וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות הקנייה המטריפות של השבוע

24.1.2017 / 10:50

כמדי שבוע, גם הפעם נציג פריטים רותחים שנתקלנו בהם במהלך שוטטות פרועה - ולא הפסקנו לחשוב עליהם. כי למה שרק אנחנו נבזבז? מהשמלה שתחרשו עליה כל השנה עד קראש הסניקרס השבועי, וגם קצת פרקטיקה חשובה לקינוח

*טיפ חשוב: אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

שמלת חריש מהחורף עד הקיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעים להכיר, asos white. שמלת כאילו-קימונו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו נתקלות יותר ויותר בבנות שלא מכירות את asos white, אז בואו ניישר קו רגע, ועל הדרך נשנה לכן את החיים. מדובר במותג האיכותי יותר של אסוס - הוא אמנם יותר יקר מהבגדים הרגילים באתר, אבל הוא כולל פריטים עם גזרות מעולות שתפורות מבדים שווים. קו נקי יותר, בקיצור. עבור חובבות אופנה רבות שלא מצליחות למצוא את עצמן באסוס, זו ההמלצה שלנו - כנסו ישירות לאסוס ווייט וחפשו שם פריטים בצורה ממוקדת יותר. עכשיו אחרי שסגרנו את הפינה הזאת, קבלו את שמלת הכאילו-קימונו המעולה הזאת, גזרה סופר מחמיאה. בזכות שני כפתורים מדויקים שממוקמים בדיוק במקומות הנכונים, היא יושבת על הגוף בצורה נכונה ומלטפת. לגמרי פריט עם פוטנציאל חרישה. מהחורף ועד הקיץ, כולל.

מחיר: 65 פאונד (54 לאחר קופון הנחה) = 255 שקלים

לעמוד הפריט

טרנד האנדר-בוב היר ווי קאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקופה במקומות הנכונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד פריט מבית asos white, רק כדי להמחיש את הנקודה. בטח קראתן כאן השבוע על הטרנד החדש – האנדר-בוב, ותהיתן איך תוכלו ליישם אותו בחיים האמיתיים. ובכן, קבלו את השמלה היפה הזאת. לא באמת יראו לכן את הציצי, אתן יכולות להיות רגועות, אבל משהו בשקיפות המרומזת הזאת מתחת לקו החזה לגמרי עשה לנו את זה.

מחיר: 75 פאונד (62.25 לאחר קופון הנחה) = 294 שקלים.

לעמוד הפריט

הכתפיים החשופות עדיין כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוזה כבר תבוא עם החולצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שהתרענו בשבוע שעבר, נכון לעכשיו, שרוולים עם כתפיים חשופות עדיין כאן כדי להישאר, אבל גם את זה צריך לדעת לעשות כמו שצריך. החולצה הקולית והלא מתאמצת הזאת גם בזכות דוגמת הפסים וגם בזכות הגזרה שלה, מביאה את טוויסט הכתפיים עם קשירת פפיון יפה. כאילו החולצה של הבויפרנד, אבל לא.

מחיר: 36 פאונד = 170 שקלים.

לעמוד הפריט

הייתה רוצה להיות נערת רוק - גרסת הטי-שירט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי באה לפארק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי כמה עונות חוזרות לאופנה חולצות של להקות רוק, ובכן, עכשיו זאת תקופה כזאת. באסוס הגדילו לעשות וחיברו לה שרוולי אורגנזה נפוחים ועומדים, שהופכים אותה מסתם פריט לפריט-להיט. יש הרבה הופעות בקיץ הקרוב, צוותו לה ג'ינס קצר וסניקרס ואתן מסודרות.

מחיר: 18 פאונד = 85 שקלים.

לעמוד הפריט

כפות ידיים זה אוברייטד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרוולים עד להודעה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב שרוולי סטייטמנט, אם יש משהו שלמדנו בחורף הנוכחי, זה שכפות ידיים זה לגמרי אוברייטד, וכמה שהשרוולים ארוכים הרי זה מבורך. לכן לא יכולנו להישאר אדישות לסריג המעולה בצבע לילך, עם שרוולים עד להודעה חדשה. וחוץ מזה, המחיר שלו מעולה.

מחיר: 15 פאונד = 71 שקלים.

לעמוד הפריט

קשורות ונהנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנויה לקשר רציני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם מצאתן את עצמכן בוהות בקנאה בפאשניסטות באינסטגרם שעוטות על עצמן חולצת כפתורים קשורה באזור המותניים בנונשלנטיות ותהיתן איך לעשות את זה נכון, השמלה הזאת תעשה את זה בשבילכן. קשירת המותניים מגיעה בילט-אין, וסוף-סוף מדובר בטרנד שאמור להחמיא, עם קשירה שמטשטשת בדיוק את האזורים הרגישים. את העובדה שהיא סופר שיקית, אין צורך לציין נכון?

מחיר: 38 פאונד = 180 שקלים.

לעמוד הפריט

קראש הסניקרס השבועי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתות על הצבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

קראש הסניקרס השבועי שלנו הולך השבוע לזוג הניו באלאנס הזה. אם חייתן על כדור הארץ בשנה האחרונה אתן בטח כבר יודעות שהמותג חזר ובגדול. בתור חובבות סניקרס ומטאלי כמובן, הצבע הוורוד-זהב הזה לגמרי כבש אותנו. הן קצת עושות לנו חשק לצאת לרוץ, אבל נוותר.

מחיר: 70 פאונד (58.1 לאחר קופון הנחה) = 275 שקלים.

לעמוד הפריט

וקצת פרקטיקה לקינוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכת ניקוי נעליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלא יגידו שאנחנו לא בחורות פרקטיות. בתור מכורות לסניקרס, בעיקר מהז'אנר הבהיר, ערכת ניקוי הנעליים הזאת היא אחד הדברים השווים שקרו לנו לאחרונה. היא מתאימה לעור, לקנבס או לזמש, וליותר מ-50 סוגים של נעליים. ניסינו, וזה לגמרי עובד. חוץ מזה, שהקיט נורא חמוד.

מחיר: 12 פאונד = 57 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully