וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריטים אופנתיים שהולכים איתך מהבוקר ללילה

12.12.2016 / 7:52

בשנים האחרונות המגמה השולטת בעולם האופנה היא בגדים שהולכים איתך מתחילת היום ועד סופו. לא עוד מלתחה נפרדת לעבודה, לשעות אחה"צ ולערב, אלא פריטים מדויקים שעם איבזור נכון יחסכו לך כסף, זמן להתארגנויות ומקום בארון

מערכת וואלה!
קרייזי ליין. דודי חסון, מערכת וואלה!
להחליף את הסניקרס בנעלי עקב. שמלה יומיומית/מערכת וואלה!, דודי חסון

שמלת יומיומית

שמלה יומיומית בגזרה נשית ומחמיאה יכולה להיות מצוינת גם לבילוי בערב. כל מה שאת צריכה לעשות זה להחליף את הסניקרס בנעלי עקב, את התיק הגדול בקלאץ' מנצנץ, ואת הקרדיגן בפונצ'ו לוהט. תוסיפי ליפסטיק אדום ואף אחד לא יחשוד שעם השמלה הזאת התחלת את היום שלך.

רונית יודקביץ - קרייזי ליין. דודי חסון, מערכת וואלה!
מוכנה לקרוע את העיר עם ג'ינס/מערכת וואלה!, דודי חסון

ג'ינס

ג'ינס שיושב עליך בול הוא בסיס מעולה גם ללוק מהוגן של בוקר וגם ללוק הורס ללילה. ביום תלבשי אותו עם סניקרס מגניבות, חולצה מכופתרת וסוודר או קרדיגן סולידי, בערב שדכי אליו נעלי עקב סקסיות וגופיה בצבע מטאלי מתחת לז'קט שאנל, ואת זוהרת ומוכנה לקרוע את העיר.
.

קרייזי ליין. מערכת וואלה!
גולף שחור. לא לשכוח את הקלאץ/מערכת וואלה!

גולף שחור

חולצת גולף היא פריט נצחי שיעניק לך שיק בכל שעה ביום. בבוקר היא תלך נהדר עם ג'ינס או מכנסיים מחויטים, ובערב תשולב עם חצאית עיפרון צמודה, מגפיים לוהטים ולא לשכוח את הקלאץ'.

גלית גוטמן קרייזי ליין. דודי חסון,
חולצת שיפון. תשכיח את הפגישות המעייפות של הבוקר/דודי חסון

חולצת שיפון לבנה

חולצת שיפון לבנה תרשים את הנוכחים בישיבות של הבוקר במשרד כשאת עם ג'ינס בגוון אפור או חצאית. בערב תדפקי איתה הופעה יחד עם חצאית עור צמודה בעלת מותן גבוה, בשילוב עקבים וליפסטיק אדום ותשכיח ממך את הפגישות המעייפות של הבוקר.

קרייזי ליין. דודי חסון, מערכת וואלה!
חליפת חצאית. כמו לצאת מתוך הפקת אופנה/מערכת וואלה!, דודי חסון

חליפת חצאית

את חייבת לפחות חליפת חצאית אחת בארון. בבוקר קחי רק את הז'קט ושלבי אותו עם ג'ינס, נעלי סניקרס ושיער אסוף. בערב תצטרף החצאית התואמת ותעניק לך טוטאלוק שיקי ומוקפד, כאילו יצאת מתוך הפקת אופנה.

וואלה! NEWS בשיתוף קרייזי ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully