וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו השבוע הנשים היפות בעולם? סיכום רגעי הסטייל הגדולים

17.12.2016 / 10:09

הדוגמניות הכי חמות של הרגע עושות טיזינג למצלמה בהלבשה תחתונה, בערימות של סטייל ובמחווה קולנועית לסצנה בלתי נשכחת. וגם: ג'ניפר לורנס בשמלת טול נסיכותית, הקמפיין השווה של סלינה גומז, מגפי ירך לוהטים ועוד

mako

בווידיאו: מעצב-העל האיטלקי סטפנו גבאנה מדגים כושר טרמפולינה על רקע "I should be so lucky", להיט שנות ה-80 של קיילי מינוג. הכוריאוגרפיה עצמית.

ביונסה עם כובע "למונייד", הילדים באופנת חג-המולד חגיגית ומריה עם הציצים בחוץ. הכל היה מקסים במופע All I Want for Christmas Is You concert של מריה קארי בניו-יורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הכוכבת עם סרטון כוכבי ענק ברצף שהתארחו בקאר-פול קריוקי הנודע של ג'יימס קורדון. הדיווה, כמובן, בפתיחה. קורדון הוא בסוויטשירט חג מולד מזעזע והיא עם חשיפה פרונטלית בלתי אלגנטית מוכיחים שלפעמים גם הכי טובים חוטאים באי-מודעות אופנתית רצינית.

זוכת האוסקר הצעירה ג'ניפר לורנס, שמשמשת כפנים של כריסטיאן דיור מזה מספר שנים, לובשת לבכורת סרטה החדש Passengers בלוס-אנג'לס שמלת טול לבנה ומשגעת של בית אופנת העל הצרפתי בעיצוב המנהלת הקריאטיבית החדשה מריה גרציה קיורי.

וכאן בתמונה מפוצלת שהעלתה כמנהגה קתרין קאלון מבקרת האופנה (מייסדת בלוג העבר המצליח Red Carper Fashion Awards), ניתן לראות את השמלה במקור כפי שהוצגה בתצוגת קולקציית הבכורה של קיורי בדיור. לנו נראה שלורנס תיראה מצוין גם בגרסה הנועזת וחושפת הרגליים של השמלה.

"מטוס פרטי זה נהדר", מודה גל גדות, אבל גם אומרת ש"הטרמפ הכי טוב הוא שק-קמח על הבעל".

הנה סנדלי הסטילטו ואבני הסוורובסקי שייהפכו את מסיבות השנה החדשה שלכן לבלתי נשכחות.

סלינה גומז נראית נהדר באופנת קואץ' מקולקציית קדם-אביב 2017. הכוכבת הצעירה ומלכת האינסטגרם (101 מיליון עוקבים!) תציג עוד הרבה מראות של מותג היוקרה הניו יורקי-בינלאומי בקרוב, לאחר שחתמה על חוזה של לא פחות מ-10 מיליון דולרים עם החברה.

לאחר התצוגה השנתית בפריז, מלאכית ויקטוריה סיקרט אלסה הוסק, שניה מימין, נופשת בבהאמה יחד עם חברות מוויקטוריה והיילי בולדווין, ראשונה משמאל.

לאחר שנקרענו מהחיקויים שלו לנשיא הנבחר דונלד טראמפ, נחמד להיזכר באחד מתפקידי העבר הטובים של אלק בולדווין. בצילום השחור-לבן הנהדר הזה של בריג'יט לקומב הוא נראה בתפקידו כסטנלי קובלסקי בהפקת ברודווי של "חשמלית ושמה תשוקה" של 1992.

לאחר צפייה חוזרת של הסרטון הצבעוני ומלא החיים הזה מקמפיין אביב 2017 של גוצ'י, נוכל לומר כמה דברים: אלסנדור מיקלה הוא אחד המעצבים אמנים הבודדים בתעשייה היום, אפילו חתולים גדולים לא מצליחים לגנוב את ההצגה מהעבודות שלו, כיכר נאבונה ברומא תמיד פוטוגנית, ואם היה לנו כל ביגוד הגוצ'י הזה, לא בטוח שהיינו קופצות למים או טובלות את האצבע בקטשופ.

יופי ועיצוב בריטי החוברים להם יחד לא יכולים להיכשל. נעמי קמפבל בשמלת בגד-גוף ותחרה של אלכסנדר מקווין בטקס פרסי האופנה הבריטית.

הדוגמנית האמריקאית הצעירה והנוסקת מדגימה מדוע הרוויחה את הססטוס הכה מחייב הזה.

הווג הבריטי מזכירים לנו שמגפי ירך הם טרנד חם החורף עם תמונה של זוג מקולקציית העונה של מעצב נעלי העל סטיוארט וייצמן.

וג'יג'י חדיד, פני סטיוארט וייצמן, מזכירה לנו בצילום חדש של מריו טסטינו מקמפיין אביב 2017 שהמותג מציע גם סניקרס מתוכשטים שאנחנו רוצים לפני שפסקו הגשמים.

עור הברונזה, עקבי הסטילטו ותכשיטי הזהב של שרה סמפיו הספרדייה.

שובה של התופעה הבין-גלקטית! קימי בלנז'רי, מעיל פרווה, עיניים מעושנות ומבטים מלוכסנים.

דוצן קרוס מספקת הסבר מצוין לחולשת התעשייה לדוגמניות ההולנדיות.

הטופמודל ההונגרייה ברברה פלווין בהומאז' לסצנת השמלה הלבנה של שרון סטון ב"אינסטינקט בסיסי" שגורמת לנו לחשוב שלפעמים מחוות עשויות להיות טובות יותר מהמקור.

תובנת השבוע היא ציטוט נהדר של הסופר, משורר, עיתונאי ומחזאי אוסקר ויילד (1854-1900) שמביאה עיתונאית לאישה שלי גרוס: "אני לא צעיר מספיק בשביל לדעת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully