וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הכפילה של טיילור סוויפט הצליחה לעבוד על כולם

20.11.2016 / 7:09

דוגמנית שממש דומה לטיילור סוויפט השתתפה במתיחה קורעת כשנשלחה לסייר ברחבי סידני מלווה במצלמה וסוכן וגרמה לכולם להאמין שהיא הדבר האמיתי

KIIS FM

הכפילה של טיילור סוויפט, שהדמיון ביניהן באמת יוצא דופן, נשלחה לסייר ברחובות סידני מלווה בסוכן ומצלמה כדי לבחון איך הקהל האוסטרלי יגיב כשיתקל בה ברחוב. מכירים טירוף? זה מה שהיה שם. הדוגמנית אוליביה סטארגיס התחזתה לטיילור סוויפט למשך יום שלם ועוררה סערה ברחובות סידני כשכמעט כל מי שעבר לידה ביקש תמונה. מתלמידי בית הספר ואנשי עסקים ועד זוג ביום חתונתם וסועד אחד שהסכים לפנות לה את השולחן בו ישב - רק כי "הכוכבת" ביקשה את השולחן לעצמה.

הכפילה האוסטרלית בת ה-20 לבשה שמלה בצבע תכלת, משקפי שמש כהים ונעלי עקב ולוותה ע"י ה"סוכן שלה" שדאג שכולם יראו שסוויפט מסתובבת לה חופשי. המתיחה המוצלחת שודרה במסגרת תכנית הרדיו של קייל סנדילנדס וג'קי או, שם התראיינה הדוגמנית ויצאה עם הצהרה מעניינת: "אהיה לסבית בשביל טיילור - כבר היום אם צריך", היא אמרה כשנשאלה מה דעתה על טיילור. קייל והמגישה אורחת שלצידו, סופי מונק, הסכימו איתה. "אני לגמרי מבין אותך. פגשתי את טיילור סוויפט בכמה הזדמנויות והיא מדהימה, יצור שמיימי", אמר קייל.

המתיחה של אוליביה הייתה חלק מהעבודה שלה עבור "מיומנויות V", קמפיין הכולל סדרת סרטונים שמטרתם לסייע לדור ה-Y להיות טובים יותר במשימות היומיומית, החל מלקפל סדינים ועד לזכור למרוח קרם הגנה כשיוצאים לשמש.

עוד באותו נושא

לג'ניפר לורנס יש כפילה והיא גם שחקנית וגם מהממת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully