וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס עולם פריאנקה צ'ופרה שוב כובשת את הגלובוס

23.12.2016 / 7:51

הדוגמנית והשחקנית, שזכתה בתחרות מיס יוניברס ב-2000 ומככבת בטלוויזיה האמריקאית, עשתה היסטוריה כשהוכרזה להודית הראשונה שמייצגת את "פנטן" העולמית: "נרגשת להיות שגרירה"

הדוגמנית ההודית פריאנקה צ'ופרה. Mike Copola, GettyImages
שגרירה של רצון טוב ושיער רטוב. פריאנקה צ'ופרה/GettyImages, Mike Copola

לפני 16 שנים זכתה פריאנקה צ'ופרה בתחרות "מיס עולם", ומאז דרך כוכבה של הדוגמנית-שחקנית, שכבשה את מסכי בוליווד. ב-2012 הייתה צ'ופרה לראשונה מבין כוכבי בוליווד שחתמה על חוזה עם חברה אמריקאית, ב-2015 החלה לשחק קבוע בתפקיד הראשי בסדרה "קוונטיקו" של ABC, וכעת ערוכה היפהפייה ההודית להיסטוריה נוספת.

הדוגמנית ההודית פריאנקה צ'ופרה. M. Brown, GettyImages
עשתה כמה סוגים של היסטוריה, עכשיו יש עוד אחת באוסף. צ'ופרה/GettyImages, M. Brown

ענקית מוצרי השיער "פנטן" הודיעה ביום שלישי כי צ'ופרה תהיה פרצוף הדגל של החברה. זו הפעם הראשונה שדוגמנית הודית זוכה לכבוד הזה. "אני נרגשת להיות השגרירה המובילה של 'פנטן'" ולא יכלה להתאפק בלי לשגר אמירה טיפוסית למיס עולם: "חוזק פנימי חשוב לשיער כמו לשאר הגוף. שיער חזק יכול להתמודד עם כל דבר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"פנטן", שהוקמה ב-1945 ונרכשה ב-1985 על ידי "פרוקטר אנד גמבל" הפכה בשנות ה-90 למותג המוביל בעולם במוצרי שיער בזכות נוסחת ה"Two in one" שזכתה שמיתוג "Pantene PRO-V". את הקמפיינים של תחילת שנות ה-90 החלו קלי לה ברוק ("האישה באדום") ואימאן, כשב-1995 הגיעה החברה לשווי של מיליארד דולר.

אגב, צ'ופרה אינה הנציגה ההודית היחידה של החברה. היא אמנם השגרירה העולמית, אבל "פנטן" מפעילה גם שגרירות "מקומיות", כשבשוק המקומי, אחד הגדולים והחשובים עבור החברה, מככבת השחקנית אנושקה שארמה.

הדוגמנית ההודית אנושקה שארמה. Anthony Harvey, GettyImages
הנציגה של "פנטן" בהודו אנושקה שארמה/GettyImages, Anthony Harvey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully