וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל סטטי: ורסצ'ה קוטור בפריז

24.1.2017 / 14:06

בהמשך להחלטת בית אופנת העל האיטלקי, קולקציית הקוטור לאביב הקרוב הוצגה אמש בפרזנטציה שנערכה בקומה השנייה של בוטיק הדגל בפריז. ההצגה הססטית אפשרה התעמקות בקשרים, במתכות, בנוצות ובקריסטלים ששולבו בשמלות בגזרות מיני ובת-הים, שייראו באוסקר הקרוב. היה מחשמל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו אלת אולימפוס שלבשה ורסצ'ה. נטשה פולי מציגה דגמים מקולקציית הקוטור של בית אופנת העל האיטלקי לאביב הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לניו-יורק טיימס לפני כשבוע, מנכ"ל ורסצ'ה ג'ונתן אקרויד אמר שקולקציית הקוטור של החברה לאביב 2017 תוצג מחוץ למסגרת תצוגות שבוע אופנת הקוטור בפריז. ואכן נערכה אמש פרזנטציית הקולקציה באווירה שקטה, מחוץ לאור הזרקורים של המסלולים. האירוע תוכנן מראש עבור לקוחות שהוזמנו מערי מפתח כמו ניו-יורק והונג-קונג. הסיבה לכך, כפי שהסביר אקרויד, אינה תקציבית: "כרגע אנחנו עורכים שש תצוגות בשנה, והתחושה שלי היא שזה יותר מדי. אפילו שמונה, אם סופרים גם את תצוגות הקוטור שלי. אז למה לא לנסות משהו חדש?". אקרויד גם ציין את ההתמקדות החדשה בלקוחות פרטיים והלבשת שטיח אדום, כסיבה שנייה.

בפרזנטציה שנערכה בקומה השנייה של בוטיק בית האופנה בשדרת מונאטן מס' 45 בפריז, הוצגו 17 מראות. כצפוי, דונטלה ורסצ'ה הציגה עיצובים מורכבים המצטיינים בעבודה אמנותית גבוהה. היא עצמה נעדרה מהפרזנטציה, אך חתימת ידה התנוססה בכל עבר. החל מהגזרות ועד הקונפקציות, קשה היה שלא לזהות את ה-DNA המוכר והאהוב של בית האופנה שהיא עומדת בראשו כבר עשרים שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרות מיני ובת-ים בקולקציית ערב מובהקת/מערכת וואלה!, צילום מסך
המוזמנים יכלו להתבונן לעומק ולהתעכב על פרטים כמו קשרי מקרמה, סריגים מחוררים, נוצות רוטטות וקפלי פליסה

המגמה המרכזית: שמלות שטיח אדום, פרימיירות, קוקטיילים ומסיבות אפטר. שום דבר לשעות היום. הקונספט: מטמורפוזה, כלומר שינוי צורה או גלגול, מה שהוגדר כ"היופי שבשינוי". אולי הכוונה לשינוי באלמנטים המהווים העונה חידוש, למשל קשרים, קפלים, קריסטלים ונוצות. חומרים המאפיינים עיצובי קוטור של בתי אופנה אחרים. היה ניתן לראות בעיקר גלאם גבוה ואימפקט מסנוור. בדיוק מה שנדרש בשיאה של עונת הפרסים. יש פה דגמים לאנג'לינה ג'ולי, לניקול קידמן, לאמה סטון, ולעוד כוכבות מהליגה הראשונה שטרם החליטו מה ללבוש באוסקר. למריל פחות.

למרות ההצגה הסטטית של השמלות, חלקיקים מנצנצים הזרימו חשמל. ועל-פי הדיווחים, מוזמני הפרזנטציה - לקוחות ועיתונאים - יכלו להתבונן לעומק ולהתעכב על פרטים כמו קשרי מקרמה, סריגים מחוררים, נוצות רוטטות, קפלי פליסה, ועוד.

סנדלי גלדיאטור ברוח העולם העתיק שנעלו דוגמניות-העל נטשה פולי וקארן אלסון, יצרו תחושה כאילו אלות האולימפוס לבשו קוטור איטלקי. ולמען האמת, השתיים האלו נראות אלות אולימפוס כל הזמן. הסילואטות נטו להיות בעיקר בגזרת מיני וגזרת בת-ים. הטקסטורות היו אינטנסיביות: כל מיני סוגי משי, מתכות (ורודות ומוזהבות), עור וטול. שסעים, חורים וקרעים, הזכירו שכאן זה ורסצ'ה. נותר רק לחכות לשטיח האדום של האוסקר בחודש הבא, ולראות מי תלבש מה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אטלייה ורסצ'ה: 17 המראות לאביב 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully