וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יכולים להמשיך לפקפק, קלואי קרדשיאן לא סופרת אתכם

8.12.2016 / 8:42

אחרי ליינים של איפור ואופנה עליהם חתומות קנדל וקיילי, כעת גם האחות קלואי מתרגמת את הפרסום המופרע למזומנים עם מותג הג'ינסים "גוד אמריקן". על פי נתוני המכירות המתפרסמים כעת, ביום הראשון להשקתו השיג המותג מיליון דולר והוכתר כהשקת קו הדנים הרווחית בהיסטוריה

צילום מסך

בווידיאו: קלואי קרדשיאן בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר, יוני 2016.

הג'ינסים מצולמים על קלואי ברוכת הישבן ועל דוגמניות נוספות מהז?אנר הג?וסי

הכותרת הלפני אחרונה שמגיעה מכיוון בית משפחת קרדשיאן לא קשורה למצב נפשי מעורער או לשערורייה חדשה. אחרי ליינים מסוקרים של איפור ואופנה עליהם חתומות קיילי וקנדל, כעת גם קלואי מתרגמת את הפרסום המופרע לקו אופנה רווחי עם מותג הג'ינסים "good american" שהושק לפני כחודשיים. יום אחד בלבד נתנה לה האחות הגדולה קים ליהנות מאור הזרקורים (אתמול כבר דווח שהיא כנראה מתכוונת להתגרש מקניה), עת פורסמו שלשום נתוני יום המכירות הראשון המצביעים על המספר המרשים מיליון דולר ובכך התייצב קו הדנים שלה בפסגה עם ההשקה הרווחית בהיסטוריה.

הבחירה של קרדשיאן ושותפתה אמה גרייד בשיווק מבוסס רשתות חברתיות המושתת על ערכים של דימוי גוף חיובי וידידותי לקימורים, הביאה לתוצאות מדהימות, במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא נמכר בינתיים רק ברשת נורדסטורם ובאתר החברה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
השיווק מבוסס על רשתות חברתיות ומושתת על ערכי דימוי גוף חיובי וידידותי לקימורים

הג'ינסים שמיוצרים במידות 00 עד 24 מצולמים על קלואי ברוכת הישבן ועל דוגמניות נוספות מהז'אנר הג'וסי בתנוחות המדגימות טווח תנועה רחב המעיד על נוחות ואלסטיות - תכונות שקשה להעביר בקנייה אונליין. כחלק מאג'נדת המיתוג הפונה לבטן הרכה של הקונות, הג'ינסים מחולקים לשלוש הקטגוריות הנפוצות - סקיני, בויפרינד וגזרה גבוהה - בשמות ה"מחטבים" good legs, good cuts ו-good waist בהתאמה.

בסיס החברה, הממוקם בלוס אנג'לס, מתכוון להשיק מוצרי דנים נוספים בשנת 2017 כמו אוברולים, שורטס וז'קטים. טווח המחירים כרגע עומד על 159-189 דולרים, ומי שרוצה להזמין לארץ יכולה לעשות זאת דרך האתר Nordstrom.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully