וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הדוגמנית הג'מייקנית שסומנה כגרייס ג'ונס החדשה

20.11.2016 / 8:50

המקרה של ג'ניס רופר שייך לז'אנר סיפורי הסינדרלה הנדירים, עם עבודת דוגמנות ראשונה עבור מותג-העל הנחשק סן לורן. מה שהזניק את הקריירה הטרייה שלה הישר לפסגה הוא הדמיון לדוגמנית האיקונית בעלת המראה האנדרוגני, עליה היא בכלל לא שמעה

צילום מסך

בווידיאו: צפו בג'ניס רופר צועדת בתצוגת סן לורן לאביב 2017, בשבוע האופנה של פריז בספטמבר האחרון.

כשחזרה לג'מייקה, התבשרה שהתקבלה: "רצתי וצרחתי כמו משוגעת"

לא פעם שמענו על הדרך רצופת האודישנים, דירת שותפות מעופשת וכיתות רגליים ברכבת התחתית שעוברות בחורות צעירות שמנסות להגשים את חלום הדוגמנות, בתקווה להגיע לטופ. אבל המקרה של ג'ניס רופר שייך לז'אנר סיפורי הסינדרלה הנדירים, עם עבודת דוגמנות ראשונה עבור מותג-על נחשק. מה שהזניק את רופר הג'מייקנית הישר לפסגה הוא הדמיון לזמרת, השחקנית והדוגמנית האיקונית גרייס ג'ונס, הג'מייקנית בעלת המראה האנדרוגני - שעליה רופר בכלל לא שמעה עד שקיבלה את הקמפיין של בית האופנה סן לורן.

מאחורי הליהוק שלה לזירת האופנה בפריז עומד דיי פיטרס, דמות מפתח ובעל סוכנות הדוגמנות סיינט אינטרנשיונל בג'מייקה, ששידך לא מעט דוגמניות מאזור הקאריביים למותגים כמו אלכסנדר מקווין, ולנטינו, פראדה וקלווין קליין. את ג'ניס הוא קלט בתחרות דוגמניות מקומית שנערכה באזור וישר הבין שמדובר בפוטנציאל רציני. השידוך לאנתוני וקארלו, שבדיוק החליף את הדי סלימן בבית האופנה הצרפתי, התגלה כמדויק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניס רופר בתספורת גרייס ג'ונס, בתצוגת אביב 2017 של סן לורן בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך
לאחר צילומי הקמפיין ורגע לפני התצוגה, היא התבקשה לשנות לוק עם תספורת בסגנון גרייס ג'ונס

רופר, שמלבד התחרות לא עבדה עדיין כדוגמנית, טסה לפריז להיפגש עם צוות הליהוק והמעצבים בבית האופנה סן לורן, ורק כשחזרה לג'מייקה קיבלה את הבשורה: "רצתי וצרחתי כמו משוגעת בכל הבית". לאחר צילומי הקמפיין ורגע לפני התצוגה, וקארלו ביקש ממנה לשנות לוק עם תספורת חדשה בסגנון גרייס ג'ונס. "כשהוא אמר לי את זה לא היה לי מושג מי זאת. אבל מאז למדתי עליה הרבה ואני דווקא אוהבת את ההשוואה".

ואם מלבד לגרייס ג'ונס אתם מרגישים גם דימיון לסופי מצ'טנר שלנו - הוא לא נגמר כאן. סיפורי הרקע של השתיים משיקים בעוד מישורים. החיים של רופר סובבים כרגע סביב לימודים בתיכון, ובעקבות המעמד החדש הם השתפרו פלאים. בהתאם למצבה הכלכלי המשודרג, היא נרשמה השנה לבית ספר פרטי בעיר הגדולה קינגסטון, רחוק מהכפר בו גדלה. "אני מתכוונת להגיע לטופ ורוצה לעבוד עם כל המעצבים הגדולים ובסופו של דבר להיות שחקנית ולעסוק בפעילות של צדקה", היא מספרת למגזין ווג, "אף פעם לא העזתי לחלום על זה, אני מגיעה מרקע של עוני, ובכנות, לא ידעתי כלום על אופנה לפני שהכול התחיל. אבל עכשיו אני ממש מאוהבת במסלול ומחכה לעוד הרבה כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישר קלטו שמדובר בפוטנציאל רציני. רופר בקמפיין לסן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך
גרייס ג'ונס, 1989. GettyImages
שחזור האגדה ההיא? גרייס ג'ונס, 1989/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה שלא נתקלים בו כל יום. עטיפת הספר "I’ll Never Write My Memories" מאת גרייס ג'ונס, 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף פעם לא העזתי לחלום, אני מגיעה מרקע של עוני, ולא ידעתי כלום על אופנה לפני שהכול התחיל". ג'ניס רופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully