וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מאושיות הסטייל באינסטגרם: "אופנה היא לא על בגדים. היא על החיים"

31.12.2016 / 8:41

קייט מוס נפרדת השבוע מג'ורג' מייקל, בר רפאלי נפרדת מפרנקה סוזאני, שרה ג'סיקה פרקר נפרדת מדבי ריינולדס וקארי פישר. וגם: ביקיני קרושה של פראדה, מגפוני כריסטיאן לובוטין הורסים, טיפ סטייל מהמם ופשוט של הבלוגרית הכי אהובה ועוד

אתר רשמי

בווידיאו: סרטון פרידה של ה-BBC מהשחקניות דבי ריינולדס וקארי פישר, אם ובתה, שמתו שתיהן השבוע בהפרש של יממה.

יומון האופנה הוותיק והחשוב wwd נפרד מג'ורג' מייקל עם צילום שלו עם קייט מוס על צילומי הווידאו-קליפ White Light מ-2012. הזמר והטופמודל, אגב, היו שכנים והיא נהגה לקפוץ מדי פעם עם בתה לשחות בבריכה הפרטית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הבייבי בבטן המתעגלת של אסתי גינזבורג שמע את הנשיקה של אבא עדי? כן או לא, מזל טוב!

בית אופנת העל האיטלקי פראדה מציע לקיץ הבא ביקיני קרושה בעבודת יד. אנחנו בעניין.

ובית אופנת העל הבריטי אלכסנדר מקווין מציג לקיץ הבא את נעלי הפרפר - סנדלי עקב בחריזה אקלקטית. התוצאה, כמו שאתם רואים, מהממת.

קיבלתם מתנת חנוכה? היא הייתה עטופה בסרט מקסים? אל תשליכו אותו עם העטיפה. יש מה לעשות איתו - סרט נהדר לחצי קוקו. טיפ מופלא מאת ליאנדרה מדין, בלוגרית האופנה האמריקאית הידועה יותר כ"מן-רפלר".

מסתבר שלקנדל ג'נר יש חיבה מיוחדת לשמלות מיני אקסטרימיות. לאחר שמלת יום ההולדת המזערית והבלתי נשכחת שלה, הטופמודל חגגה את חג המולד בשמלת מיני מנצנצת של דייויד קומה המשובצת באבנים מטאליות בתבנית זיג-זג ואבזרה עם עקבי ג'יאנויטו רוסי וצ'וקר מבוטיק התכשיטים הוותיק XIV Karats בבוורלי-הילס. יצא לה יפה.

חנות היוקרה הענקית בלונדון מזכירה שזה הזמן בשנה - הסייל הגדול של אחרי חג המולד מתחיל עכשיו.

איוונקה "יעל" טראמפ מדליקה נר שני של חנוכה בעת חופשה משפחתית בהוואי. בתמונה לצדה של הבת הראשונה, בעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם: ארבלה (5), ג'וזף (3.5) ותיאודור (9 חודשים).

דוגמנית העל הברזילאית קרוליין טרנטיני בסלפי עם בנה התינוק, בנטו.

מגפוני כריסטיאן לובוטין שגורמים לנו לרצות שהמערכת החורפית תימשך עוד ועוד.

רבים מאנשי האופנה בארץ העריצו את פועלה ואת כישוריה של עורכת ווג איטליה פרנקה סוזאני, שמתה השבוע במפתיע לאחר מאבק של שנה במחלת הסרט, אך רק מעטים פגשו אותה אישית. בר רפאלי היא אחת מהם. דוגמנית העל הישראלית-בינלאומית נפרדת ממנה עם התמונה היפה הזאת וכותבת: "יותר מאייקון, היא הייתה אחד האנשים הנחמדים ביותר שפגשתי אי פעם".

עמוד ההאשטאג francasozzani# שכמובן עמוס במיוחד לאחר מותה של האישה המוכשרת והיפה הזאת, עם ציטוט נהדר שלה: "אופנה היא לא על בגדים. היא על החיים".

שרה ג'סיקה פרקר נפרדת מקארי פישר ואמה דבי ריינולדס שכידוע מתו השבוע האחת אחרי השנייה בהפרש של יממה. "עוד אובדן שובר לב של שנת 2016", היא כותבת לצד תמונת שחור-לבן ישנה של שתי השחקניות האהובות.

אבל תמונת הפרידה של מדונה מקארי פישר מרגשת במיוחד. מלכת הפופ העלתה תמונת שחור-לבן ישנה של קארי פישר כילדה מביטה מאחורי הקלעים על אמה דבי ריינולדס מופיעה על הבמה. אבל מה שמדונה לא ציינה הוא שהתמונה צולמה במלון ריביירה בלאס-וגאס ב-1963. קארי בת ה-7 התיישבה לה על שרפרף שמישהו הביא לה לאחר שהיא נעמדה מאחורי הווילון כדי להביט באימה מופיעה. צלם התמונה, לורנס שילר, סיפר פעם שהיא ישבה לה כך לאורך כל ההצגה.

מעצב העל זאק פוזן נפרד מדבי ריינולדס בסצנה מוזיקלית מלאת צבע וחיים מאחד מסרטיה הידועים "שיר אשיר בגשם" (1952).

מגזין העסקים ביזנס אינסיידר נפרד מג'ורג' מייקל שמת השבוע במפתיע רק בגיל 53 עם תמונה של המוזיקאי יפה התואר לצד ציטוט מקסים שלו: "לעולם לא תמצאו שקט נפשי אם לא תקשיבו לליבכם".

מגזין לאישה מזכיר לנו מה מחירה של סופגניה אחת יחידה וכמו שאפשר לראות פה, הוא יקר מאוד. אז קיבלנו את ההמלצה ואנחנו משתפות.

גם לנו מתחשק לאכול אותן. עקבי "רומי" המנצנצים של ג'ימי צ'ו.

תפזזו עם משקה בריאות וביקיני כמו איזבל גולאר. אולי יהיה לכן גוף כזה כמו של הטופמודל הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully