וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: ראו גופה והמשיכו ביום הצילומים

26.12.2016 / 9:23

צלם ודוגמנים פרצו למפעל נטוש במנצ'סטר, גילו אדם שהתאבד, המשיכו לצלם כשהוא ברקע ויצאו לאכול פיצה. אחת הדוגמניות: "היינו קצרים בזמן, זה לא שהגופה הייתה הולכת לאיזשהו מקום"

מפעל נטוש בעיר רוצ'דייל, אנגליה. Christopher Furlong, מערכת וואלה! NEWS
מה אתם הייתם עושים?/מערכת וואלה! NEWS, Christopher Furlong

פעמים רבות אנחנו שואלים את עצמנו "מה היינו עושים אילו", אבל יש מקרים שבהם לא צריך לחשוב יותר מדי. מה הייתם עושים אילו נכנסתם למפעל נטוש ומצאתם גופה תלויה על חבל? כמובן שמתקשרים מיד למשטרה. זה לא מה שחשבה קבוצת בריטים שיצאה ליום צילומים עבור חברת אופנה.

ב-15 ביולי, בסביבות שבע בערב, נכנסו שמונה צעירים למפעל נטוש במנצ'סטר. השמונה, בהם צלמים ודוגמניות, היו צריכים לצלם עבור חברת הייצור של האחים אנדרו ושון ג'יני.

מספר דקות לאחר הכניסה הם ראו את גופתו של דקלאן נונן בן ה-27, שנעלם ארבעה ימים לפני כן ושם קץ לחייו. ההיגיון אמר שיחייגו 911, אבל להם היו תוכניות אחרות: הם המשיכו לצלם במפעל בעוד הגופה תלויה שם ולאחר מכן יצאו לאכול פיצות.

שוטרים באנגליה. GettyImages
רק אחרי שש שעות מישהו התקשר למשטרה/GettyImages

רק ב-1:00 לפנות בוקר התקשר אלמוני, כנראה מהקבוצה, למשטרה והגופה נמצאה. "בהתחלה חשבנו שזו בובת ראווה", אמרה אחת הנוכחות, חברתו של אחד מהאחים ג'יני. הצרה היא שגם לאחר שזיהו שזו גוויה אמתית הם המשיכו לעבוד. על פי העדויות, הצלם אוון בירל שכנע את הקבוצה להמשיך, גם משום שפחדו שיגלו כי פרצו למקום ללא היתר וגם מכיוון שפשוט לא היה להם יותר מדי זמן.

האם הם מתחרטים? ובכן, הנה התשובה המדהימה של אחת הדוגמניות לאחר מעשה: "עם כל הכבוד, היה לנו רק יום אחד להשלים את הצילומים. זה לא שהגופה הייתה הולכת לאיזשהו מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully