וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום יום חג: הפריט-להיט שכובש את אושיות הסטייל

29.1.2017 / 10:15

סוודר צבעוני שעליו סרוג סלוגן המציין יום בשבוע, נצפה על לא מעט חובבות אופנה שהתרוצצו בין תצוגות הקוטור בפריז. על הגימיק הנוסטלגי אחראית המעצבת האיטלקיה אלברטה פראטי, ונראה כי עם קצת סבלנות, תוכלו למצוא גרסאות עממיות ברשתות. הכי שישי שמח

אתר רשמי

בווידיאו: צפו בסוודרים על מסלול תצוגת קדם-סתיו 2017, בקולקציית מהדורה מוגבלת של אלברטה פראטי במילאנו, לפני כשבועיים.

זה פשוט, חינני ודי גאוני. במיוחד אם את מתעופפת בעולם בקצב בו קשה לזכור איזה יום היום

אחרי שבסתיו האחרון תעשיית האופנה הייתה בקראש על דגם נעלי ה"מיה מיולס" מבית אלברטה פרטי, מסתמנת התמכרות חדשה ללהיט בעיצובה. האייטם המדובר שנצפה על לא מעט אושיות סטייל שהתרוצצו בין תצוגות הקוטור בשבוע שעבר הוא סוודר צבעוני עליו סרוג סלוגן המציין יום בשבוע.

אפור ליום ראשון, ורוד בייבי ליום שני, ירוק לשלישי, וסגול, צהוב, כחול ואדום לשאר הימים. זה פשוט, חינני והאמת שגם די גאוני. במיוחד אם את מתעופפת בעולם כמו אנה דלו רוסו, קיארה פראני וגילדה אמברוסיו בקצב בו קשה לזכור איזה יום היום. הרוח הנוסטלגית שנושבת מהגימיק מגיעה משנות התשעים, אז אחד הטרנדים הלוהטים היו סטים של שביעיות תחתונים במתכונת שחושפת מי דילגה על מקלחת. במקרה של הסוודרים קצת יותר מסובך לרכוש את כל הסדרה, שכן מחיר כל אחד הוא 405 אירו - מה שמסכם את הסיפור השבועי ב- 2,835 אירו.

הרוח הנוסטלגית שנושבת מהגימיק מגיעה משנות ה-90, אז אחד הטרנדים הלוהטים היו סטים של שביעיות תחתונים

מי שרוצה באמת לחזור לניינטיז במחיר שפוי יכולה למצוא סט תחתונים רקומים בשמות הימים של סטלה מקרטני (59 דולר) או של אסוס (17 פאונד). השם של סדרת הקפסולה החדשה מאת המעצבת האיטלקייה הוא "ריינבו וויק" (או בעברית קשת השבוע), כשכול סוודר סרוג מחוטי צמר משובח בשילוב קשמיר. באתר תוכלו למצוא מגוון הצעות סטיילינג שעושות חשק לאמץ את הסיפור כמו שילובים עם ג'ינס, חצאית מקסי, מעל חולצת כפתורים או מתחת לחגורת מותן.

כרגע מסתמנת היסטריה עם אזכורים באתרים של ווג, InStyle ומגזין W ולא מעט בלוגים ועמודי אינסטגרם פופולריים, וכן מחסור בימים שלישי, רביעי וחמישי. עם קצת סבלנות אפשר להמתין לגרסאות עממיות שלבטח יצוצו ברשתות ההמוניות בקרוב. מי שמעוניינת בדבר האמיתי מוזמנת להקליק באתר של המעצבת האיטלקיה האהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully