וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונקה טראמפ עזבה - אך אימפריית הבגדים שלה תשיק קולקציה על שמה

11.1.2017 / 16:37

בתו של נשיא ארצות הברית הנבחר אמנם הודיעה שהיא עוזבת את החברה לטובת תפקיד עתידי בבית הלבן, אך זה לא מנע מהחברה להשיק קולקציית הלבשה תחתונה שתישא את שמה הפרטי. גרביים, תחתונים וחזיות "איוונקה" יהיו בחנויות כבר באביב הקרוב

צילום מסך

בווידיאו: האם איוונקה טראמפ ניצלה את הריאיון ב"60 דקות" לקידום מכירות הצמיד מליין התכשיטים הפרטי שלה?

אימפריית האופנה בבעלות איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, מתכננת להשיק קולקציית הלבשה תחתונה חדשה שתישא את שמה. זאת, על אף שטראמפ הודיעה כי היא פורשת מהחברה, על מנת להצטרף לאביה בבית הלבן ולקבל תפקיד בסביבתו.

למרות שאיוונקה כבר לא חלק מהעסק, שמה הפרטי יופיע על חזיות, תחתונים, גופיות, מחוכים, גרביים, גרביונים, חותלות, פיג'מות ויתר המוצרים שמציע הליין החדש – כך לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, כדי לאשר את השימוש בסמל המסחרי. החברה תמשיך את שיתוף הפעולה עם תאגיד הביגוד G-iii, שייצר והפיץ את בגדי המותג עד כה, והקולקציה החדשה צפויה להגיע לחנויות באביב הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איוונקה טראמפ מציגה תכשיטים מליין אישי שעיצבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טראמפ בת ה-35 עמדה בראש המותג האופנה והלייף סטייל שנושא את שמה בעשור האחרון. היא בנתה את המותג והפכה אותו לאימפריה של ביגוד נשים וילדים, הנעלה ותכשיטים. במהלך תקופתה כנשיאת האימפריה דווח היא הייתה מעורבת בתהליכי העיצוב ופעלה להעברת ייצור הבגדים מסין לארצות הברית.

נוסף על העבודה הניהולית שלה במסגרת המותג, טראמפ, שבנערותה הייתה דוגמנית צילום במגזינים אמריקניים, דיגמנה פעמים רבות את המוצרים שלה. לאחרונה הודיעה רשמית על התפטרותה מהמותג לטובת תפקידה העתידית בממשל האמריקני. מכאן, שהיא ככל הנראה לא תדגמן את הקולקציה החדשה.

איוונקה טראמפ מגיעה לגאלה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, 2 במאי 2016. רויטרס
אישה שהיא אימפריה/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תדגמן את הקולקציה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
דונלד ואיוונקה טראמפ בוועידה הלאומית הרפובליקנית באוהיו, יולי 2016. GettyImages
עזבה את המותג לטובתו. איוונקה ודונלד טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully