וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בארון: פריטי האופנה שיכניסו אותך לשנת 2017 בסטייל

ג?ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

1.1.2017 / 9:48

מהמראה הצבאי דרך לוק של רוקיסטים מהניינטיז ועד שמלות במראה אורבני: הטיפים שימנעו ממך להפוך לקורבן אופנה וייתנו לך את הכיוון הנכון בשנה החדשה

מותג אופנה ספרינגפילד. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
קשוח וצבאי מצד אחד אבל נשי ורומנטי מצד שני/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

כל אחת רוצה להרגיש לפעמים אופנתית וטרנדית. נראה שהשנה הותקפנו באינספור טרנדים שונים - חלקם קלים ליישום ואחרים מרגישים ככאלו שמתאימים יותר למסלול או הפקת אופנה. אם גם את מסתחררת מרשימות ארוכות של טרנדים שונים ו"נכונים" לעונה, אנחנו כאן כדי לעשות סדר ולחדד מהם הטרנדים העיקריים שהולכים להמשיך איתנו אל תוך שנת 2017 וכמובן כיצד לובשים אותם מבלי להיראות כמו קורבן אופנה.

המראה הצבאי: הלוק הצבאי חוזר אלינו מדי כמה עונות ובכל פעם אנו מקבלים אותו בווריאציה מעט שונה. השנה מעילי הצבא מקבלים ריכוך נשי ורומנטי על ידי תוספות של צבעים כמו ורוד פסטל או אפור מלאנז' ובדים רכים. כדי לשמר לוק שנראה קשוח וצבאי מצד אחד אבל נשי ורומנטי מצד שני, מגיע ג'ינס במראה משופשף ובגזרת סלים בוייפרנד חדשה - רך ורחב מספיק כדי שתרגישי בנוח, אבל נצמד לגוף במקומות הנכונים כדי לאזן את הקשיחות והאדג'יות של המראה הצבאי.

מראה גראנג' של שנות ה-90: נראה שהחורף הנוכחי הביא איתו ניחוח חזק של ניינטיז, לוקים שמזכירים לנו להקות כמו נירוונה ומזוהים עם דוגמניות ששלטו בעשור דוגמת קייט מוס. אחד הפריטים הנכונים לעונה הוא חולצה מכופתרת ומשובצת - בצבעוניות של אדום, שחור ונגיעות כחול - היא נראית נפלא בשילוב עם ג'ינס בשטיפה בהירה יחסית וחולצת טישרט מודפסת במראה נינוח ולא מחייב. בנוסף, הלוק משתלב מושלם עם שיער יומיומי לא מטופל מדי ואיפור מינימלי, אידיאלי לאישה שרוצה להתארגן ברגע ליציאה מהבית, אבל לא מוכנה לוותר על מראה אופנתי.

מותג אופנה ספרינגפילד. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
חולצת האריג נראית נפלא בשילוב עם ג'ינס בשטיפה בהירה/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

GAUCHO רומנטי: טרנד הגאוצ'ו מגיע אלינו בהשראת מראה האופייני לדרום אמריקה. עם מכנסי ג'ינס שמחמיאים כמעט לכל מבנה גוף בזכות צבעים קלאסיים ותוספות בוהיימיות של בדים וטקסטורות באווירה אתנית. ניתן ליצור מראה בסגנון גאוצ'ו נשי ולא מתאמץ על ידי שילוב של הרבה סוגי בדים וטקסטורות בצבעוניות חמה וטבעית יחד עם הדפסים שכביכול לא אמורים להתאים אחד לשני- ג'ינסים יומיומיים, מעילי עור בצבעי אדמה טבעיים כמו חום ובורדו, סריגים בג'אקרד צבעוני ושמלות חופשיות ומודפסות שמתאחדים לכדי מראה אתני, רומנטי וטבעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מותג אופנה ספרינגפילד. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
הגאוצ'ו מחמיא כמעט לכל מבנה גוף/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

שמלות מידי במראה אורבני: השילוב הכה אופנתי של שמלה עם כתפיות ספגטי מעל חולצת טי שרט או סריג מקבל העונה מראה מתוחכם יותר בעזרתו של אורך המידי הטרנדי. שמלה שמגיעה עד לאורך הברך נותנת תחושה רומנטית יומיומית והצבעים המושלמים ללוק הם ורוד פסטל, שמשתלב נפלא עם אפור מלאנז' ושחור. העונה הדרך הטובה ביותר ללבוש שמלות כאלו היא בשילוב הדפסי פרחים גדולים בליווי בלייזרים נשפכים, או מעילי בומבר מודפסים באווירה רומנטית.

מותג אופנה ספרינגפילד. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
שמלת המידי נותנת תחושה רומנטית יומיומית/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

בגדי ערב לא מתאמצים: העונה אין צורך להרגיש לא בנוח או להתאמץ עם שמלות צמודות ועקבים בלתי אפשריים. טרנד הנוחות מגיע גם לבגדי הערב עם בגדים שמשרים תחושה עירונית נינוחה שמתאימה לערבים לא רשמיים. הצבע השחור נשאר איתנו כמו בכל עונה, אבל הוא מקבל מראה לא פורמלי בשילוב עם צבעים כמו אפור, בורדו ונגיעות נוצצות של בדי לורקס מבריקים ונעימים. בשנה החדשה נראה המון חולצות אריג משובצות, שמלות שחורות, חולצות טי מודפסות ואביזרים בעור שחור, שעושים בקלות את המעבר ממראה גראנג'י יומיומי ללוק ערב בסגנון רחוב לא מתאמץ.

רוצות לראות עוד מהקולקציה - היכנסו עכשיו

מותג האופנה ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן. ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן,
הצבע השחור נשאר איתנו כמו בכל עונה, אבל הוא מקבל מראה לא פורמלי בשילוב עם צבעים כמו אפור, בורדו ונגיעות נוצצות של בדי לורקס/ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully