וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמילה או ניסיון נואש להוכיח משהו? קנדל ג'נר מסבירה מדוע סגרה את האינסטוש

17.11.2016 / 13:02

לפני שלושה ימים מחקה הדוגמנית את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה, ששעשע מדי יום 70 אלף עוקבים. הרשת געשה ואפילו בסי.אן.אן דיווחו על החדשות החמות. אמש היא סיפקה הסברים: "הרגשתי שזה משתלט לי על החיים. הייתי זקוקה לניקוי רעלים". אנחנו מסרבות להאמין לה

אתר רשמי

בווידיאו: מסיבת ההפתעה לקנדל ג'נר לכבוד השער בכיכובה בגיליון ספטמבר 2016 של ווג.

כמעט 50 ימים עברו מאז שקים קרדשיאן נעלמה מהרשתות החברתיות, וכעת גם אחותה הקטנה קנדל ג'נר משתבללת מחוץ לעולם הוויראלי. לפני שלושה ימים מחקה דוגמנית העל את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה ולא סיפקה כל הסבר לפעולה. הידיעה בדבר מחיקת החשבון עוררה מיני-סערה ברשת ודווחה באתרים רבים, כשהשיא היה ידיעה חדשותית ברשת סי.אן.אן. אתמול (ד') בריאיון לתכנית האירוח של אלן דג'נרס, חשפה ג'נר את הסיבה להיעלמות האינסטגרמית. "הרגשתי שזה משתלט לי על החיים. הייתי קמה בבוקר והדבר הראשון שהייתי עושה זה להתעדכן באינסטגרם", היא סיפרה, וציינה שמחקה גם את האפליקציה של טוויטר מהטלפון שלה, על מנת לעשות לעצמה ניקוי רעלים. לידיעת 70 אלף עוקביה, היא הבטיחה שהיא תחזור מתישהו.


נראה כי ההחלטה מתקשרת לדיון שהעסיק לאחרונה רבות את אנשי תעשיית האופנה, סביב התהייה האם ג'יג'י חדיד וקנדל ג'נר, הדוגמניות החמות של הרגע, ראויות לתואר סופרמודלס. הטענה המרכזית נגדן גורסת כי הן פשוט "אינסטגירלס", דוגמניות-כוכבות שהצליחו בזכות התנהלות נכונה ברשתות החברתיות. הויכוח עלה שלב כשהסופרמודלס המקוריות מהעבר התחילו לפתוח את הפה.

צפו בקנדל ג'נר מסבירה את ההחלטה בריאיון אצל אלן דגנ'רס

קלאודיה שיפר אמרה כבר ב-2007: "על מנת להיות סופרמודל, דוגמנית חייבת להיות על הרבה שערים בכל העולם באותו זמן, כך שאנשים יזהו אותה. כרגע זה לא אפשרי כי תעשיית הפרסום נשלטת על-ידי כוכבי פופ ושחקניות. סופרמודלס כמו שאנו היינו כבר לא קיימות יותר".

דברים דומים נאמרו על-ידי קלווין קליין בוועידת קולג' SCAD (קולג' סוואנה לאמנות ועיצוב) בניו-יורק. המעצב האמריקאי שמכר ב-2012 את החברה שלו הודה שקנדל ג'נר אינה מוכרת לו, למרות שהיא כיכבה בכמה מהקמפיינים הגדולים של המותג הנושא את שמו. "היום דוגמניות מקבלות שכר לפי מספר עוקבים. הן נשכרות לא מפני שהן מייצגות את מהות המעצב - שזה מה שאני מנסה לעשות - אלא מפני שיש להן הרבה עוקבים ברשת. אני לא חושב שזה יעבוד, לא לטווח ארוך". הוא הוסיף: "אני לא חושב שזוהי נוסחה טובה להצלחת המותג שמנסים למכור. לשים בגדים קלאסיים על קים קרדשיאן - לא יעשה את העבודה".

עוד באותו נושא:

"כולנו טעינו לגבי קנדל": אנה ווינטור על גיליון ספטמבר
קנדל ג'נר מגיבה לטענות: "כרגע, אנחנו הדוגמניות של התקופה"
גדולה ביפן: למרות הביקורות, קנדל ג'נר ממשיכה להמריא

שנויה במחלוקת

"ווג ז"ל": שער בכיכובה של קנדל ג'נר מעורר סערה

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. ינסטגרם, אתר רשמי
מייצגת בסטייל את טרנד הלנז'רי בתכניתה של אלן דג'נרס, אמש/אתר רשמי, ינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנדל ג'נר באחד מלהיטי האינסטוש החזקים שלה השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שזכתה להכי הרבה לייקים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully