וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא רק ספורט: קולקציית האימונים החדשה של רנואר

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

8.2.2017 / 10:33

הפרזנטורית ניבר מדר והדוגמנית האמריקאית לורן ווסר מדגמנות יחד את הקולקציה הספורטיבית של רנואר לאביב 2017. הסיפור המיוחד של לורן, שהוביל לכריתת רגלה, מעורר השראה בעיני רבים. בריאיון היא מספרת על חוויותיה מצילומי אופנה בישראל

רפי דלויה

עד לפני ארבע שנים, לורן ווסר האמריקאית הייתה דוגמנית בתחילת דרכה וספורטאית פעילה ששיחקה כדורסל. ואז קרה מקרה מצער ששינה לחלוטין את חייה: היא סבלה מהלם רעלי בעקבות שימוש בטמפון, וכדי להציל אותה ממוות נאלצו הרופאים לכרות את רגלה הימנית.

אחרי שיקום ארוך היא ניסתה לחזור לשגרה המוכרת שלה, חזרה גם למסלול התצוגות והמשיכה לדגמן, ומאז היא מעוררת השראה אצל אנשים רבים לגבי מהו אידיאל היופי, ומוכיחה שיש דרכים רבות להציג אותו. הרגל התותבת הזהובה שלה, ממנה איש לא יכול להתעלם, רק מחזקת עד כמה היא אישה מלאת ביטחון עצמי.

רנואר קולקצית ספורט. רפי דלויה
רנואר קולקצית ספורט/רפי דלויה

בראיון המצולם לוואלה! אופנה מספרת לנו ווסר את סיפורה היוצא דופן, ומדברת על החוויה שלה בצילומים לקמפיין אופנה ראשון בישראל. ווסר הספיקה גם להרצות באירוע "טד אקס תל אביב", שם היא דיברה על אידיאל היופי כפי שהוא נתפס על ידי אנשים רבים, וענתה לשאלות של הקהל הסקרן.

שותפתה לקמפיין היא כמובן הפרזנטורית הוותיקה ניבר מדר, שבימים אלה מתכננת מעבר לניו יורק לטובת קריירה בינלאומית. בהחלט ניכרת בצילומים הכימיה בין השתיים, שעוברת מדהים גם דרך עדשת המצלמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רנואר קולקצית ספורט. רפי דלויה
רנואר קולקצית ספורט/רפי דלויה
רנואר קולקצית ספורט. רפי דלויה
רנואר קולקצית ספורט/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully