וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייד אין אמריקה: עתידה הוורוד של אימפריית האופנה בבעלות איוונקה טראמפ

17.11.2016 / 17:00

מי שנחשבה ל"נשק הסודי" של הנשיא הנבחר חסר המעצורים, נודעה גם בכישורי ניהול, חוש עסקי מפותח ואצלנו גם כ"יעל", גיורת שומרת שבת. אך טראמפ הצעירה גם עומדת בראש אימפריית לייף סטייל משגשגת שייסדה בעצמה. סיפורו של המותג הנושא את שמה של הבלונדינית הכי חמה באמריקה

צילום מסך

בווידיאו: האם איוונקה טראמפ ניצלה את הריאיון ב"60 דקות" לקידום מכירות הצמיד מליין התכשיטים הפרטי שלה? צפו בכתבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות הביקורות, מותג האופנה בבעלותה עשוי לנסוק, כי כולם רוצים להתחכך בהצלחה. איוונקה טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידוע לכל שאיוונקה טראמפ היא בתו של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, אשת משפחה ועסקים. כאן כולם גם שמחים להיזכר שהיא גיורת שיודעת קצת עברית. האישה המסקרנת בת ה-34 הייתה בעין הציבורית מאז שהייתה ילדה הודות לעסקי הנדל"ן של אביה, תכניות הריאליטי שלו ואורח חייו הראוותני למדי. במהלך הקמפיין שלו לנשיאות, היא הייתה לדמות מוערכת כמי שהייתה גורם מאזן של המועמד חסר המעצורים עם הרטוריקה הגסה. הסטטוס של הבלונדינית היפה כמודל לחיקוי התגבש עם השנים הודות למימושם של ערכים אמריקאים כמו משפחתיות, עצמאות, עושר ואמונה. בתו הבכורה של הטייקון, על-פי סברה רווחת, ירשה ממנו כישורי ניהול וידע רב בכל הנוגע לעסקי נדל"ן.

אבל מי שמשמשת בתפקיד ניהולי בכיר בחברת הנדל"ן של אביה, The Trump Organization, לצד שני אחיה, דונלד טראמפ ג'וניור ואריק טראמפ, היא גם בעלים ומייסדת של חברה משל עצמה, חברת אופנה ולייף סטייל שהייתה לאימפריה. איוונקה טראמפ עשתה את הונה לא רק מעסקי הנדל"ן הכה מזוהים עם משפחתה, היא גם דוגמנית לשעבר ופאשניסטה אמיתית שהפכה תחביב ונטייה טבעית לביזנס. והודות לכישורי ניהול והבנה בתחום האופנה, מותג הביגוד וההנעלה הנושא את שמה מכניס היום לכיסה של בת הנשיא הנבחר מיליונים. על-פי המדווח במגזין "פורבס", רק בשנה הפיסקאלית האחרונה, פדיון החברה היה 100 מיליון דולרים. על-פי הערכות, בעקבות הסברה הרווחת שניצחון טראמפ הושג רבות בזכות "הנשק הסודי" - סמל ההצלחה איוונקה טראמפ - מותג האופנה שלה עשוי לנסוק. כי כולם רוצים להתחכך בהצלחה, ואם זה אומר להיראות כמו איוונקה, מה טוב. מהו סיפורו של מותג איוונקה טראמפ ומה הוא מציע?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליין ביגוד נשי, אלגנטי, קלאסי, שימושי ובתמחור נגיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האופנה והלייף סטייל של איוונקה טראמפ לא נבנה ביום. היא החלה את דרכה כעשור לפני היבחרות דונלד טראמפ לנשיאות ארצות-הברית. במשך כל אותה תקופה היא בנתה אותו והפכה אותו לאימפריה של ביגוד נשים וילדים, הנעלה (Ivanka Trump Collection) ותכשיטים. ליין ביגוד ייעודי לשים צעירות עובדות היה לפופולרי במיוחד.

ב-2004 איוונקה סיימה בהצטיינות לימודי ניהול ב"וורטון ביזנס סקול". שלוש שנים אחר-כך היא ייסדה בשיתוף עם תאגיד "דיינמיק דיאמונד" עסק תכשיטים הנושא את שמה, Ivanka Trump Jewlery, שהתמחה ביהלומים והציע בחנות דגל בשדרת מדיסון בניו-יורק קולקציות אלגנטיות בתמחור נגיש. תג המחיר הגבוה ביותר היה 1,500 דולרים. שנה אחר-כך היא ייסדה מותג נעליים, Ivanka Trump Footwear, שנמכר במחלקות ההנעלה של בתי-כלבו מרכזיים כמו בלומינגדיילס, מייסיס, אמזון, זאפוס' ונורדסטורם. זמן קצר אחר-כך הגיע ליין ביגוד, Ivanka Trump Collection, שפנה במיוחד לנשים המג'נגלות בין עבודה ומשפחה. בגדי הקולקציה הוצעו גם הם באותן חנויות כל-בו וגם בלורד אנד טיילור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופר רגישה לגבי כל מה שנושא את שמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חנות מותג התכשיטים של איוונקה טראמפ בשדרת מדיסון, ניו יורק. John Marshall, אתר רשמי
טראמפ מעורבת על בסיס שבועי קבוע ברמת העיצוב/אתר רשמי, John Marshall

נראה כי בשנים האחרונות ליין הביגוד זוכה למירב הפוקוס. נשי, אלגנטי, קלאסי, שימושי ובתמחור נגיש, הביגוד העשוי לשמש לשעות היום והערב, הלך וצבר פופולריות. נישת ביגוד עם מחשבה על Miss - במובן של אשת מקצוע צעירה בתחילת דרכה - התמלאה בתוכן. התמחור הסביר כמובן תרם להצלחה.

סמי ארון, סגן יו"ר תאגיד הביגוד G-iii המייצר ומפיץ את ביגוד איוונקה טראמפ (וגם את זה של עוד כ-30 מותגים אחרים כמו ג'סיקה סימפסון, האחיות אולסן, קלווין קליין, קנת' קול, Guess, טומי הילפיגר, ועוד) אמר לפורבס כי היא מעורבת על בסיס שבועי בכל תהליך העיצוב ושהיא סופר רגישה לגבי כל מה שנושא את שמה. "היא לא עוד אחת מאותם שמות שרק מסתכלים עם הפדיון. היא אדם אסרטיבי עם טעם מוגדר ודיעות ברורות". הוא גם תיאר אותה כ"אחת הנשים הצעירות המרשימות ביותר שהוא פגש אי פעם".

נראה גם שטראמפ חולקת עם אביה את אותה עמדה בנוגע ל"השבת" העבודות לארצות-הברית מסין, שם הוא מרוכז במרביתו (ומיעוטו בווייטנאם). בשנה שעברה היא פנתה ל-G-iii וביקשה לעשות מאמץ להעביר את הייצור לארצות-הברית. "היא פועלת במרץ למען רעיון ה"מייד אין אמריקה", אמר סמי ארון. הוא גם הודה שעקב לחצים מצידה, התאגיד בוחן דרכים לייצור בארצות-הברית. טראמפ מוכנה לקחת על עצמה את העלויות הגבוהות של התג הכה נחשק "מייד אין אמריקה". העלויות עבור הלקוחות, יישארו כפי שהיו, כך מובטח. שמלת קוקטייל חושפת כתפיים בגזרת A מוצעת כרגע, למשל, במחיר הסביר של 286 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אדם אסרטיבי עם טעם מוגדר ודעות ברורות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טראמפ, שבנערותה הייתה דוגמנית צילום במגזינים אמריקאים, פעמים רבות מדגמנת את המוצרים שלה. לא פעם היא מככבת בעמוד הבית של האתר הרשמי שלה מציגה בחינניות תכשיטים וביגוד של עצמה. היא כמובן גם עושה לאותה מטרה שימוש מסיבי בחשבונות הרשתות החברתיות הפופולריים שלה (1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-2.36 מיליון עוקבים בטוויטר), מה שללא ספק סייע להצלחת המותגים. בין תמונות ממיסות של ילדיה, ארבלה (5), ג'וזף (3) ותיאודור (8 חודשים), טראמפ מעלה דרך קבע תמונות ביגוד ואקססוריז מן הקולקציות שלה המקודמות עם האשטאגים קבועים כמו #WomenWhoWork או #WearITtoWork.

כמובן, גם בפעילותה במסגרת קמפיין הנשיאות של אביה היא לבשה רבות את בגדים מן האישי שלה. אבל בחירתה לענוד צמיד בראיון לתכנית 60 דקות בשבוע שעבר, הריאיון הראשון שהעניק אביה לאחר נצחונו בו היא לקחה חלק, הובילה להרמת גבה. האם בתו של הנשיא הנבחר מנצלת את הסטטוס החדש שלה לקידום עסקיה? נשאל בכל מקום.

בניגוד לידועניות רבות אחרות שהשיקו קולקציות ביגוד על שמן ולבשו ביגוד מקולקציות אלו לצורכי קידום פעם או פעמיים ואחר-כך שבו לביגוד קוטור, איוונקה טראמפ מוכיחה שוב ושוב שהביגוד שהיא מוכרת תמיד טוב עבורה ונראית בו (מצוין) דרך קבע. הנישה של ביגוד עבודה לנשים בעלויות נגישות שנקשרה לא פעם לבלייזרים גבריים מרופדי כתפיים והייתה זנוחה למדי, התעוררה לחיים והתגלתה כמקור לא אכזב לאופנה שימושית ומשתלמת.

כעת נמצאת האימפריה של איוונקה טראמפ במגמת צמיחה. הניו-יורק טיימס דיווח כי פדיון עסקיה ב-2013 היה 250 מיליון דולרים. ב-2014 היא נכללה ברשימת העשירים ביותר מתחת לגיל 40 של מגזין פורבס. לפי האתר "סלבריטי נט וורת'", היא שווה כ-150 מיליון דולרים. והעתיד, מיותר לציין, נראה מבטיח.

קלאסיקה על-זמנית: פריטים מליין האופנה של איוונקה

מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית הכי נכונה למותג איוונקה טראמפ: איוונקה טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכיחה שוב ושוב שהביגוד שהיא מוכרת תמיד טוב עבורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully