וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיינ'ס דיי שחתום בנשיקה: לבחור את הליפסטיק בצבע הנכון לשפתיים

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

14.2.2017 / 14:00

לא משנה מה התכנונים שלכן לחג האהבה, כשמדובר ברגע רומנטי חובה להשתמש בליפסטיק הנכון, כי השפתיים צריכות להיראות מושלמות וגם להישאר כך כל הערב

מראה ולנטיין 2017 מבית קרליין. דניאל קמינסקי, מערכת וואלה! NEWS
לדאוג לאיפור מושלם שיהיה שם אתכן לאורך כל הערב. מראה ולנטיין 2017 מבית קרליין/מערכת וואלה! NEWS, דניאל קמינסקי

בערב הוולנטיינ'ס אנחנו רוצות להיראות במיטבנו ומחפשות מראה קצת זוהר מהרגיל. שפתונים, כמו בגדים, משתנים על פי הטרנדים והעונות, אבל חשוב להתאים אותם למראה הפנים ולאירוע. ומכיוון שהערב כנראה יכלול גם כמה נשיקות, הדרישות מהליפסטיק יהיו בהתאם - צבעים מושכים ועמידות גבוהה. אם לאהבה יש הרבה צבעים, מהו צבע השפתון שלך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחת וצבע השפתון שמתאים לה. איפור ושפתון של חברת GA-DE/מערכת וואלה!, צילום מסך

האישה באדום

אדום עמוק שנוטה לבורדו הוא דרמתי יותר, אפילו גותי, ורצוי לשלב אותו בתוחם בגוון דומה. אדום אש שיש בו רמיזה לכתום, הוא קלאסי וכל אחת יכולה למצוא את זה שמתאים לה. אדום מטאלי עם נגיעות זהב יהיה בחירה נועזת ואלטרנטיבה חדשנית לאדום המסורתי.

אם בחירה בשפתון אדום נועזת מדי עבורכן, יש אפשרות נוספת שתוסיף את הצבע החושני למראה האיפור – ליפ גלוס בגוון הלוהט הזה ייתן את האפקט וכך גם שפתון לחות או טיפוח עם צבע.

לובלו בטעם דובדבן (ברור) או גוון ה-Red Berry בשלישיית השמנים Instant Lightl של קלרינס עובדים על כל צורת שפתיים וצבע עור וגם יוסיפו לחות ורכות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שפתון אדום Instant Light של קלרינס. דיוויד מוריס,
עושה את העבודה. הצבע אדום של Instant Light של קלרינס/דיוויד מוריס

מסיבת ממתקים

ורוד, על גווניו, יעניק לכן צרוף מתוק וסקסי. קשת הגוונים רחבה: ורוד בובתי מט בהשראת הבלרינות מעולם הבלט, פסטל בייבי, פירותי או פרחוני – הטריק הוא לבחור בגוון שקצת יותר כהה מגוון העור כדי שלא יתקבל אפקט של ניוד.

כדאי לזכור שרצוי שגוון הפסטל יהיה מט ולא מבריק כדי שהשפתיים לא יקבלו מראה של מסטיק בזוקה (שפתוני המט אולטרה HD בסדרה החדשה של רבלון יספקו את האפקט הרצוי), וגם שנגיעות של קורל יתאימו לכל גוון עור ולכל אירוע בו תבחרו לחגוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוורוד הנכון. אולטרה HD מט ליפקולור של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיגלון מתקדם

בין הוורודים נכנסים גם הגוונים והטונים הסגולים שיגרמו לכולם להינעל על השפתיים שלכן. חמים או קרים, הם ייחודיים ודומיננטיים ומיועדים לנועזות שבינכן שרוצות לשדר ביטחון עצמי עם הצהרה אופנתית מעבר לאאוטפיט שתלבשו.

אפשר לקחת את זה צעד אחד קדימה על ידי יצירת ממדים חדשים בסגנון האומברה עם כיסוי של נצנצים. שכבת בסיס של שפתון במרקם רך עם גימור סאטן כמו למשל שפתוני rouge eclat של קלרינס ומעליה שכבה של גלוס נוצץ במיוחד במרכז השפתיים.

שפתון Joli rouge של קלרינס. דיוויד מוריס,
זה לגמרי בסיסי. שפתוני rouge joli של קלרינס/דיוויד מוריס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LIP COLOR STICK של חברת לייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תתנו להם להתייבש

שפתיים יבשות וסדוקות לא יכולות להחזיק צבע שפתון, לכן בחרו בשפתונים עשירים בחומרי ליחוח ומרכיבי טיפוח שילכדו את הלחות ויעניקו מראה מלא וחלק לשפתיים. שפתון - PUPA VOLUME של PUPA (פופה) מבוסס על נוסחה המכילה רכיבים המספקים נפח ולחות כבר מהמשיחה הראשונה ומבטיח שפתיים מלאות במיוחד.

אפשר להשתמש לצורך כך גם במוצרי טיפול וטיפוח לשפתיים כמו השפתון מסדרת אקווה מילק של לנקסטר או של PAYOT.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחות וטיפוח לשפתיים מלאות. PUPA VOLUME של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתכונן מראש. ליפ בלאם של לנקסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין ספק, שפתיים מודגשות בצבע הנכון, שיישארו כך לאורך כל הערב זה משימה לא קלה – כתמי צבע שיסמנו את כוסות השמפניה, סימנים שיישארו על מפיות האוכל וכן, גם עניין הנשיקות. לכן יש לבחור בשפתון בעל כוח עמידות.

קולור סטיי אובר טיים, של רבלון, למשל, מכיל פיגמנט חזק שגם בשלב ההכנות לדייט יקל עליכן מכיוון שהוא מאפשר כיסוי מלא במריחה אחת קלה ומהירה. גם השפתונים של MAX FACTOR יביאו אתכן אל סיום הלילה המבוקש, ויעמדו ביותר מנשיקה אחת. LIPFINITY COLOUR& GLOSS שפתון עמיד דו צדדי, יעניק גוון רב ממדי עשיר ו-LIPFINITY LIP VOLOUR עמיד ל-24 שעות וכולל, מלבד שכבת צבע לטווח ארוך שתעמוד בכל משימות הלילה הרומנטי, גם שכבת לחות מבריקה.

עוד שפתון שבהחלט יהיה שם בשבילך לאורך כל הלילה הרומנטי הוא infallible2 step של לוריאל שצד אחד שלו יעניק את הצבע ואילו השני ידאג ללחות הרצויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד לנשיקות. קולור סטיי אובר טיים של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם השפתונים של MAX FACTOR עמידים. LIPFINITY COLOUR& GLOSS שפתון עמיד דו צדדי, יעניק גוון רב ממדי עשיר ו-LIPFINITY LIP VOLOUR עמיד ל-24 שעות וכולל, מלבד שכבת צבע לטווח ארוך וגם שכבת לחות מבריקה.

עוד שפתון שבהחלט יהיה שם בשבילך הוא infallible2 step של לוריאל, שצד אחד שלו יעניק את הצבע ואילו השני ידאג ללחות הרצויה.

infallible2 step של לוריאל. מוטי פישביין,
יהיו אתכם לאורך כל הלילה. infallible2 step של לוריאל/מוטי פישביין

החיסרון היחידי בשפתונים כל כך עמידים הוא שכדי להסיר אותם נדרש מוצר ניקוי והסרה חזק לכן בשלב האיפור היזהרו לא לחרוג ודייקו במשיחה. ולסיום הכינו תכשיר ניקוי יעיל והרבה ממנו. אבל בעצם, מכיוון שזה וולנטיין אנחנו לא דואגים - כמה נשיקות בהחלט יקלו על משימת הסרת האיפור. ועם מראה שפתיים נכון הן תהיינה מוצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully