וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגוזים ניתנו לבחורות הנכונות: מה לבשו בטקס פרסי האופנה בבריטניה?

6.12.2016 / 11:39

שיירה מתוקתקת וזוהרת של נשות השעה מבית הממלכה המאוחדת צעדה אמש לטקס היוקרתי. מי הלכה על שיק מאדאם מוגזמת, מי התעקשה להיראות חנוטה כהכנה למתקן תלייה, מי דהרה בפיג'מה קוטור ומי נכשלה במשימת גוצ'י? אושיות הסטייל במבחן התוצאה

אתר רשמי

בווידיאו: מועצת מעצבי האופנה בבריטניה מציגה את ההיילייטס על השטיח האדום של הטקס.

אם באוסקר קוד הלבוש נשען על קלאסיקה, בקאן על מחשופים ובמט גאלה על מוגזמות - פה חוסר הפורמליות מאפשר מנעד רחב של סגנונות

האינפלציה בשטיחים האדומים שתעשיית הבידור מארגנת לעצמה נמצאת בשיאה, ואתמול היה זה תורה של הממלכה המאוחדת לזכות בשיירה מתוקתקת וזוהרת של נשות השעה בכל מה שקשור לאופנה ולמעצבים בריטיים. בתחומו, טקס פרסי האופנה הבריטי נחשב לאחד המעניינים בז'אנר, למרות שהוא לא קורה בארה"ב ולא מתייחס למעצבים אמריקאים. העניין הרב שנוצר סביבו נעוץ בעיקר באורחות הנחשבות שמגיעות אליו ובשטיח האדום בעל הווייבים האנגלים שנותנים לו אופי קצת שונה משטיחים אדומים אחרים.

אם בטקס האוסקר קוד הלבוש נשען על קלאסיקה, בפסטיבל קאן על מחשופים ובמט גאלה על מוגזמות - פה כל העניין הוא בחוסר פורמליות שמאפשר מנעד רחב של סגנונות. דוגמניות-על לצד אייקונות סטייל יכולות לבחור סטייטמנט אופנתי בדמות אופנה גבוהה או נמוכה, חליפת מכנסיים גברית או שמלת אלגנטית, חגיגי או קז'ואל, מיני או אוברול וכדומה.

ג'יג'י חדיד ודונטלה ורסצ'ה בטקס פרסי באופנה בבריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
אופציה לסטייטמנט בדמות אופנה גבוהה או נמוכה. ג'יגי' חדיד ודונטלה ורסצ'ה, אמש בלונדון/GettyImages

ג'יג'י חדיד

הזוכה הגדולה של הערב, שגברה על אחותה בלה ועל חברתה הטובה קנדל, בחרה באוברול כסוף מבית ורסצ'ה אטלייה והוכיחה שוב שאלוהים נותן אגוזים לאנשים הנכונים. כי אם גם היה לה סטייל - סביר להניח שהיינו ממש מקנאות. אז נכון, ג'יג'י מדהימה ביופיה, הגוף בשיאו הודות לתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט שנערכה לפני פחות משבוע, וסך הכל האוברול יושב עליה לא רע בכלל. הוא פשוט עמוס ברצועות בד וקשירות שלא מובילות לשום מקום מלבד לצוואר הענוג שלה, שנראה חנוט כהכנה למתקן תלייה כלשהו.

ג'יג'י חדיד בטקס פרסי באופנה בבריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
האוברול יושב לא רע בכלל, אך עמוס וחנוק כהכנה למתקן תלייה. ג'יג'י חדיד/GettyImages

דור ה-X

קייט מוס ואווה הרציגובה, נציגות הדוגמניות של דור ה-X, נראו כל אחת בדרכה כמו מאדאם פריזאית. הראשונה באופן מפתיע הצליחה לאכזב בשמלת קטיפה שחורה, כבדה ולא מחמיאה ומעליה מעיל פרווה שחור, אקססוריז מוזהבים ויהלומים. כל אלו השוו לה מראה של מישהי בעשור השביעי לחייה. הרציגובה דווקא נראתה פרשית במיוחד עם חליפה לבנה בז'קט ברכיסה כפולה ואבזור בשחור. עוד נצר לקאדר של מוס והרציגובה היא אמבר וולטה המתקמבקת, שנראתה לוהטת עם שמלה מינימלית שחורה ומנצנצת.

קייט מוס בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
שמלה כבדה ולא מחמיאה במראה של מישהי בעשור השביעי לחייה. קייט מוס/GettyImages
אווה הרציגובה בטקס פרסי האופנה בבריטניה. GettyImages
פרשית במיוחד בחליפה לבנה ואבזור שחור. אווה הרציגובה/GettyImages
אמבר ולטה בטקס פרסי האופנה בבריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
לוהטת בשיק מינימליסטי. אמבר ולטה/GettyImages

נערות הקרקס

אצל אלכסה צ'אנג, כמו תמיד, הדברים ההזויים ביותר עובדים נכון. הפעם היא הלכה על חליפת פיג'מה של פראדה בגווני צהוב-בננה וורוד-פודרה עם רקמת פרחים ואבנים, נוצות קופצניות ותיק פרוותי עם תוכן שיווקי שיכול להתחרות בפרק של "מאסטר שף". על כל אחת אחרת זה היה נראה כמו בדיחה לא מצחיקה, על צ'אנג כאמור זה עבד מצוין (רוצות את הכדור שאת לוקחת). וכמה שאלכסה נועזת בבחירות שלה, ספק אם הייתה מסכימה אפילו למדוד את האוברול של ג'וליאן מקדונלד שנצפה על ניקול שרזינגר אמש. בין שלל האלמנטים שצעקו טעם רע, בלטו במיוחד הדפוס השחור במראה של ערווה באזור הערווה, גלימת הסופר-מן בלוק של תחפושת דליקה והנעליים הלא קשורות שביצבצו מתחת למכנסיים השקופים.

אלכסה צ'אנג בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
פיג'מה של פראדה במראה תוכן שיווקי שיכול להתחרות בפרק של "מאסטר שף". אלכסה צ'אנג/GettyImages
ניקול שרזינגר בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
טעם רע עם דפוס שחור במראה של ערווה באזור הערווה. ניקול שרזינגר/GettyImages

נערות הפרחים

כאשתו של ראש התאגיד שאוחז בגוצ'י, לסלמה הייק יש גישה חופשית לכל עיצוביו הנחשקים של אלסנדרו מיקלה. אבל שוב היא נכשלת במשימת השטיח האדום, והפעם באשמת שתי סיבות. האחת, התמזגות טוטאלית עם מראה השמלה הפך אותה לרקדנית פלמנקו ולא לבחורה אופנתית שלובשת שמלה היסטרית. ושתיים - חזה גדול על שטיח אדום הוא עניין מאתגר שדורש תשומת לב מיוחדת וגישה מינימליסטית. השסע, המחשוף, רקמת הנחש השחורה והקישוטים על הצוואר והכתפיים - כולם היו מיותרים במקרה הזה.

המעצבת שרה ברטון, שזכתה בפרס עבור עבודתה כמעצבת הראשית בבית אלכסנדר מקווין, הראתה איך עושים את זה נונשלנטי ונעים גם אם את לא נראית מיליון דולר בשמלת אוברסייז פרחונית באורך מידי. את הרשימה הרומנטית סוגרת השחקנית לאורה הדוק בשמלת שכבות סגלגלה מבית זוהיר מוראד. המראה הרווי בתחרות, מלמלות ומשחקי שקיפויות עבד מצוין בזכות השרוולים הארוכים והמחשוף הסגור.

סלמה הייק בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
גם בשמלה של גוצ'י היא נכשלת במגוון משימות/GettyImages
לאורה הדוק בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
מראה מצוין שרווי בתחרות, מלמלות ומשחקי שקיפויות. לאורה הדוק/GettyImages
שרה ברטון בטקס פרסי האופנה בבריטניה. GettyImages
מראה איך עושים את זה נונשלנטי ונעים גם אם את לא נראית מיליון דולר. שרה ברטון/GettyImages

שחור ובטוח

ליידי גאגא נצמדת למראה האלגנטי החדש שלה ובוחרת שוב בברנדון מקסוול שעיצב לה שמלה שנראית נפלא רק מאחור, עם גב חשוף ושובל מהפנט. נעלי הקביים הזכירו שלמרות שיער הבלרינה והמראה המעודן, בפנים עדיין נמצאת אותה ליידי פרובוקטיבית. הדוגמנית קרלי קלוס לא לקחה סיכון ופיספסה כשבחרה שמלה לא רעה מבית סטלה מקרטני. עם נתונים כמו שלה אפשר הרבה יותר.

ליידי גאגא בטקס פרסי האופנה בבריטניה. GettyImages
מראה אלגנטי ומעודן, אך בפנים עדיין פרובוקטיבית. ליידי גאגא/GettyImages
קרלי קלוס בטקס פרסי האופנה של בריטניה, דצמבר 2016. GettyImages
שמלה פספוס, כי עם נתונים כמו שלה אפשר הרבה יותר. קרלי קלוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully