וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הטבעות: המדריך המלא לרכישת התכשיט המושלם לאוהבים

וואלה! NEWS בשיתוף פנדורה

9.2.2017 / 16:59

ההתחלה המרגשת, השנה הראשונה ביחד, ירח הדבש הרומנטי, הבורגנות שאיתה מופיעים הילדים וחתונת הכסף – חג האהבה מתקרב, וכך תתאימו את התכשיט המושלם לכל שלב בזוגיות שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני שתקנו מתנה חשוב להביא בחשבון את הסטטוס הזוגי שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייתכן שלא שמתם לב, אבל 14 בפברואר אוטוטו שוב כאן, ואיתו גם הציפייה למחווה רומנטית כזו או אחרת. תכננתם לקנות פרחים ושוקולד? עצרו. לפני שתקנו מתנה חשוב להביא בחשבון את הסטטוס הזוגי שלכם, שהרי דין זוג שזה עתה התחיל לצאת איננו כדין זוג ותיק. יש לשקול את הנתונים בכובד ראש ולהחליט החלטה מושכלת. המדריך המלא לרכישת התכשיט המושלם לוולנטיינס.

לפני חודש דפדפתם שניכם ימינה בטינדר, יומיים אחר כך נפגשתם לבירה ומאז אתם די מרוצים: העניינים זורמים, השיחות קולחות ושניכם אפילו אוהבים את אותה מוזיקה. שום דבר עוד לא ממש רשמי אבל לפחות בינתיים נראה שזה רק עניין של זמן. עכשיו, כשוולנטיינס בפתח, אתם מעוניינים לעשות מחווה רומנטית, אבל לא רומנטית מדי, בעיקר כדי לא להבהיל את הצד השני. במילים אחרות: אתם רוצים לומר "אני מרוצה ממה שקורה כאן" אבל עוד לא "אני אוהב/ת אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת פפיון של פנדורה במחיר 259 שקלים, צמיד בנגל פפיון ב-629 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלב הצהרת הכוונות

אתם יוצאים יחד כבר שנה, כבר הצהרתם על אהבתכם זה לזה, פגשתם את החברים משני הצדדים, התחלתם לקטר זה על ההורים של זה ודיבורים על מעבר לדירה משותפת כבר התחילו להישמע פה ושם. אין מה לומר, אתם זוג למהדרין. אולי זה עוד לא בדיוק הזמן להחליט על חתונה, אבל זה בדיוק הזמן להצהרת כוונות: משלוח זר פרחים למשרד וטבעת יעשו את העבודה. זאת עוד לא טבעת אירוסין, אבל זה בהחלט רמז לבאות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהרת כוונות מושלמת. טבעת חבלי אהבה של פנדורה במחיר 259 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שהחיים משתנים

הרומנטיקה בשיאה. בקיץ האחרון התחתנתם ואתם עובדים במרץ על הקמת משפחה קטנה. רגע לפני שכבר לא תהיו רק שניכם, אתם רוצים לציין את סופה של תקופה מהממת ולפתוח פתח לתקופה מהממת לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני שהילדים מגיעים. שרשרת לבבות אוהבים של פנדורה במחיר 469 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלב הבורגנות

כבר עברתם את המסלול כולו: יצאתם שנה, ואז עברתם לגור יחד. אחרי שנתיים של מגורים משותפים התחתנתם בחתונה צנועה בחצר של ההורים שלה. אחרי שנה נולד לכם ילד ואחרי שנתיים עוד אחד. בין לבין בניתם בית במושב של ההורים שלו וגם אימצתם כלב. אתם בהחלט עמוק בבורגנות. שש השנים האחרונות היו הטובות בחייכם, אבל גם כשטוב השגרה קצת שוחקת, בעיקר את הזוגיות. זה הזמן להזכיר את הדרך הארוכה שעברתם יחד.

למציאת המתנה המושלמת לוולנטיינ'ס הקליקו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל צ'ארם מסמל שלב נוסף בדרך שלכם ביחד. צ'ארמס של פנדורה החל מ-189 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully