וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתלבש קשוח, צעיר ובלי פוזה: הטרנדים הגבריים של חורף 2017

ג?ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

11.12.2016 / 12:50

השראה מהניינטיז, קריצה לימי הצבא ולוק מרדני ומשופשף שמשלב ג'ינסים, כובעים וז'קטים. איך תשיג מראה אטרקטיבי בחורף הקרוב? צפו ברז זלצרמן מכין אתכם בסטייל לשנה החדשה

צילום מסך

החורף כבר איתנו ואנחנו כאן כדי לעשות סדר בארון שלך - מה אופנתי ונכון לעונה ומהם הטרנדים שילוו אותנו בחורף הקרוב:

FUNCTION: זה הזמן לחזור לימי הצבא אבל הפעם לעשות את זה בסטייל. בגדים במראה עירוני יומיומי, חולצות אריג חלקות ומשובצות בגוונים כהים, מכנסיים עם כיסים בשילוב של סווטשרטים בסיסיים עם גראפיקה שכוללת כיתובים פשוטים או הדפסי תמונות. בצבעוניות של כחול נייבי וכתום עם תוספות של בז ולבן והרבה חאקי שהוא הצבע הנכון לעונה. כל אלו יחד עם ג'ינס, מעיל טייסים וכובע גרב יהפכו את המראה שלך לעדכני ואופנתי.

ARTISANS: הטרנד הזה מושפע מהמוזיקה העממית, הוא נותן תחושה צעירה ונינוחה ומתאפיין בצבעוניות של כחול ואפור עם שילובים מפתיעים של כתום. המראה מורכב מטישרטים וסווטשרטים בטקסטורה כפרית ומחוספסת, הדפסים בסגנון אינדיאני וג'ינסים משופשפים בגוונים חמים של שחור ואפור, או מכנסי צ'ינו בצבעים חזקים שנותנים לכל הלוק מראה צעיר ואטרקטיבי. המראה כולו נראה טוב במיוחד בשילוב של ג'קט דמוי עור בצבעים טבעיים עם צעיף וכובע, במראה חורפי שיגרמו לך להיראות צעיר ומרדני.

ARTISANS BLUE: טרנד שמגיע אלינו בכל פעם מחדש עם טוויסט אחר, המראה סובב סביב מכנסי הג'ינס - השנה הוא משופשף בצבעוניות חזקה של כחול. איתו משתלבים סווטשרטים וטי שרטים בטקסטורה מעט גסה והדפסים מוטבעים, או פסים דקים שיוצרים מראה חדש, טרנדי ואטרקטיבי.

ELEMNTS: ההשראה למראה מגיעה מצפון אירופה. לוק נינוח ונגיש שמשדר אווירה צעירה עם צבעים טבעיים, בשילוב של כחול ואפור עם נגיעות של ורוד. כדי לשמור על המראה הפשוט והלא מתאמץ, ההדפסים על הבגדים נשארים עדינים ובגווני הבד. אליהם מצטרפים מכנסי ג'ינס בגווני אפור משופשף עם או בלי טלאי. להשלמת המראה הצעיר והעירוני אפשר להוסיף קרדיגנים מחממים, כובעים חורפיים ותיקי גב דמויי עור.

SUBTERFUGE: טרנד שנות ה-90 חוזר אלינו ובגדול. הרבה משבצות בגוונים של אדום, חולצות אריג ומכנסי ג'ינס משופשפים מאוד בכחול ואפור. לאלו מתווספים סווטשרטים עם כובע בטקסטורה פשוטה ואביזרים בשחור ואדום. המראה שמתקבל הוא בסגנון החוף האמריקאי הצפון מערבי - קליל, צעיר ונינוח.

NATURAL EDITION: עיצוב מחדש של המראה היומיומי הפשוט. הצבעוניות נראית טבעית עם שילובים של כחול, ירוק, כתום וצהוב. הגרפיקה פשוטה וקלילה והפריטים איכותיים ומגוונים. למראה העדכני ביותר אפשר להוסיף קרדיגן שהוא בגדר פריט חובה לעונה, ומכנסיים בגזרות חדשות ובבדים חמים ונעימים. את הלוק כולו משלים מעיל ארוך ואופנתי.

רוצים לראות עוד מהקולקציה - היכנסו עכשיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully