגיליון החדש תחת הכותרת "לחפש נואשות מחשוף", פונה המגזין
לנשים בעלות חזה גדול וקטן כאחד. התנ"ך של האופנה קורא לארוז את חזיית הפוש-אפ, להפסיק להשוויץ, ולאמץ במקום מראה שיקי צנוע. החלופה המוצעת היא להראות לעולם כתפיים, בטן או רגליים חטובות.

קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013. Mario Testino,
התנ"ך של האופנה ממליץ על מראה צנוע. קייט אפטון/Mario Testino

עוד נכתב כי צריך לשים סוף לעידן שבו משתמשים במחשוף לצרכי פיתוי או העצמה. גל ההטרדות המיניות בתגובות ברשתות החברתיות לנשים מפורסמות, דוגמניות או שחקניות, ככל הנראה השפיע גם הוא על הקביעה. "במקרים בהם התמונה מציגה מחשוף, לעתים 90% מהתגובות עוסקות בחזה של הבחורה".

במרוצת השנים קיים באופן טבעי פער לא קטן בין מה שתעשיית האופנה מנסה להכתיב ובין מה שקורה בפועל ברחוב. אך מעניין יהיה לראות עד כמה תשפיע ההכרזה הזו על צילומי האופנה בווג בריטניה, על הכוכבות על השטיחים האדומים, ויותר חשוב - האם נשים מפורסמות המתפקדות על תקן מודל לחיקוי, בראשן נסיכת המחשופים קים קרדשיאן, הולכות לשנות את הרגלי הלבוש והמלתחה? אנחנו בספק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטייל ID – ג'יג'י חדיד. GettyImages
אז איך ייראו מעתה שמלות השטיח האדום? ג'יג'י חדיד/GettyImages
קים קרדשיאן. ספלאש
נסיכת המחשופים קים קרדשיאן. מחשוף עמוק, גם במעיל/ספלאש
מלניה טראמפ. GettyImages
חובב מחשופים ידוע. דונלד טראמפ ואשתו מלניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully