וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בארץ ולזמן מוגבל: קולקציית בשמי הבוטיק של שאנל

22.11.2016 / 0:23

מותג-העל הצרפתי שנודע בהיצע בשמי פרימיום רחב, משיק קולקציה חדשה של בשמי בוטיק ייחודיים. 16 הבשמים ששמותיהם לקוחים מהקשרים בחייה של קוקו שאנל, מוצעים לראשונה בישראל. העלויות בשמיים, אבל הניחוחות שמיימיים. כי הרי ניחוח אישה ממגנט יקר מפז

אתר רשמי

בווידיאו: "שאנל 5 בפעם הראשונה" (CHANEL N°5 - For the first time), סיפורו של הבושם הראשון והתקדימי של בית האופנה.

קנית בושם מבית אופנת על וחשבת שזה הפך אותך למשהו מיוחד כי הלכת על מוצר פרימיום שעלה לך הון? לא בדיוק. כי בושם שתפוצתו גבוהה והוא נראה על כל מדף, הוא אף פעם לא משהו יוצא דופן. אז אם את בעניין של אינדיבידואליות וניחוח נדיר חשוב לך, נישת בשמי הבוטיק היא התשובה בשבילך.

קולקציית "לז-אקסקלוסיף דה שאנל" (LES EXCLUSIFS de CHANEL) אשר הושקה השנה, מציעה אוסף 16 בשמים המעשירים את שוק בשמי הבוטיק המצומצם בניחוחות ייחודיים. ליתר דיוק, מדובר ב-15 בשמי EDP וקולון אחד. לראשונה, מוצעת הקולקציה בימים אלו בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאמה אישית על בסיס ראיון. 16 ניחוחות קולקציית "לז-אקסקלוסיף" של שאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך
כל 16 הבשמים הם פרשנות מודרנית לניחוחות שפותחו בשאנל במהלך עשרות שנים

הבשמים עקרונית מתאימים לנשים ולגברים, אם כי כמה מהם "גבריים" יותר, כמו למשל "בוי" ו"סיקאמור". כולם פרשנות עדכנית לניחוחות שהושקו בבית אופנת העל הצרפתי במהלך עשרות קיומו. חלקם הם פיתוח של הבשם הראשון בשאנל, ארנסט בו שפיתח בשיתוף עם קוקו שאנל את שאנל 5 הקלאסי והעל זמני שהיה לבושם הנכר ביותר אי פעם, וחלקם של "האף" האגדי של בית אופנת העל, ז'אק פולג'ה.

אם לא שמעתם את שמו של הבשם הוותיק שפרש מתפקידו ב-2013, ככל הנראה, הרחתם את עבודותיו של מי שעמד מאחורי הבשמים קוקו מדמוזל, אגואיסט, שאנל צ'אנס, שאנל 5 פרמייר, ועוד. (אגב, מחליפו היום בשאנל הוא לא אחר מאשר בנו, אוליביה פולג'ה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BOY הקרוי על-שם מאהבה של המייסדת קוקו שאנל, שחקן הפולו הבריטי ארתור "בוי" קאפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמותיהם החידתיים לכאורה קשורים לחייה של קוקו שאנל בנקודות שונות. במתחם מיוחד בקניון רמת-אביב, תל-אביב, שהוקם אתמול (ראשון) ויפעל עד ה-9 בדצמבר (שישי), יועצי שאנל יתאימו לכם את הניחוח הנכון עבורכם על בסיס ראיון אישי קצר בעל-פה (על הניחוחות מועדפים עליכם באופן כללי, מדוע אתם משתמשים בבושם, איפה אתם מתיזים אותו, איזה ניחוח נראה לכם נכון לאישיות שלכם, וכד'). בסופו של דבר הניחוחות יצטמצמו לשלושה וביניהם תוכלו לבחור מה נכון עבוכם. הדרכה צמודה בכל הנוגע לקולקציה ולתהליך ההתאמה נעשתה אישית על-ידי הרווה ברתולמי (Herve Barthelemy), בשם המועסק בשאנל מזה עשר שנים. תתפלאו או לא, הבחירה לא תהייה קלה. כל 16 הבשמים מגיעים בגרסת 200 מ"ל ובגרסת 75 מ"ל.

טווח מחירים:

EDP גודל 200 מ"ל: 1,728 שקלים
EDP גודל 75 מ"ל: 945 שקלים

(להשיג במתחם שאנל בקניון רמת-אביב, תל-אביב, קומת כניסה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully