וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, אלה המוצרים שיעזרו לך לשרוד את החורף

28.12.2016 / 7:35

קרם לחות לעור יבש, קרם במקרם אוורירי, חמאת שיאה לכפות הרגליים, סרום עיניים מתמצית ג'ינג'ר אצטרובלי ואפרסמון יפני, בושם המורכב מפלפל שחור, תפוז וטירמיסו, ומסיכת בד למראה עור זוהר - כי מה שמתאים לפריס הילטון מומלץ גם לגברברי ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה של חספוס ורכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם לחות של קליניק

קרם הלחות של המותג הוותיק מיועד לעור יבש או עדין, והוא שלכם ב-169 שקלים ל-50 מ"ל.

למרוח או לשכוח? מדובר בקרם שעבר לא מעט מבחנים קליניים שהראו שלאחר שלושה ימי שימוש - העור קיבל מראה רווי ונשאר רך. על פי האותיות הקטנות, זה קרה בעקבות התחזקות מחסום הלחות של העור, בזכות מרכיבים שעוזרים לצמצם את אובדן המים. זה אמנם ההסבר הרשמי אבל זה עובד.

קרם רגליים של ל'אוקסיטן

קרם הרגליים של המותג הצרפתי מבוסס בעיקר על חמאת שיאה ויעלה לכם רק 140 שקלים לשפופרת.

למרוח או לברוח? הרגליים שלכם מתייבשות מהר מאוד, בעיקר בעונה הקרירה, לשם כך חמאת השיאה עוזרת להן להישאר רכות ונעימות, ללא סדקים.

בושם UOMO של סלבטור פראגמו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח מאתגר שלא יתאים לכל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה האיטלקי יצא בניחוח חדש שמוגדר כניחוח המבוסס על ניחוחות עציים. תוכלו ליהנות ממנו בעבור 299 שקלים למאה מ"ל.

להשפריץ או להחמיץ? מדובר בבושם בעל ניחוח חזק המורכב ממרכיבים כמו פלפל שחור, הל, טירמיסו, תפוז, ענבר ועץ הקשמיר – שנותנים לו ניחוח עוצמתי.

קרם לחות של בובי בראון

קרם הפנים של המאפרת המהוללת מציע גרסה קלילה יותר של קרם הפנים המוכר לכולם, ואתם יכולים לקבל אותו תמורת 480 שקלים.

למרוח או לברוח? עבור הגבר הישראלי הממוצע, קרם פנים כבד תמיד יגמר בהזעה מיותרת, לכן כשמאפרת בינלאומית מציעה קרם קליל ואוורירי – לא אומרים לא. הקרם מבוסס על טכנולוגיה ייחודית הנקראית 'שמן במים' ומכילה תערובת של שמנים מזינים על בסיס מים שחודרים לעור ומזינים אותו.

סרום יומי של קיל'ס

סרום הבוקר של המותג המפורסם מסייע להגן על המחסום הטבעי של העור במהלך היום, והכל במחיר של 205 שקלים ל-30 מ"ל.

לקנות או לבעוט? מוצר נוסף בעל מרקם קליל המורכב מפורמולה המכילה תערובת שמנים טבעיים של ג'ינג'ר, שמן חמניות ושמן תמנו המסייעים בחידוש מראה העור, ובטשטוש סימני העייפות.

קרם גוף של ג'ו מלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם נעים לימים קרירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הטיפוח הבריטי השיק קרם גוף חדש. תהנו ממנו בתמורה ל-440 שקלים.

ליהנות או להזדכות? ימים קרירים הם לא דבר נעים לעור, בטח לא הגברי. קרם הגוף מציע, מלבד ניחוח מושלם שמתאים לגבר המחוספס, גם מרקם נעים ורך שמעניק לגוף תחושה קלילה ונעימה.

מארז לגבר של ז'יבנשי

המארז של בית האופנה הצרפתי מציע שילוב מפנק של בושם (100 מ"ל) ודאודורנט סטיק (75 מ"ל).

לרסס או לפספס? אחד מבתי האופנה היותר נחשבים בעולם הוציא מארז מיוחד לגבר שכולל בושם בעל ניחוח נעים ורענן. אם חיפשתם משהו קליל בכל החורף הקשה הזה – אתם מוזמנים לנסות.

בושם של טום פורד

בושם נוסף בסדרה הירוקה החדשה של המעצב המפורסם שלא מאכזב אף פעם. וכן, גם הפעם המחיר בשמיים (895 שקלים ל-50 מ"ל).

להתבשם או להתעלם? אי אפשר להגיד לא לבושם מבית היוצר של אחד המעצבים החשובים שנולדו במאה האחרונה. עם זאת, מדובר בבושם עם ניחוח חזק (יש שיגידו חזק מדי), כזה שמתאים לאנשי עסקים או סתם לאנשים קשוחים. הבושם נוצר בהשראת החוף הקורסיקאי, ומורכב מניחוחות של קטורת מעושנת, שרף אורנים ובלזם אשוחים, וכמו כן הוא נושא בחובו תמהיל של הל מתובל ויסמין.

מסיכת בד של Maelys

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברים, גם לכם מותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיכת הבד של Maelys נחשבת לפופולרית מאוד בקרב מפורסמות העולם. אדל, קייטי פרי ופריס הילטון כבר ניסו ונהנו. מארז של שבע מסיכות יעלה לכם 199 שקלים.

לשים או להעלים? מסיכת הבד ספוגה בכמות גדולה ומכובדת של סרום, כך שהיא מאפשרת הזנה מקסימלית של העור. המסיכה מורכבת מפטנטים ביו-כימיים בעלי סגולות אנטי אייג'ינג שתומכים בחידוש תאי העור. אין ספק, לאחר מסיכה אחת – העור נראה יותר זוהר. חוץ מזה, מה שמתאים לפריס הילטון, בטוח מתאים גם לכם.

סרום עיניים של קלרינס

סרום העיניים של מותג הטיפוח הצרפתי מבטיח להוריד באופן משמעותי את הנפיחות של העור ושומר מפני מראה עייף. מוצע ב-453 שקלים ל-15 מ"ל.

לרכוש או לנטוש? אם אתם ממש אוהבים את העיניים שלכם (אבל ממש!), אז מה זה 453 שקלים בשביל 15 מ"ל? הקרם מתבסס על פורמולת דור שלישי המורכבת מתמהיל של זרעי צמח הגוארנה, תמצית ג'ינג'ר אצטרובלי, תמצית אפרסמון יפני ותמציות אגוזי לוז ועלי אלכימלה שמעניקים לעור מראה זוהר ומלא ברק.

קרם לחות של חוה זינגבוים

פורמולה בעלת פעילות משולשת המיועדת עבור עור רגיל עד שמן. מה היא עושה? מלחחת, מסירה תאים מתים ומחדשת את העור, על מנת לשפר את המרקם תמורת 224 שקלים.

למרוח או לשכוח? המויסטרייזר של הקוסמטיקאית הישראלית מותאם לעור שומני ובעיקר לכאלו שסובלים מאקנה. הפורמולה שומרת על רמת לחות ומרככת עור מיובש. כמו כן, היא מכילה מגוון רכיבים אנטי-ויראלים.

בושם של ZZEGNA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם לגברים עם דרכון עמוס חותמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה ארמנגילדו זנייה משיק מהדורה מוגבלת של Z Zegna Cities Collection, לגבר שנושא עמו דרכון עמוס חותמות. כך אפשר למצוא בסדרה בשמים בהשראת הערים ניו יורק, שנגחאי ומילאנו. המחיר? 179 שקלים ל-50 מ"ל.

לרסס או לפספס? ניו יורק - העיר שלעולם אינה ישנה, מורכבת מניחוחות בהשראת קוקטיילים: רום, שמן דוואנה ותווי פצ'ולי; מילאנו - המרחבים של איטליה והסגנון המלוטש והבלתי מתאמץ מספקים ניחוחות של תאנה, מרווה וסנדלווד;
שנגחאי - פנינה אורבנית וסואנת שמעניקה ניחוחות של תבלינים בשילוב של הל, סיגלית ועץ גוייאק.

קרם גוף של איב רושה

קרם הגוף של המותג הצרפתי מיועד לטיפול וטיפוח עור יבש במיוחד. בדיוק מה שגברברי ישראל זקוקים לו, ובמחיר שווה לכל כיס של 52 שקלים.

להתמרח או להתווכח? קרם הלחות מועשר בתמצית שיבולת שועל, שמן שקדים אורגני ומולקולות אגבה מקסיקנית שעוזרת להזין את העור באופן אינטנסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully