וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים יפות עם הישגים גדולים: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

29.1.2017 / 8:07

ג'יי לו נוטפת גלאם בשמלת קאט-אאוט מפתה, גל גדות מעניקה הצצה מלאת אקשן ל"וונדרוומן", סינדי קרופורד נזכרת ברגע נוסטלגי קסום, סלינה גומז מציגה קארה חמוד, הדוגמנית הישראלית ליתאי מרכוס מככבת בקמפיין נוסף של בלנסיאגה ואשלי גרהאם זוכה להרבה הערכה וכבוד

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: הקמפיין לדגם הלהיט "גבריאל" - תיק מבית שאנל.

הדיווה היפנטה בטקס פרסי המוזיקה הלטינית של בילבורד בשמלת קאט-אאוט מקולקציית סתיו-חורף 2017 של ג'וליאן מקדונלד, בשילוב עקבי ג'ימי צ'ו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ליתאי מרכוס לא נוסעת לשום יעד גשום עם מעיל הגשם ותיקי הפלסטיק האלו. היא פשוט הצטלמה לעוד קמפיין נחשק של בלנסיאגה. לאחר שהחיילת היפה טופפה בתצוגות בית האופנה, היא נבחרה לשמש כפני קמפיין קדם-סתיו 2017. ויצא להם נהדר.

הכוכבת הישראלית-הוליוודית מציגה טעימה מלאת אקשן וסטייל מתוך "וונדרוומן", סרט עתיר התקציב (120 מיליון דולר) בכיכובה, המספר את סיפורה של "דיאנה, נסיכת האמזונות ולוחמת מיומנת שעוזבת את ביתה כדי ללחום למען הצדק בעולם, ותוך כך מגלה את כוחותיה במלואם ואת ייעודה האמיתי". הסרט יצא לאקרנים בארצות-הברית ב-2 יוני ואצלנו יום קודם.

סלינה גומז מציגה מראה שיער חדש וחמוד למדי. אבל ההבעה המשונה גורמת לנו לחשוש שאולי היא לא מרוצה.

סנדלי פלטפורמת השעם ופפיון הסאטן הוורוד של מיו מיו גרמו לנו לחייך ארוכות.

איוונקה טראמפ מבקרת באנדרטת השואה בברלין. טראמפ, כידוע גיורת, המירה את דתה עם נישואיה לג'ארד קושנר, יועץ בממשל אביה דונלד טראמפ.

אל פנינג מזכירה לנו שהשבוע תתקיים גאלת המט, אירוע חגיגי רב משתתפים במוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק לציון פתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. אנחנו נעקוב ונדווח.

הסופרמודל של שנות התשעים בתמונה ישנה של עצמה, שתי חברות (יסמין לה בון משמאל!) ושני ילדיה, קאיה ופרסלי כשהיו קטנטנים על חוף הים. קסם.

נערת היוגה העירומה - יוגיסטית מסתורית בעלת חשבון אינסטגרם עם יותר מחצי מיליון עוקבים שמעלה צילומים יוגה מינימליסטים של עצמה בתנוחות יוגה שונות ומעדיפה להישאר אנונימית - מבקרת בבאלי, אינדונזיה, ואנחנו זוכים לצפות בצילום המקסים הזה.

היום, 29 אפריל, לפני שש שנים, נישאו ברוב הוד והדר קייט מידלטון והנסיך וויליאם. מלך ומלכת בריטניה לעתיד הם היום הורים לג'ורג' ולשרלוט ועושים רושם של מאוהבים כתמיד. לכבודם, חשבון האינסטגרם של מעריצי הדוכסית העלה צילום המתעד רגע אחד מתוך חתונת האגדות שלהם.

דוגמנית הפלאס-סייז העסוקה אשלי גרהאם נכללה ב"רשימת 100 המשפיעים של שנת 2017" של מגזין טיים. אז היא לבשה שמלת שסע וכתפיות ספגטי והלכה לאירוע היוקרתי של המגזין. אוהבים את הלוק?

המעצבת ג'ודית ליבר היא ניצולת שואה ילידת הונגריה, המתגוררת בניו-יורק כבר עשרות שנים, ומתמחה בתיקי קוטור קטנים וקוקטיים בהשראת תרבות פופולרית המשובצים באבני חן ופופולריים על השטיח האדום, כעת היא מציגה עוד תיק משגע בסדרת בעלי החיים שלה. הפעם זהו קלאץ' ברווז האמבט.

מלניה טראמפ חגגה ביום רביעי השבוע יום הולדת 47 ובעלה הנשיא דונלד טראמפ כותב ברכה ללא נימה אישית: "יום הולדת שמח לגברת הראשונה שלנו מלניה". התמונה כמובן היא של שניהם בטקס ההשבעה בינואר השנה. מלניה לובשת כאן את חליפת התכלת האיקונית שעיצב עבורה ראלף לורן.

קנדל וקיילי מראות לאמא כריס מה זה בדיוק Spiky Mom (אמא דוקרנית) בעונה החדשה של הקרדשיאנס'.

לא ששכחנו, אבל כמו ברבור גם אנחנו תמיד שמחים להיזכר בשמלת הכלה הנהדרת שלה בעיצוב קלייר ווייט קלר לבית קלואה הצרפתי. ובר, אם יש עוד תמונות בשמלה המופלאה מאותו זמן שלא ראינו, יותר מנשמח. שבת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully