וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות, מזון ופוטושופ: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

נאוה סילוורה וליאת להב

11.2.2017 / 10:04

ג'יג'י חדיד מכינה פודינג, קארין רויטפלד תוקעת חסה אצל קים קרדשיאן, סתיו סטרשקו בחזרות מסלול ביתיות, קייט מוס במהפך עיצובי של הגבות, נעליים היסטריות של אלברטה פראטי, תיק היסטרי של קלואה, והפדיחה על השער החגיגי עתיר הדוגמניות של מגזין ווג

צילום מסך

בווידיאו: נערת שער גיליון מרץ של הווג הבריטי, ג'יג'י חדיד, מלמדת את עצמה להכין פודינג יורקשייר, וגם עונה לעצמה על שאלות בוערות.

מגזין האופנה החשוב בעולם חוגג 125 שנים לקיומו, בגיליון מיוחד שכולו הצדעה לנשים מודרניות, להעצמה נשית, לנשיות חסרת פחדים ולשאר סיסמאות פמיניסטיות שנראות טוב. תחת הכותרת "נשים שולטות" התקבצו על השער שבע דוגמניות אמריקאיות מובילות לצילום משותף. כמה חבל שהמסר נהרס כשהתגלתה תקרית פוטושופ לא פמיניסטית בעליל, שהציפה את הרשת. "מדוע היד של ג'יג'י חדיד כל כך ארוכה?" תהו הגולשים. וככל הנראה התשובה קשורה לדוגמנית הפלאס-סייז אשלי גרהאם ולאזורים בגופה שצריך לטשטש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"מתחילת הקריירה, צלמי אופנה תמיד גרמו לי להתפשט", מספרת קייט מוס למגזין האמריקאי ומציגה סדרת צילומים באווירת וינטג' של צמד הצלמים מרט ומרקוס. מה תגידו על השיער השחור ועל הגבות הדקיקות המודגשות?

המעצבת האיטלקיה ממשיכה להטריף אותנו עם דגם נעלי המיה-מיולס שלה, והפעם בשדרוג עם גרסת עור חומה מעוטרת פרנזים.

עורכת ווג פריז לשעבר, עורכת CR פאשן בוק בהווה והאישה שמנהלת את תעשיית האופנה ביד רמה מפריז לניו יורק, קפצה לאכול סלט חסה אצל חברה, קים קרדשיאן אחת. כמו שכולנו עושות לפעמים.

אנחנו מעוניינות בתיק הקומפקטי והמשגע הזה של בית האופנה הצרפתי, שלא מאכזב כמעט אף פעם.

ליידי גאגא והוורסצ'ה שלה חורכים את בימת הסופרבול בהפסקת המחצית.

והליידי לא נשארת חסרת מענה לכל מי שהיה חשוב לו לציין ברשתות החברתיות שהגוף שלה לא מוצא חן בעיניו: "שמעתי שהגוף שלי הוא נושא שיחה, אז רציתי לומר שאני גאה בגוף שלי וגם אתם צריכים להיות גאים בשלכם. היו עצמכם תמיד. זה החומר ממנו עשויים אלופים". שירה, ליידי, שירה צרופה.

צפו מהגולדן רינג ולא סבלו מהקור, קים קרדיאן וקניה ווסט במעילי פרווה (אמיתית).

בר זומר המתוקה מצטלמת לקמפיין הלבשה תחתונה ראשון ואנחנו מאחלים בהצלחה ומקווים שהנמשים האלו יישארו בתמונות לאחר העיבוד, אבל לא באמת מצפים לכך.

OMG יש ברבי ג'יג'י. רוצות עכשיו!

לאחר שכבר הספיקה להלביש את הגברת הראשונה הטרייה מלניה טראמפ, מעצבת הקוטור הלבנונית רים אקרה המבוססת בניו-יורק, מציגה שמלה עוצרת נשימה מקולקציית קדם-סתיו 2017.

ביום שני השבוע ציינה המלכה אליזבת ה-5 את "יובל הספיר", כלומר 65 שנה להכתרתה. אז היא הצטלמה בשבילכם עם תכשיטים מהאוסף המלכותי, משובצים ביהלומי ספיר, שהוענקו לה כמתנת חתונה ב-1947 על-ידי אביה, המלך ג'ורג' ה-6.

ומהמלכה הנוכחית אל המלכה לעתיד. קייט מידלטון מבקרת בבית-ספר יחד עם הנסיך וויליאם, ולובשת חליפת פפלום של לואיסה ספנולי - מראה ליידי אלגנטי ומחמיא. הדגם, באופן צפוי, אזל מאתר המעצבת. אבל יש דברים דומים, לכל המעוניינות.

ועוד מעלילות הדוכסית השבוע: התמודדות בתחרות מול וויליאם והארי במרוץ שנערך במסגרת פעילות צדקה. המסקנות: הנסיך הארי לוקח בקלות, וויליאם לא פראייר, ואייקון אופנה נשארת אייקון אופנה גם כשהיא מתאמצת לנצח שני בנים.

הדוגמנית הישראלית-בינלאומית תהילה ריץ' עם תמונה משפחתית מקסימה של בן הזוג, צלם האופנה גיא כושי, והבת אווה.

הדוגמן האנדרוגיני יפה התואר בחזרות מסלול בבית לקראת שבוע האופנה בניו-יורק. צפינו שוב ושוב.

מבט מקרוב על עבודת החריזה בשמלת קוטור של המעצב הלבנוני.

וכך זה נראה על המסלול. קוטור לבנוני מוגזם במיטבו.

"הודו, אני אוהבת אותך", כותבת הדוגמנית ההולנדית העסוקה הנופשת רגע לפני שבוע האופנה בניו-יורק.

הדוגמנית הישראלית מאחלת יום הולדת שמח לבן זוגה סרג'י רוברטו, כדורגלן כוכב ברצלונה: "מזל טוב אהבת חיי! אני מאחלת לך כל מה שאני מאחלת לעצמי! בריאות ואושר ולהתעורר כל בוקר עם חיוך גדול על הפנים. אני אוהבת אותך". מתוקים, משהו.

איש העסקים והאבא של ג'יג'י עם תמונה ישנה של הטופמודל בילדותה לצד הכיתוב הכה השראתי: "צחוק מעניק לילדים שלכם ביטחון, ואחר-כך גם גורם להם לחייך כל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully