וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב לדורותיו: 40 מראות בלתי נשכחים

8.1.2017 / 13:37

במשך עשרות שנות קיומו, טקס פרסי גלובוס הזהב היה הזדמנות פז לכוכבות להפגין אופנת שטיח אדום סוחפת. והטקס שיתקיים הלילה בבוורלי הילס - לא יהיה שונה. ההיסטוריה מגלה אינספור מראות נהדרים. בחרנו, בקושי רב, ארבעים. מגרייס קלי דרך אנג'לינה ג'ולי ועד ג'ניפר לופז

ספלאש

בווידיאו: השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב האחרון, ינואר 2016.

עונת הפרסים של 2016/17 כבר כאן, והלילה יתקיים אחד הטקסים המרכזיים - טקס פרסי גלובוס הזהב. הפסלון המוזהב מוענק מטעם איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד עבור הישגים בקולנוע ובטלוויזיה, והוא חלק משמעותי מעונת הפרסים של תעשיית הבידור האמריקאית, שמגיעה לשיאה בטקס פרסי האוסקר. למעשה, רק פרס האוסקר נחשב ליוקרתי יותר. אבל בגזרת האופנה, גלובוס הזהב ממש לא משתרך מאחור.

הטקס השנה, ה-74 במספרו, ייערך בבוורלי הילטון אשר בבוורלי הילס וינחה אותו הקומיקאי ומארח הטלוויזיה, ג'ימי פאלון. רשת NBC האמריקאית תעביר שידור ישיר לעשרות מדינות, כולל אצלנו (החל מ-02.00 לפנות בוקר). גם הפעם השטיח האדום צפוי להיות במה לאופנת קוטור בהתאמה אישית מאת בתי אופנת-על. יהיו פה הצרפתים, האיטלקים, הבריטים, האמריקאים וכמובן, כמו תמיד בכל טקס הוליווד בשנים האחרונות, גם הלבנונים. מסקרנות במיוחד הן בחירות האופנה של המועמדות איימי אדמס, ג'סיקה צ'סטיין, נטלי פורטמן, אמה סטון, ניקול קידמן ומישל וויליאמס. מבין המגישות, מעניין יהיה לראות מה ילבשו נעמי קמפבל, פליסיטי ג'ונס, ברי לארסון, סיינה מילר, זואי סלדנה, איימי שומר, ומעל הכל, המגישה "שלנו", וונדר וומן בכבודה ובעצמה - גל גדות. שלוש בנותיו של סילבסטר סטאלון שנבחרו לשמש יחד כ"מיס גולדן גלוב" צפויות ללבוש שחור.

בחינה של אופנת השטיח האדום של גלובוס הזהב במהלך עשרות קיומו מגלה לא מעט מראות איקוניים. החל משמלת הסאטן עם הצווארון הסיני של גרייס קלי, דרך שמלת כתפיות הספגטי הכסופה של אנג'לינה ג'ולי ועד שמלת הקטיפה השחורה של ליידי גאגא בטקס האחרון - 40 מראות בלתי נשכחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully