וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים לא מנידים עפעף מול צילומי עירום, אבל עם הנקה יש להם בעיה"

20.12.2016 / 8:31

לדוגמנית-העל קנדיס סוונפול נמאס מהצביעות. האם הטרייה, שמשמשת בין השאר על תקן מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, יוצאת בהצהרת תמיכה בהנקה בפומבי, לצד צילומי הנקה והריון אינטימיים ומרגשים

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: מאחורי הקלעים של תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט, 2015.

לדוגמנית קנדיס סוונפול נמאס מהצביעות, והיא יוצאת נגדה באופן פומבי. האם הטרייה, שילדה את בנה הבכור באוקטובר האחרון, משתפת בהרחבה את דעותיה בנוגע להנקה בציבור בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה, המלווה בתמונת הנקה אינטימית שלה.

"נשים רבות מתביישות כיום להניק בפומבי, או אפילו לצאת ממפגשים ציבוריים על מנת להאכיל את התינוק בחדר אחר", היא כותבת. "אני אמורה להרגיש לא בנוח בזמן ההנקה, ולכסות את הגוף שלי, אבל כשמדובר בצילומי עירום זה בסדר כי זו פעולה שנעשית בשם האמנות?". הדוגמנית מסכמת בהסבר שהנקה זו פעולה טבעית בין אם לבנה, ושאין כאן שום דבר מיני.

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לקחה השנה הפסקה מתצוגת ההלבשה התחתונה הגרנדיוזית, שהתקיימה כחודש וחצי אחרי שילדה. היא לא הכוכבת הראשונה שמנצלת את הבמה להעברת המסר הפמיניסטי החשוב. לפניה עשו זאת ברגישות ובסטייל דוגמניות-העל ג'יזל בונדשן, מירנדה קר ונטליה וודיאנובה, עם צילומים בלתי נשכחים.

סוונופול בת ה-28 נולדה בכפר חוואים קטן בדרום אפריקה. סדרת תמונות פולארויד שלה, שצולמו במשרדי סוכנות מקומית, נשלחו לסוכנות גדולה בקייפטאון - ומשם התפתחה קריירת דוגמנות מהאגדות. בזכות הכנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט, היא הפכה לאחת הדוגמניות המרוויחות בעולם.

עוד באותו נושא:
הדוגמנית שצעדה על המסלול שבועיים לאחר לידה בנה החמישי
המעצבת הישראלית שמנסה לשנות את תפיסת ההנקה בציבור
ניפ טאק: פטמות הן הטרנד הלוהט של הרגע

עוד באותו נושא

לא שומרת בבטן: בר רפאלי כובשת את ווג בחודש תשיעי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully