וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ראלף לורן ילביש את מלניה טראמפ לטקס ההשבעה?

18.1.2017 / 11:33

על פי דיווחים, האישה הראשונה החדשה פנתה אל המעצב האמריקאי שהלביש בבחירות האחרונות את לא אחרת מאשר המתמודדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. צעד כזה מוכיח יותר מכל את הרצון של הפירסט ליידי להתחבב על העם, גם אם זה דורש ממנה לוותר על שמלה של דיור או גוצ'י

צילום מסך

בווידיאו: מאחורי הקלעים של הפקת האופנה במגזין הארפר'ס בזאר, שצולמה בדירתם המוזהבת של הזוג טראמפ, ינואר 2016.

טקס ההשבעה בו יחליף באופן רשמי דונלד טראמפ את ברק אובמה בתפקיד הקודקוד של המעצמה החזקה בעולם יתקיים בסוף השבוע הקרוב. סוגיית "מה אלבש באירוע ההשבעה?" של מלניה טראמפ נחשבת לאישיו רציני, שטומן בחובו ערימה של דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. כולם למעשה מתנקזים לשורה התחתונה - איזה מסר רוצה להעביר האישה הראשונה החדשה?

כזכור, גברת טראמפ נמצאת במצב בעייתי, לאחר שמעצבים אמריקאים הצהירו שלא ירצו להלביש אותה, כולל הסטייליסט והאקס-חבר אנדרה לאון טאלי. בנוסף, הביקורות על סגנון לבושה הסקסי בניחוח יוקרתי מדי צריכות להילקח בחשבון. בשורה התחתונה, עליה להתחבב על העם האמריקאי, לנוכח האנטגוניזם שהיא ובעלה יצרו לעצמם. אז עם כל חיבתה הגדולה לאופנת מותגי-על אירופאיים, בדגש על גוצ'י, דיור ודולצ'ה וגבאנה, טראמפ יודעת שאם היא תלבש מותג זר להשבעה, זו תהיה אמירה ברורה למעצבים האמריקאים: "אני מסתדרת גם בלעדיכם". וכן, זה פתח לצרות.

דונלד טראמפ בנאום ניצחון בעצרת בחירות במנהטן, ניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. רויטרס
מלניה טראמפ באוברול-משי בעיצוב ראלף לורן בנאום הזכייה של בעלה, נובמבר 2016/רויטרס

נראה שמלניה יודעת מה היא עושה. על פי דיווחים באתרי האופנה ובראשם המגזין המקוון WWD, פנתה אשת הנשיא לראלף לורן, בבקשה שיעצב לה שמלה לאירוע ההשבעה. זאת למרות (ואולי בגלל) העובדה שהמעצב האמריקאי הוותיק ידוע כתומך המפלגה הדמוקרטית ותומך אישי של הילרי קלינטון, אותה הוא גם הלביש כשהתמודדה לנשיאות בבחירות האחרונות. פרשני הסטייל בארה"ב מעריכים כי לורן ייענה לבקשה. כיצד יתקבל הצעד הדרמטי בקרב החברים בתעשיית האופנה?

זו לא תהיה הפעם הראשונה בה הפירסט ליידי הנכנסת לובשת ראלף לורן לאירוע בעל חשיבות ציבורית. בנאום הזכייה של בעלה דונלד היא לבשה אוברול משי א-סימטרי בצבע לבן, שזכה לשבחים וסומן כאחד מרגעי הסטייל הזכורים שלה.

זו גם לא הפעם הראשונה בה מחליטה הגברת טראמפ לעשות צעד אופנתי מחושב של הפוך על הפוך. ההתעקשות ללבוש דגם של המעצב שהכי מזוהה עם המועמדת הדמוקרטית לנשיאות מזכירה מעט את ההתעקשות ללבוש חולצת גוצ'י בדגם המכונה "פוסי" באירוע הפומבי הראשון אחרי שערוריית "Grab them by the pussy" של בעלה. הומור עצמי זו תכונה סקסית.

דונלד טראמפ בנאום ניצחון בעצרת בחירות במנהטן, ניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. רויטרס
איזה מסר רוצה להעביר האישה הראשונה החדשה?/רויטרס
מלניה טראמפ בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר. מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma, סריקה
נכנסת לתפקיד בטבעיות. מלניה בביתה המוזהב מתוך הפקת אופנה של הארפר'ס בזאר/סריקה, מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma
מלניה טראמפ לובשת את חולצת הפוסי בעיצוב גוצ'י. GettyImages
מלניה וחולצת הפוסי של גוצ'י. הומור עצמי זו תכונה סקסית/GettyImages
מלניה טראמפ אשתו של דונלד טראמפ בוועידה הרפובליקנית בקליבלנד ארצות הברית 19 יולי 2016. רויטרס
משדרים זוגיות רפובליקנית שמרנית/רויטרס
דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. GettyImages
לא משנה מה היא תלבש, היא תמיד תיראה מעולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully