וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות שופינג מאתר אסוס

10.1.2017 / 14:11

אין ספק שבשנתיים האחרונות הפך השם ASOS למילה מקבילה לשופינג און ליין. בכל שבוע נציג כאן פריטים רותחים שנתקלנו בהם במהלך שוטטות פרועה - ולא הפסקנו לחשוב עליהם. כי למה שרק אנחנו נבזבז?

קניות ברשת. ShutterStock
יתרון בולט לקניות ברשת: הציפייה להגעת החבילה הופכת את חיינו לבעלי משמעות/ShutterStock

כשאנחנו שומעות על בנות שלא מצליחות להתחבר לקטע של קניות באינטרנט אנחנו לא מצליחות להבין איך זה ייתכן. מבחינתנו מדובר בסך הכל במחסום פסיכולוגי שניתן להתגבר עליו בקלות. אז החלטנו לבוא לעזרתכן. היתרונות של שופינג און ליין הם רבים: ראשית, העובדה שאפשר לעשות את זה בכל זמן נתון - בהפסקת הצהרים בעבודה, בערב מול הטלוויזיה ובלילה כשאתן לא נרדמות זה יתרון אדיר (וגם חיסרון כמובן). שנית, המבחר הוא בלתי נגמר, הסיכוי שתראו את השמלה שהזמנתן באסוס על מישהי הוא הרבה יותר נמוך מאשר אם תלכו לדהור בקניון הקרוב לביתכן. תוסיפו לזה את העובדה שכל יום מתווספת סחורה חדשה, שיש לכן את היכולת לחפש אחר טרנדים חדשים שבא לכן ליישם, וכמובן את הציפייה להגעת החבילה - שהופכת את חיינו לבעלי משמעות. אין ספק שבשנתיים האחרונות האתר asos הפך להיות מילה מקבילה לקניות באינטרנט. כל אחת יכולה למצוא שם הכל - מפאשניסטות מתחילות ועד לאושיות סטייל מתקדמות. בכל שבוע נבחר כאן מספר פריטים שנתקלנו בהם והתקשינו להוציא אותם מהראש.

*אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

מי שמביט בי מאחור: סוודר עם מחשוף גב

סוודר בורדו עם סרט כחול. אסוס, אתר רשמי
כי זה המחשוף הלוהט ביותר ל-2017/אתר רשמי, אסוס

הסוודר המושלם הזה הוא הדרך הטובה ביותר ליישם את המחשוף הלוהט ביותר לחורף 2017 - מחשוף הגב כמובן. עזבו אתכם מחזה או רגליים חשופות, אין סקסי יותר מגב עליון מציץ מסוויטשירט גדול, תוסיפו לזה את סרט המשי היפה שחוצה את מחשוף הגב ותקבלו את אחד הפריטים הכי שווים בארון שלכן בחורף הקרוב.

מחיר: 65 פאונד (53.95 אחרי קופון הנחה) = 256.133 שקלים.

לעמוד הפריט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בגלל הסרט: שמלת סוויטשירט ומפתח גב

סוייטשירט אפור עם סרט. אסוס, אתר רשמי
אלמנט של עדינות ונשיות בפריט אוברסייז/אתר רשמי, אסוס

עוד אופציה מעולה ליישום הטרנד היא השמלת-סוויטשירט האפורה והכיפית הזאת. שוב מפתח הגב היפה זה, והסרט - גם הוא טרנד שאנחנו רואות הרבה העונה - יוצר את האיקסים היפים המשווים עדינות ונשיות למראה של סוויטשירט האובר-סייז. הסרט הזה מוכיח שאלוהים לגמרי נמצא בדיטיילז.

מחיר: 65 פאונד (53.95 אחרי קופון הנחה) = 256.133 שקלים.

לעמוד הפריט

דנים ונהנים: ז'קט ג'ינס עם כיווצים בשרוולים

אסוס. אסוס, אתר רשמי
הכירו את הקראש החדש שלנו, ה-Frill/אתר רשמי, אסוס

ואם כבר בדיטיילים עסקינן, הכירו את הקראש החדש שלנו, ה- Frill. חיפשנו לו מקבילה בעברית וקצת התקשינו למצוא. מדובר במעין קישוט כיווצי, שחוזר בלא מעט פריטים העונה, והוא זה שהופך את ז'קט הג'ינס הזה מסתם עוד ז'קט לפריט אופנתי ומגניב בטירוף. הצעת הגשה: בדיוק ככה, עם חולצה לבנה ושרוולי אוברסייז מתחת. אבל הוא באמת יילך טוב עם כל דבר.

מחיר: 55 פאונד (45.65 אחרי קופון הנחה) = 217 שקלים.

לעמוד הפריט

מכנסיים מבד דמוי עור בצבע ירוק זית

מכנס ירוק. אסוס, אתר רשמי
פריט עם אמירה/אתר רשמי, אסוס

עוד אופציה יפה ליישום ה-frill היא מכנסי הדמוי עור הירוקים האלו. המחיר שלהם נוח והכיווץ הצדדי הופך אותם לפריט עם אמירה. למי שחוששת שיהיה לה קר בקרסולים אנחנו מציעות לצוות להם את להיט העונה הקרה - גרביוני רשת כמובן.

מחיר: 38 פאונד = 181 שקלים.

לעמוד הפריט

אדום עולה: בומבר לוהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית מחווה לפרינסס דיאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרות שסיפרנו לכן על קולקציית המחווה המיוחדת של אסוס והמותג WAH LONDON לנסיכה דיאנה? אז מי שלא הזדרזה לקנות ממנה פריטים דווקא הרוויחה הפעם, לפחות במקרה של הפריטים שלא אזלו, ומחירם ירד משמעותית. כמו הבומבר האדום ההיסטרי הזה, שמוצע עכשיו במחיר שווה לחלוטין, ואם תגללו עוד קצת למטה תמצאו גם את החצאית התואמת שלו, למבינות עניין בלבד.

מחיר: 45 פאונד, במקום 75 = 214 שקלים. טיפ: תמצאו איזה אקססורי חמוד ב-5 פאונד ותיהנו מהנחה של 17%.

לעמוד הפריט

לחובבות הסטים: גם החצאית בהנחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדום עולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אסוס. אסוס, אתר רשמי
חצאית למבינות עניין/אתר רשמי, אסוס

טוב נו, אתן לא באמת חייבות ללכת איתם ביחד.

מחיר: 27 פאונד (במקום 45) = 128 שקלים.

לעמוד הפריט

מיצינו את הדגם המוכר: סטאן סמית' כסופות

אסוס. אסוס, אתר רשמי
יציאת העונה/אתר רשמי, אסוס

סניקרס סטאן סמית' לבנות זה אחד הפריטים החרושים והמאוסים ביותר, אין על כך ויכוח. אבל סטאן סמית' סקוצ'ים כסופות לעומת זאת, זה לגמרי יציאת העונה. בכלל, נעליים כסופות הן פריט הכרחי ונחוץ בימים אלה, ובתור חובבות סניקרס אנחנו לגמרי מאמצות את השילוב הזה. המחיר שלהן לא זול, אבל אין ספק שהמקוריות מנצחת.

מחיר: 80 פאונד (66.4 אחרי קופון הנחה) = 315 שקלים.

לעמוד הפריט

קלאסיקה עם טוויסט: מגף שחור

אסוס. אסוס, אתר רשמי
כי עד שאת מוצאת את המגף המדויק, כבר נגמר החורף/אתר רשמי, אסוס

ומה לגבי ימים גשומים? כל בחורה יודעת שמגפיים זה אחד הפריטים הקשים ביותר לקנייה. עד שאת מוצאת את המגף בגזרה המדויקת ובגובה הנכון עבורך כבר נגמר החורף. לכן התרגשנו מאוד כשמצאנו את המגף הזה. מצד אחד שחור וקלאסי ומצד שני לגמרי מביא את הטוויסט עם הסרט (כן, שוב הסרט) מאחורה והעקב בצבע זהב. אגב העקב, מדובר בגובה נוח ואידיאלי, לגמרי כזה שאפשר להתרוצץ עליו כל היום. המחיר לא זול, אבל מדובר בעור, ואחרי קופון הנחה, זה לא בשמיים.

מחיר: 95 פאונד (78.85 אחרי קופון הנחה) = 375 שקלים.

לעמוד הפריט

טיסה נעימה: דרכון ותג למזוודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריספקט לתמונת הדרכון המסורתית מנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיום, כולנו רק מחכות לרגע שנתעופף מכאן לחו"ל ונעלה באינסטוש תמונות מעוררות קנאה. גם אם מדובר בנסיעה קצרה לשלושה ימים - לא נוותר על העלאת תמונת הדרכון המסורתית מנתב"ג. הבעיה היא שכיסויי הדרכונים עם ראשי התיבות של השם שלנו די מיצו את עצמם וחוזרים על עצמם, ולהיתפס עם דרכון ללא כיסוי זה לא כזה קול. אין ספק שדרכון הקקי יוסיף קצת מקוריות ואמירה לתמונה המאוסה. טיסה נעימה.

מחיר: 18 פאונד = 85 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully