וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיראות הכי מיוחדים בחצות: כך תשיגו לוק שיקי בסילבסטר

ג?ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

21.12.2016 / 8:03

בין אם אתם יוצאים לבר, מסיבה נוצצת או חוגגים בהרמת כוסית עם חברים בבית, אנחנו כאן כדי לעזור לכם – נשים וגברים – להופיע לרגע הנשיקה במראה נוצץ, נוח ובעיקר כזה שיתאים בדיוק לאירוע שבו תבלו

מותג האופנה ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
יוצאים לבר?חולצה משובצת בשבילו ומעיל בומבר בשבילה יתאימו לבילוי/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

ערב הסילבסטר מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו הצורך להחליט לאן אתם הולכים ומה אתם רוצים ללבוש. נכון שחגיגות השנה החדשה גורמות לנו לחשוב על שמלות פאייטים נוצצת ומבריקות לנשים וחולצות לבנות ומכופתרות לגברים, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם להרכיב לוק אופנתי ונוצץ - כזה שיתאים בדיוק לאירוע שאליו אתם מוזמנים.

לבר אופנתי עם חברים

בשבילה: אם את רוצה לשמור על מראה אורבני קליל, אבל עדיין רוצה לנצוץ ולהרגיש נשית את יכולה לבחור בחצאית מבד פוייל - הדפסה שעושה שימוש בנייר מבריק במיוחד ונותנת לבגד מראה מתכתי יוצא דופן. בגלל ההצהרה האופנתית של החצאית השאירי את שאר הפריטים פשוטים ויומיומיים - טישרט נינוחה עם הדפס, מעיל בומבר ומגפונים עם עקב בגובה בינוני.

בשבילו: הדרך הקלה ביותר ליצור מראה טרנדי וצעיר היא עם ג'ינס בגזרת סלים מחמיאה וחולצה מכופתרת משובצת וצבעונית. כדי לשדרג את המראה ברגע אפשר לנעול נעליים בצבעים מעניינים שיתכתבו עם הצבעוניות של החולצה.

למסיבה נוצצת

בשבילה: אם את מתכננת לבלות במסיבת סילבסטר חגיגית, אבל לא רוצה להיטמע בהמון של שמלות פאייטים, את יכולה לבחור בשמלת קטיפה בצבע עמוק וסקסי בשילוב תחרה. אם תרצי טוויסט מעט בוהיימי ללוק, הוסיפי סריג גולף או טישרט חלקה מתחת לשמלה וגווני עם מגפונים במקום נעלי העקב הקבועות שלך.

בשבילו: טישרט עם הדפס בסגנון שנות ה-90 האופנתי ומכנסי JOGGER - מכנסיים בהשראת מכנסי ספורט, בבדים נוחים ועם מכפלת סגורה, יהפכו את המראה למיוחד וגראנג'י - ובעיקר כזה שישתלב מצוין עם בת זוג אופנתית במיוחד. וכן, גם יהיה לך נוח לרקוד עם הלוק הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מותג האופנה ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
לוק בהומייני יהיה נוח ויפה לבילוי זוגי/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

לאירוע של העבודה

בשבילה: הקושי באירוע בחסות העבודה הוא הרצון לאזן בין מראה נשי, אופנתי ונוצץ לבין לוק שישדר רצינות ואיפוק. הדרך הטובה ביותר לשלב בין השניים היא בעזרת שמלת לורקס באורך הברך - הלורקס עשוי מחוטים בכיסוי אלומיניום, הוא מבריק במיוחד ונראה חגיגי ומתאים לאירוע. בשילוב עם גזרה צנועה ואורך קלאסי, מתקבל מראה מושלם למסיבה משרדית.

בשבילו: אם נמאס לך ללבוש את בגדי העבודה המחויטים אבל אתה עדיין רוצה להיראות מכובד, מכנסיים סמי-מחוייטים וסריג כותנה עם טקסטורה ודיטיילים דוגמת צווארון יוצא דופן יגרמו לך להיראות מכובד אבל עם זאת מגניב ושובבי. להשלמת המראה אתה יכול להפתיע עם נעלי סניקרס שיהפכו את הלוק לצעיר וקליל.

מותג האופנה ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן. יח"צ, ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן, עיבוד תמונה
אפשר להפתיע את החברים מהעבודה במראה קליל מהרגיל/עיבוד תמונה, יח"צ, ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

לדייט רומנטי

בשבילה: אם החלטתם לחגוג סילבסטר זוגי ורומנטי, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי ליפול למחוזות קיטשיים היא בעזרת שמלה נשית, מתנופפת ורכה, ומעליה מעיל עור בלוק גראנג'י. השילוב בין שמלה נשפכת ורומנטית לבין הקשיחות של מעיל העור יוצרים מראה על-זמני ונכון.

בשבילו: סריג JACQUARD עם דוגמאות גאומטריות שנוצר על ידי סריגה של חוטים בצבעים שונים בגוונים אופנתיים של ירוק וכחול, יגרמו לך להיראות אופנתי מבלי לוותר על הנוחות.

מותג האופנה ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
השילוב בין שמלה נשפכת ורומנטית לבין הקשיחות של מעיל העור יוצרים מראה על-זמני/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

לבילוי בעיר עם חברים

אחד הדברים המיוחדים בערב סילבסטר במדינה בה הטמפרטורות תמיד נשארות חמימות יחסית, הוא האפשרות לבלות ברחובות העיר ולהחליט ברגע האחרון לאן להיכנס ואיפה לחגוג. במקרה כזה שניכם צריכה לתת דגש דווקא על הנוחות.

בשבילה: חולצה נוצצת עם נוכחות, מכנסיים שחורים קלאסיים וג'קט בומבר מחמם יעשו את העבודה וישלבו בין נוחות למראה חגיגי.

בשבילו: חולצת סווטשירט מחממת בטקסטורה גסה תהיה מושלמת לטיול ברחובות העיר, אפשר להוסיף כובע BEANIE סרוג ועשוי כותנה להשלמת המראה החורפי.

ובסופו של דבר - לא משנה לאן תלכו ואיך תחגגו, העיקר הוא להיות יחד, מוקפים באנשים שיהפכו את השנה הבאה לטובה במיוחד.

מותג האופנה ספרינגפילד. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
מסתובבים בעיר? הדגש צריך להיות על הנוחות/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully