וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח, איפור ושיער: איך ייראה הפרצוף שלכן בשנה הקרובה?

13.1.2017 / 12:33

מי שקבע את הטרנדים החמים בתחום הביוטי אלו מיליוני הגולשות שהעלו לרשת תיעוד של הלוקים הרותחים. רשת פינטרסט עשתה סדר במאגר התמונות הבלתי נדלה, וריכזה את המגמות הבולטות ל-2017. וואלה יופי

אתר רשמי

בווידיאו: גורו הלייפסטייל גווינת פאלטרו מציגה מדריך מצולם למראה עור זוהר.

אז איך כולכן תיראו השנה? בגזרת השיער, הלוק הטבעי משתלט, ותיאלצו לתת למחליקים ולפנים לנוח. תכלס זה גם חוסך המון זמן בהתארגנות. בגזרת הפריזורה לא צץ טרנד חדש, אבל השדרוג נמצא בצמה המגוונת. את הטרנד הזה אפשר לקחת להרבה מקומות – כמו הצמה הקדמית בקרבת המצח, הצמה המרושלת, הצמה המהודקת, צמה רק מקבוצת שיער קטנה או טכניקת הקוקו-צמה. ומה בתחום הצבע? טרנד הבאלאייז' הצרפתי שדיווחנו עליו כאן משתלב עם הצבע האפור. צעירות ומבוגרות צובעות בהמוניהן לצבע שבעבר היה מסמל זקנה, ולעתים משלבות אותו עם בלונד. בעולם הטיפוח, החומר החדש שאי אפשר בלעדיו ואחראי לזוהר בפנים הוא הפחם. אפשר למצוא אותו בסבוני פנים, במסיכות פנים וגם כחומר פעיל בתפזורת -שמיועד למכורות לטרנד DIY שרוצות לדאוג למסכה ביתית. ובאופן כללי, נראה שזה הזמן למחזר, ומוצרים רב-תכליתיים הם המגמה הנכונה. למשל באמצעות שילוב בין שמן קוקוס ואבקת חמוציות תוכלי להרוויח גם סומק וגם גלוס.

טיילור היל, אנה איוורס ואימאן בצילום משותף לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
המראה הרך והטבעי ממשיך לשלוט. מתוך גיליון פברואר 2017 של ווג בריטניה/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

מה קורה עם הפרצוף? הגבות העבות ממשיכות גם השנה לתפקד על תקן האקססורי הכי חשוב של הפנים שלכן. מכיוון שלא לכולן התמזל המזל להיוולד עם גבות עבות באופן טבעי (כן, כן, אנחנו יודעות שבגיל צעיר שיעור-יתר נחשב לעינוי), עיבוי הגבות בצורה מלאכותית על ידי החדרת פיגמנט לשכבות העליונות של העור הוא ה-דבר. ברחבי העולם וגם כאן בתל אביב כבר התמקמו מכוני יופי המוקדשים לטיפולי גבות בלבד.

טרנד אחרון חביב מגיע בגזרת המניקור, עם ציפורניים מטאליות - כסופות, זהובות או צבעוניות מבריקות. אחרי תקופה ארוכה של צבעי מט לציפורניים, הגיע זמנו של הברק. כל צבע אפשר לשדרג בקלות עם טופ מבריק או מנצנץ, שיהפוך את הידיים שלך להכי נכונות, לפחות לתקופה הקרובה.

עוד באותו נושא

תעשה לי באלאייז'! הכירו את הטרנד הלוהט בתחום השיער

לכתבה המלאה

טעונות טיפוח: אלה הטרנדים החמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully