וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במשדר המלא בוואלה! NEWS של חשיפת קולקציית קיץ 2017 של רנואר

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

14.2.2017 / 11:45

הרשת הישראלית הלבישה את הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי במיטב להיטי הקולקציה החדשה, וחשפה בשידור בלעדי בוואלה! NEWS את הלוק הלוהט הבא. צפו במשדר ותראו מה יחכה לכם על המדפים בעונה החמה

אביב חופי

מה הטרנד הבא שאתם חייבים אצלכם בארון? איזה צבעים ישטפו אותנו בעונה החמה? החורף עדיין כאן אבל עולם האופנה כבר נערך לקיץ, וחברת רנואר חשפה את קולקציית קיץ 2017 באירוע נוצץ בתל אביב. השחקן יהודה לוי, הדוגמנית ניבר מדר, מלכת היופי בדימוס ומנחת הטלוויזיה לירן כוהנר, השחקן והדוגמן גפן ברקאי ועוד דוגמנים ודוגמניות, הציגו בפני אושיות עולם האופנה את הבגדים, הגזרות והצבעים שאותם נלבש בחודשים הקרובים.

המנחים מיטל ברונר ויואב מאיר שמעו מיהודה לוי מהו פריט החובה בארון של כל גבר, מהו הצבע האהוב עליו ומה דעתו על הצבע הוורוד, שהולך להיות אחד הצבעים הבולטים של הקיץ. מה הוא לא ילבש בחיים? "רק חזייה אני לא אלבש, אלא אם אני אעשה תפקיד".

לירן כוהנר, בחצאית ורודה מטלית, כבר רמזה מה מחכה לנו ביולי-אוגוסט מבחינת שילובי צבעים נועזים וגוונים שחוזרים לככב על המדפים. "אני מאוד אוהבת את בגדי שנות ה-70, חצאיות קומות, פונפונים, שרשראות טבעיות והחיבורים האלה. משנה לשנה הראש יותר נפתח ואנשים מקבלים באהבה טרנדים".

בגדים שמתכתבים עם אופנת הקולג'ים האמריקאית, חולצות לנשים בהשראת חולצות לגברים, ג'ינסים בהירים עם אלמנטים, קולקציית בגדים חגיגיים שהצבע הלבן משתלב בה עם גוונים אחרים, גוון מפתיע של ירוק שקיבל טוויסט ועוד. צפו במשדר המלא של חשיפת קולקציית קיץ 2017 של רנואר בוואלה! NEWS, ותראו מה יחכה לכם על המדפים לקראת העונה החמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully