וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים וקלואי עושות האחיות מלול: הפקת אופנה נועזת, בשם האמנות

28.11.2016 / 11:21

רגע לפני האשפוז והשוד האלים, הספיקו הזוג קרדשיאן-ווסט להרים סדרת צילומים למגזין הגרמני c032. על הסטיילינג והארט אחראי קניה, שהביא ביגוד מקולקציית הפליטים של ייזי, הליין בעיצובו. הקונספט: מחווה לצלם המנוח הלמוט ניוטון. הפרשנות: שילוב בין עוצמה, רוך וישבנים

אתר רשמי

בווידיאו: טרנספומציית הניתוחים הפלסטיים של קים קרדשיאן.

רגע לפני שבעל הבית השתגע ואשתו ירדה למחתרת בעקבות שוד אלים בפריז, הם הספיקו לצלם הפקת אופנה ביזארית / אמנותית שתמונותיה נחשפו שלשום. ואלה הקרדיטים: ארט דירקטור: קניה ווסט, צילום: מרקוס פיגוט & מרט אלאס, ביגוד: קולקציית הפליטים של ייזי, הליין בעיצובו של קניה למותג אדידס, על תקן האחיות מלול: קים וקלואי קרדשיאן.

סדרת הצילומים שמתפרסת על 22 עמודים פורסמה במהדורת החורף החדשה של המגזין הגרמני c032 ונוצרה כמחווה לצלם המנוח הלמוט ניוטון שנודע בצילומי נשים שנשאו אופי אמנותי ופרובוקטיבי בעלי עוצמה ורוך יחד. המגזין נוסד בברלין לפני 15 שנים על ידי ג'ורג' קוך, שהיה לפני כן הבעלים של גלריה לאמנות, במטרה לגבות את אתר האינטרנט של קוך שנושא את אותו שם שמקורו באחד מגווני האדום בסקאלת הצבעים של חברת פאנטון. c032 מתפרסם פעמיים בשנה, כאשר כל מהדורה מתרכזת באמנות ובאופנה. מצד האופנה משתתפות דמויות מחוד החנית של התחום כמו ראף סימונס וריהאנה והצלמים סטיבן מייזל, אינס&וינו ומריו סורנטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בגיליון החורף ניתנה התייחסות להלמוט ניוטון שחולק עם המגזין את אותה עיר מוצא - ברלין, ותחת נושא-העל הזה ניתנה יד חופשית לצמד הצלמים ולאיש הקונספט קניה ווסט להביא את הפרשנות שלהם למורשת של ניוטון. בגיליון החורף ניתנה התייחסות להלמוט ניוטון שחולק עם המגזין את אותה עיר מוצא - ברלין, ותחת נושא-העל הזה ניתנה יד חופשית לצמד הצלמים ולאיש הקונספט קניה ווסט להביא את הפרשנות שלהם למורשת של ניוטון. על סט הצילומים, שנקבע באזור הבית של המשפחה בקלבסס, צולמו קים וקלואי מתפלשות בחול כשהשניה חופנת את ישבנה החשוף של הראשונה.

בתמונה נוספת שתיהן עומדות במקלחת בבגדי גוף שקופים ופטמות זקורות, בשם האמנות כמובן. בטקסט ארוך של המגזין באינסטגרם ניתנה ההתייחסות וההסבר על ההקשר הארטיסטי של התמונה, תחת הכותרת "this is the limit", תוך התייחסות וביקורת לנושאים כמו תרבות הריאליטי, הלכלוך שבקצוות, טכנולוגיה, סיליקון, פליטים, גבולות מוסריים וגבולות פיזיים. המגזין לא ניצל את תופעת ההיעדרות של קים עד הסוף ועל השער דווקא מופיעה בעירום אנימה בלו, דוגמנית נוספת שהשתתפה באותה הפקה של ייזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully