וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית בכל מידה: אשלי גרהאם לובשת אוברול של גליה להב

15.11.2016 / 14:48

המעצבת הישראלית כבשה אמש פיסת שטיח אדום נוספת עם דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם, שלבשה אוברול שלא משאיר הרבה מקום לדימיון, שנתפר במיוחד עבורה בסטודיו בדרום תל אביב. "לא חשבנו פעמיים אם לקבל את הבקשה", מספרת להב

יוטיוב

בווידיאו: פרסומת להלבשה תחתונה בכיכובה של אשלי גרהאם, שנפסלה בטענה שהיא סקסית מדי.

אחרי שהשיקה לפני כשנה חנות דגל הנושאת את שמה בשדרה נוצצת בבוורלי הילס, הלבישה את ג'יי לו ועוד שורת ידועניות בארצות הברית, המעצבת הישראלית גליה להב כבשה אמש פיסת שטיח אדום נוספת עם דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם אשלי גרהאם. האחרונה הגיעה לאירוע פרסי אשת השנה של מגזין Glamour, כשהיא לבושה באוברול לבן שלא משאיר הרבה מקום לדימיון, מקולקציית GALA - הקו הפחות יקר מבית המעצבת.

לאוברול נחשפה גרהאם לאחר שהוצג בפרזנטציה הדיגיטלית האחרונה של להב בשבוע הכלות בניו יורק, ומיד ביקשה מהסטייליסטית שלה להזיז את העניינים. זו פנתה ללהב, והאוברול נתפר בעבודת יד לפי מידותיה של גרהאם בסטודיו בדרום תל אביב. הפריט עשוי מבד שיפון לבן, מעוטר חרוזים ומשחקי שקיפויות גיאומטריים בחלקו התחתון וצווארון גבוה בעליון, עם שרוולי רצועה המדגישים את הכתפיים.

אשלי גרהאן לובשת אוברול בעיצוב גליה להב. GettyImages
סופר-סקסית. גרהאם פרסי אשת השנה של מגזין Glamour/GettyImages

"במקרה של אשלי גראהם, לא חשבנו פעמיים אם לקבל את הבקשה", מספרת המעצבת לוואלה! אופנה, "גראהם דוגמנית יפהפיה והוכיחה שהגזרות שלנו, המחמיאות לגוף הנשי ומחבקות אותו, מחמיאות בכל מידה".

הדוגמנית, שזכתה בפרס היוקרתי לשנת 2016 וכן לעיצוב בובת ברבי בדמותה, נחשבת לנושאת הדגל בתחום יצירת דימוי גוף חיובית, ועל כן קיבלה את ההוקרה מהמגזין. קולקציית GALA, הנגישה יותר של להב, מאופיינת העונה בלוק סקסי עם קווים מדגישי קונטור, גזרות בתולת ים, תחרות ואבנים, מחשופי גב עמוקים, גוונים לבנים בגימור מטאלי ובדים סמוקים.

אשלי גרהאן לובשת אוברול בעיצוב גליה להב. GettyImages
"גראהם מוכיחה שהגזרות שלנו מחמיאות לגוף הנשי ומחבקות אותו בכל מידה"/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה הדגם המקורי, מתוך קולקציית GALA לקיץ 2017, שהוצגה בשבוע הכלות בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשוי בד שיפון לבן, מעוטר חרוזים ומשחקי שקיפויות גיאומטריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully