וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט מלניה: שמלה שלבשה הגברת הראשונה אזלה מהאתר

5.2.2017 / 13:13

הפירסט ליידי נראתה לראשונה בציבור מאז השבעת בעלה לנשיאות, והציגה שני לוקים מרשימים. בשישי האחרון היא לבשה שמלת מיני אדומה בעיצוב ז'יבנשי, שאזלה תוך יומיים מאתר הרכישה. בשבת היא חשפה זרועות חטובות בשמלה ורודה חובקת גוף

אתר רשמי
הבחירות ההולמות את האירוע, הטעם הבשל, הפיטינג, האבזור והאיפור - מוצלחים כולם

הגברת הראשונה מלניה טראמפ נראית בציבור לראשונה מאז השבעת בעלה לנשיאות, ומציגה שני לוקים מעולים. הדוגמנית לשעבר הולכת ומתגלה כמתנה יקרה מפז לעיתונאי ולחובבי אופנה בכל העולם. הטעם הבשל, הבחירות ההולמות את האירוע, הפיטינג, האבזור והאיפור - מוצלחים כולם. הליידי היא השראה. מה שלא היה בהכרח נכון לקודמותיה בתפקיד.

שלשום, ביום שישי, התאחדו הנשיא ורעייתו לאחר פרידה בת שבועיים בדרכם למאר-א-לאגו, אחוזתם הפרטית בפאלם ביץ', פלורידה. עם נחיתת המטוס הנשיאותי אייר-פורס 1 בשדה התעופה הבינלאומי של פאלם ביץ', הגיחו שניהם החוצה והציגו חיזיון מופלא של אופנה וחיבה מופגנת. הוא בחליפה ועניבה אדומה והיא בשמלת מיני אדומה עם תיק קטן ונעלי בלרינה מחודדות. הם הלכו יד ויד (לאחר שדווח לא פעם שהנשיא מסרב להיראות בציבור אוחז ביד רעייתו), מוקפים בעשרות אנשי אבטחה, אנשי צוות, צלמים וקהל שהגיע לצפות בזוג הנשיאותי וקראו קריאות הערצה.

סרטון רשת FOX - מלניה (לובשת ז'יבנשי) ודונלד טראמפ מגיעים לשדה התעופה הבינלאומי של פאלם ספרינס, פלורידה, 3 פברואר 2017. אתר רשמי
עם שרוולי שסע, תיק קטן ונעלי בלרינה מחודדות. הזוג טראמפ בשדה התעופה בפאלם ביץ', בשישי האחרון/אתר רשמי
מלניה (לובשת ז'יבנשי) ודונלד טראמפ מגיעים לשדה התעופה הבינלאומי של פאלם ספרינס, פלורידה, 3 פברואר 2017. AP
שמלה מקולקציית סתיו 2016 של ז'יבנשי, בעלות 2,095 דולרים/AP
"אני לא הולכת אחרי מה שבאופנה עכשיו; אני פשוט מקשיבה לעצמי ולמה שאני אוהבת"

השמלה, בגזרת A עם שרוולי שסע, היא מקולקציית סתיו 2016 של ז'יבנשי ומחירה לפי אתר נט-א-פורטה 2,095 דולרים. רק שנכון להבוקר, היא כבר לא זמינה לרכישה. אפקט מלניה, כמו אפקט קייט, עובד. תוך יומיים, הדגם אזל. אז בזמן שהנשיא חתם על צו ועוד צו בוושינגטון, רעייתו ששהתה עם בנם בארון בדירת השרד שלהם בניו-יורק ערכה קניות באתר אופנת-העל החביב עליה. וכמו פעמים רבות בעבר, היא הצליחה להרשים עם אופנה מחמיאה ונערצת.

"אני לא הולכת אחרי מה שבאופנה עכשיו; אני פשוט מקשיבה לעצמי ולמה שאני אוהבת... אני מחכה להזדמנות הנכונה או רואה איך אני מרגישה כל יום" - כך הסבירה טראמפ בעבר מה עומד מאחורי החלטות הלבוש שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם המדובר שאזל מאתר נט-א-פורטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלניה (לובשת ז'יבנשי) ודונלד טראמפ מגיעים לשדה התעופה הבינלאומי של פאלם ספרינס, פלורידה, 3 פברואר 2017. AP
לא פספסנו את העניבה התואמת של הנשיא/AP
לאחר שמונה שנות מישל אובמה, לא נראה שמישהו התרגש לראות את הגברת הראשונה חשופת כתפיים וזרועות

אתמול, בשבת, אירחו בני הזוג מוזמנים נכבדים בנשף העניבה הלבנה של הצלב האדום שהתקיים במאר-א-לאגו. האירוע, שהיה סגור למוזמנים בלבד, נחשב לשיא עונת האירועים בחיי החברה של פאלם ביץ', והוא כולל למעלה מ-700 אורחים - דיפלומטים, אנשי מלוכה אירופאים ואנשי עסקים מארה"ב, בריטניה, שוויץ, קולומביה, אפגניסטן, פרו, וירדן. "אמרתי לכם שאנצח בבחירות", אמר טראמפ בסגנון ה"צנוע" הידוע שלו.

לאירוע הערב הזה, מלניה לבשה שמלה חובקת גוף בגוון ורוד-עמוק, באורך הקרסוליים, החושפת זרועות חטובות. הסגנון, מונוכרום, אלגנטי ופשוט, מאפיין את טראמפ וככל הנראה ייראה רבות גם בעתיד. שפתון ונעלי עקב בגוונים תואמים השלימו עבורה מראה מוקפד ומחושב. עגילי אוברסייז בירוק-יער תרמו עוד צבע בהרמוניית הוורוד.

מעניין לציין, שלאחר שמונה שנות מישל אובמה, לא נראה שמישהו התרגש לראות את הגברת הראשונה חשופת כתפיים וזרועות. לא ברור עדיין מי אחראי לעיצוב השמלה. אבל מי שזה לא יהיה, הוא עשה עבודה טובה עבור הגברת הראשונה.

מלניה ודונלד טראמפ בנשף הצלב האדום בביתם מאר-א-לאגו בפאלם ביץ', פלורידה, 4.2.17. AP
מלניה בלוק השני, חושפת זרועות חטובות/AP
מלניה ודונלד טראמפ בנשף הצלב האדום בביתם מאר-א-לאגו בפאלם ביץ', פלורידה, 4.2.17. AP
עגילי אוברסייז בירוק-יער תרמו עוד צבע להרמוניה הוורודה/AP
מלניה ודונלד טראמפ באירוע הצלב האדום השנתי, פלורידה ארצות הברית. 4 בפברואר 2017. רויטרס
הולכת על קווים ישרים ונקיים/רויטרס
מלניה טראמפ באירוע הצלב האדום השנתי, פלורידה ארצות הברית. 4 בפברואר 2017. רויטרס
שפתון ורוד תואם, כמובן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully